我的網誌清單

2013年10月30日

每年必去盛事~

 
明愛賣物會............去o左都起碼有10年.........

有d人覺得係尋寶,,,,,,,,,,,有d人覺得好垃圾,,,,,,,,,,

我可能真係非常無聊.............鍾意尋寶心態去搵垃圾~`


其實都係做善事o者.........^^


希望有機會可以參與做明愛賣物會的義工~  你知唔知有咩途徑呢??





14 則留言:

  1. 回覆
    1. 今個星期日同U頭去行山, 行完去維園賣物會, 買夠10號就可以去大東山啦~ 啦~啦~啦~ ^^

      刪除
  2. cowcow:
    ~有時,就係唔覺唔覺,先買到岩心水嘅嘢!!!
    ~而且, 當係做善事, 都唔錯呀!!去行下都無壞!! 支持你!!

    回覆刪除
  3. cowcow 睇吓條 link:

    http://www.volunteering-hk.org/tc/swd_service_opportunities_advance_search/list

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝PIG PIG, 我寫得衰, 其實我想做明愛賣物會的義工~ ^^

      刪除
  4. 回覆
    1. 你冇會錯意啊,係我寫漏咗(已經修正了^^)

      刪除
  5. 呢個好節目喎! 明天可以去逛逛

    回覆刪除
  6. 好介紹, 一於星期日去維園行下先...THANKS!

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來我都打算聽日去銅鑼灣,不過聽日好多嘢要攪,所以要等下星期去界張街了^^

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~