我的網誌清單

2013年11月8日

又添一成員~龍貓系列




早幾個星期上日本龍貓網睇下有咩新o野啦,

見到呢個花灑~ 超鍾意, 點知已經斷晒貨~

冇幾耐見到香港龍貓專門店居然有賣............嘩嘩嘩.........快d去睇下

又驚斷貨~

卒之.................^^   買o左!~ yen1680   香港賣hk$150, 學家姐話齋,咁可愛, 塑膠都抵





買買埋埋已經有好多龍貓花盆, 雖然如此, 仲係好想買,

不過驚比老細鬧, 攪到公司亂晒龍




呢盆由細種到大, 好開心, 以前放係舖, 有客人話種到有6塊葉就好運喎





屋企用緊呢個小龍貓花盆.







貓巴士買o左仲未用, 覺得佢太淺, 種唔到我想種o既植物







呢個都諗緊點種,,,,不過屋企太細, 暫時無辦法




日本有好多裝飾用o既龍貓棒,可惜香港專門店冇得賣~大約420yen一支




諗o左好耐, 好想買o既天空之城花盆......^^

好大個, 不過個packing仲大, 所以冇得買定放係屋企.

諗住先啦





15 則留言:

  1. 買到心頭好,當然好開心啦,我都鍾意這個花灑

    回覆刪除
  2. 咁你會唔會買啊?都唔細,裝到好多水^^

    回覆刪除
  3. cowcow:
    ~個出水位, 咁得意. 每日實記得淋花啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. ^^真係好得意, 不過依家種o既盆栽都唔洗日日淋水

      刪除
  4. cowcow,咁多龍貓產品,幾時再開番間精品店呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. SANDY , 我都不知幾想開番間舖啊, 不過香港地實在好貴租, 而且依家D人興淘寶嘛.....

      刪除
    2. Sandy, 你睇下咁copy & paste 得唔得, 我依家搬緊旅行blog
      http://koosan.blogspot.hk/2013/10/copy-and-paste-blogger.html

      刪除
  5. 回覆
    1. 我依家每日搬少少旅行BLOG呀~
      你睇睇~
      http://koosan.blogspot.hk/2013/10/copy-and-paste-blogger.html

      刪除
  6. 第一次黎~多多指教~~~
    個花曬又真係幾得意喎~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. hello 呀小T, 多謝光臨小cow個blog~~~~~~大家咁話, 請多多指教~

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~