我的網誌清單

2013年11月15日

Mistral海風餐廳


大大老細尋日飛o黎香港,

香港上司建議食意大利菜

The Mistral


好o野食得少, 唔識呢間Mistral


不過知道佢係尖東嘉福酒店入面,

醒起今年年初比人o累入會,

電話傾o左30分鐘, 覺得佢都係打工o者,

1800蚊一年, 送番$1000飲食禮券, 仲有100蚊超市現金券,

仲有送汽酒&紅酒各一支, 生日蛋糕一個,(有幫趁食飯至會送)

4間餐廳有75折優惠

事事旦旦啦. 反正股票賺o左少少就買會藉啦,




不過直到尋日為止, 我只係用o左500蚊食自助餐, 其他仲未用,


咁o岩今次去食意大利菜, 就話比上司知, 我有會藉咭, 可以75折.


餐廳內都幾黑, 幾難影相, 而且坐係大大老細隔離,

唔可以低低能能碟碟都影

呢條麵包又幾好味, 食o左2條


計埋大大老細, 全部6個人, 先免費攞o左支汽酒飲o左先,

前菜係呢碟乜火腿, (cheap cow唔洗睇英文菜牌呀)


飲完汽酒大大老細唔夠喉, 所以開多支紅酒


呢碟唔知乜魚, 先幫我地起晒d骨先~



就變o左呢碟啦, 易食d, 味道清清地都幾好味~


龍蝦意大利麵......口感有點硬(我唔知正宗意大利粉係咪咁....)


仲有2大個pizza, 一碟凱撒沙律





因為大大老細今晚好多o野講, 我地又要專心聽佢講o野, 所以中間個D菜冇影到,

有羊架, 有碟飯, 仲有碟唔知記得係乜.......總之成日叫人攞餐牌加菜(大大老細唔知點解咁開胃)




到最後, 大大老細仲話要食甜品, 咁我至正式睇到D價錢,,,,,,,,,,,,呢兩個甜品各$98, 甜品之中的最低消費............就想像到今晚呢餐應該唔平










最後上司埋完張單.........話有張會藉咭75折平o左1000幾蚊...

oh~ 咁呢餐原價咪要成5000幾囉?


cheap cow真係唔識食

28 則留言:

  1. 好厲害呀你,幫老細慳左成千蚊,張咭抵返晒喇~~咁你地幾多人食$5000呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 6個人食呀, 我決定比一張咭上司用啦, 佢咁鍾意去嘉福食飯~(一個會藉有2張咭用,我其實冇乜用:P)

      刪除
    2. 有時係咁! 以為好着數, 但係原來自己冇時間去消費, 試過都唔會再攞呢D要比錢的咭 !

      刪除
  2. 老細知你有卡, 可以多多請你去果度食飯, 慳唔少啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實香港上司好蛇"瓜",公司食飯唔敢出公數, 到公司有錢賺至攞番D單出o黎, 如果蝕錢就自己哽. 所以佢有咭都唔會帶我地去食o架, 除o左大老細o黎, 今朝我比o左另一張咭佢自己用啦.

      刪除
  3. Li d公司飯局真係吾好受,好鬼悶,不過無辨身不由已﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩大大老闆非一搬日本人,有架子,所以食得都好開心架,不過一定唔可以玩電話啦哈哈

      刪除
  4. 酒店會籍入果陣就無問題,最麻煩係係唔續會時,佢地不停追call叫你續。當年因為結婚擺酒入會,足足煩咗我五年,隔一兩個月就call,我估果個sales無做先唔再call我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大劑?咁叫老細買,叫佢比番一張咭我好了^^^

      刪除
    2. 係呀! 唔肯收線, 講到你肯為止, 好唔掂!

      刪除
  5. 華~~~5000幾蚊~~~幾多個人食先~~~

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我就超麻麻,飲多杯鮮橙汁好過啦

      刪除
  7. 咁高級我真的好少機會去到lol

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係我又唔係好覺佢高級個度R頭嘛

      刪除
  8. 好彩有折姐.....
    大大老闆LIKE 唔LIKE先

    回覆刪除
    回覆
    1. 大大老闆好like呀, 飲又飲唔停, 食又食唔停~^^

      刪除
  9. 回覆
    1. Teddy哥,,,,你講緊你d車費咋嘛? 5000蚊差唔多你o既3/4 人工?? 講笑咩?? ^^

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~