我的網誌清單

2013年11月18日

你個區有嗎?

 
請問你地會將舊衣物點處置呢??
 
我以前會將D舊衣物送去救世軍,
 
後來發覺行路返公司的路上一個休憩地方,
 
早上會有好多公公婆婆擺檔攤
 
除o左舊衫褲鞋, 手袋, 舊電器, 甚至連一塊布, 一條繩,
 
一個空盒, 一條舊電話充電線都有得賣.
 
 
如其送去救世軍, 我覺得直接送比呢度d婆婆賣較為受惠.


所以依家屋企唔要o既物件, 舊衫褲鞋, 電線, 美麗的月餅盒,
 
電話公司強迫送o黎但又用唔切的原子筆等等.
 
有d平時可能已經丟落垃圾桶以為冇用o既東西,
 
係呢度都可以賣到十元八塊, 或者一個幾毫, 總好過d婆婆去執一大堆紙皮賣


有時屋企食唔晒o既食物, 例如中秋節的月餅, 姪女結婚送比我的唐餅等,

直接送比婆婆, 佢都會好開心咁雙手接過來,,,,,我反而有d唔好意思,

好似屋企唔要至比佢.

記得幾年前離婚搬離前夫家,,,,,,,,,將曾經當係寶的m&m精品送比地攤婆婆,

教佢唔可以賤賣, 因為一定有人會比到好價錢買.... 轉過頭婆婆好開心話我知佢賣o左150蚊,


其實依家我已經盡量少買o野, 衫褲鞋襪唔著得幾多, 儲精品更加浪費金錢, 仲要搵地方去擺放

寸金尺土的香港, 值得買咁多o野放係屋企嗎??


simple life........................努力中. ^^

20 則留言:

  1. 我樓下有回收箱,佢攞去俾人又好,攞去賣都好,總好過去咗堆填區.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D人會謀利的. 例如以前係牛頭角個邊, 長期路邊有個收集舊衣物的箱, 聽講係有人賣去第3國家的.

      刪除
  2. 回覆
    1. 因為你個區冇我個區咁窮吖嘛~~~^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 比以物易物更加幫到人, 大前題其實係買任何o野之前都要諗清楚啊~ ^^

      刪除
  4. 之前有以物換物活動
    不知現在還有沒有

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得比以物易物更加好呀......公公婆婆 賺到o既錢都係佢地用佢地o既能力賺番o黎

      刪除
  5. 有意義
    但原來真係有人會買的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有~! 香港貧富實在太懸殊啦. 其實深水埗一早已經有呢d地攤, 買的人唔少啊.

      刪除
  6. 我地會收集好一大袋,打電話比教堂,就會有人嚟收啦!

    回覆刪除
  7. cowcow:
    ~我係估唔到,有人會買!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係幾可悲的............香港有好多基層自食其力, 有D人每個月搵好少錢, 住屋食材開支大, 可以慳得就慳, 所以有d舊o野, 估唔到有人會買...........當初我自己都會驚訝, ,,,,,,咁都有人賣/買......
      依家自己買o野之前都會諗下係咪真係要買.

      刪除
  8. 回覆
    1. 可以㗎,你可以call我去你屋企個地鐵站攞都得㗎

      刪除
  9. 妳的想法是好, 但看見自己曾經心愛的東西賤買覺得好可撛.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 現實歸於現實,搬番去老媽家,我唔可能乜都要留低,因為老媽家唔大啊,有d嘢真係要捨棄^^

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~