我的網誌清單

2013年11月4日

WeShare家~終於搬好了~

2000幾篇blog, 5萬7張相.................搬唔到o黎blogspot,

不過已經成功輕鬆搬家去weshare


足足o岩o岩搬o左一個月, 可能我真係好多垃圾相, 垃圾blog ^^

當然weshare仲有好多改善空間~ ^^ 頂住檔先, 有時間再搬番o黎blogspot, 又或者唔搬,

實在依家真係唔夠時間用~


好,,,,,係咁易講講weshare 搬完發現d乜~

(1) 如果係yahoo blog, set o左係朋友/親人至睇到o既blog, 去到weshare 係唔見o左o既~ (我唔知關yahoo 執包袱事, 定係weshare o既問題

(2) 如果係yahoo blog, set o左自己至睇到o既blog, 去到weshare , 自己會睇得番, 不過就唔會公開(早知我set多d自己啦....笨o左)


(3) weshare 如果冇註冊係留唔到言o既, 又或者用facebook a/c留言.

(4) yahoo blog內的私人留言, 去到weshare 係唔會公開, 放心




暫時發現係咁多, 如果你地有料唔該通知聲~ 3Q  ^^

COWCOW weshare個blog連結

http://weshare.hk/cowcow/

25 則留言:

  1. 你好叻, 我冇再搬了, 只有呢度
    隨緣吧 ! 讓時間抺走d ..... 太多包袱

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係o既, 所以我搬唔到舊blog o黎呢度我都算, 實在忙, 雖然唔知忙乜~ :P
      不過你只需要去返YAHOO BLOG, 按多個制就搬多個家...所以不如試下搬啦.

      刪除
  2. 佢個邊好慢,每次入去睇少少嘢都要等起碼半分鐘以上,攪到我無心機睇﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 個邊有排至攪得似樣, 之但係搬多個竇又唔洗自己搬, 所以就搬下啦.,,,睇就無聊至睇. (好鬼憎佢個版面, 用iphone睇鬼死, 個條黃色bar 又郁唔到, 阻鬼住晒)

      刪除
  3. 我都搬完,不過唔識寫Blog, Copy and paste移唔到位,按enter都冇反應,轉翻普通碼就得,但係又冇得貼相,相又唔可以放大,所以都係放棄.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又開吾到相薄,要一張一張相上載,好吾方便,最吾鍾意是個個blog版面都一樣﹗

      刪除
    2. 咁慘?我未寫過,新網誌都係copy呢度嘅網誌過去,都好Ok ^^

      刪除
    3. 依家先搬家,睇網誌好難睇,版面太雞唔好睇,佢地主力搬咗家,之後再改畫面

      刪除
  4. cow cow:
    ~咁你將來, 打算係度再寫blog定係去we share?

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時會係呢度寫, 因為已經有好多人研究o左呢度d使用方法, 可以整到個blog好靚, 只係我唔鍾意呢度人只係小圈子活動, google太大, 主場在外國, 好難至check到其他人o既blog.
      我會係呢度寫, 跟住copy去第2度, 例如: pixnet.net, weshare, yam, 等等. ^^

      刪除
  5. 慢到嘔.......頂唔順佢到呢家我張卡通樣都係上載唔到!佢既版面實在太商業化,我搬哂過去之後剷剩D旅遊blog!算了,遲D重係咁慢既話就剷哂佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,個個都比weshare激C咗,我投訴過啦,點都係搬晒家至改革喎

      刪除
  6. 回覆
    1. 依家一面倒彈,哈哈哈哈,睇你想點,我就搬咗家先啦

      刪除
  7. 我都搬唔到o黎blogspot呀!...念下weshare唔都錯!

    http://takashiway.blogspot.hk/2013/09/blog-post.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 搬多個家又唔洗錢,又唔洗自己搬,咁點解唔搬呢:)

      刪除
  8. 搬唔到.......由佢啦
    依+用用下....哩度都唔錯吖

    回覆刪除
    回覆
    1. 齋寫冇問題, 但難搵料, 人家又難搵我, 都係小圈子

      刪除
  9. 我唔搬啦!舊blog完全放棄,喺哩度從新開始!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都OKo架.....係d旅遊blog, 牛牛病blog唔捨得咋`

      刪除
  10. 都有搬佐 d 文去 weshare 但無用... 當係犕份。我專注在 Blogspot,自覺容易上手,雖然來探我嘅人少佐好多(Blogspot 無推薦欄之類)...

    回覆刪除

睇完求其實番兩隻字啦~