我的網誌清單

2013年11月26日

簡單做運動~有用apps

 
早排睇報紙介紹有用的apps~
 
 
打MOVES就會搵到
 
 
計步器, 記錄你每日行o左幾多步, 幾多公里等等.
 
 
 


 
 
 
我通常只記錄每日由旺角行到荔枝角
(因為唔想長著嘥電嘛.......因為我如果上下班都行路, 咁我每日都應該超過一萬步)
 
 
 
由踏出家門計,,,,直到坐係公司個位, 行o左40分鐘
 
 
 
行o左4,161步 

 
 
行o左4.1公里~
 
 
(渣打馬拉松10公里係咪限時2小時呀??
如果係就要試下報名啦, 唔跑都可以健步完成嘛^^)
 
 
 
 
消耗o左176卡路里

 
 
 
呢排唔知攪乜鬼,,,,口淡淡成日想飲3合1 咖啡,
 
 不過一睇`` 一包已經183卡路里, o岩o岩消耗o左173,,,都係唔飲了.

 
 
個apps 仲可以check番以前d記錄o架~
 
 
所以..............快d download啦.
 
 
 
其實一星期做3~4次帶氧運動真係唔係難,
只要你想身體健康就會有動力. 千祁唔好等身體出狀況至o黎做.
 
又唔洗諗得做運動好複雜,,,,,食完飯去行番40分鐘已經比乜都唔做好好多.
 
 
 
 
 
諗番起2011年越o黎越肥, 肥到開心之家院友們經常叫我唔好食宵夜, (其實我真係冇乜食宵夜o架....)
唔好食咁多零食(呢樣都有o既....但唔係薯片, 係nuts), 其實越叫我就越想食, 之後blog友睇相已經
提醒我, cow你肥o左好多啊, 小心啊, 我仲係唔覺得自己肥~(哈哈)
 
 
買行山褲已經由買男裝的細碼, 變成買男裝的中碼....(死味?)..............仲未知死,,,,,,繼續食.......一星期只係行一次山...間唔中行路返工,
 
 
直到2012年1月, 上磅已經去到147磅歷史新高,
比我有牛牛病之前143磅更高,
(2008/1月有病, 即刻戒口, 唔食雪糕雪條,麥精,少肉多瓜菜,
 行路返工,
半年左右去到131磅,就算2009年年中都係130幾磅o者
keep得幾好, 之後冇乜點戒口.開始食番少少雪糕雪條麥精,
 
另外可能行o左兩年山開心得滯.......行完又食....
 
 
 
好記得食完呢餐黑哥大壽第2日係公司上磅........147 @_@
(其實我2011年10月去台灣登山都只係135磅, 3個月可以肥12磅)
 
下篇繼續再寫..............................


 


 

 

 
 
 

 

 

15 則留言:

  1. 嘩~~~好叻叻呀!!! 等我都DOWN下先^^
    我地都鐘意由尖咀行落太子,又多野睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, window shopping唔算運動啊, 不過都好過坐車o既~

      刪除
  2. cowcow, help, 可否教我點轉個人網頁上照片...我唔知邊度更改同upload....blogger 唔識用, thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. http://koosan.blogspot.hk/p/blogger.html

      BETTY, 佢教得好好呀, 你睇下明唔明~~~~~~~~~~~

      刪除
    2. thanks...等我有時間look look !

      刪除
  3. 唔好飲呀!飲开有条瘾,加油呀!

    回覆刪除
  4. 電話要跟身,定放係袋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得跟身準D,不過我放係背囊^^

      刪除
  5. cowcow:
    ~唔需要話set定要減幾多, 其實, 你肯做, 就一定做到!! 慢慢黎!!
    ~你肯步行,已經好開始!! 自己健康啲, 做咩都方便好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最初有院友話135就請我食雪糕, 所以都幾有動力去做運動~^^
      慢慢減好過一下子減幾磅, 因為好易反彈~
      係O架, 想健康真係冇得偷懶呢~ ^^

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~