我的網誌清單

2013年11月14日

月瀧天團購set lunch

早兩星期係網上團購o左set lunch, $25 + $12服務費,

$37係尖沙咀唔洗迫可以食得舒舒服服仲想點?? ^^

超like魚生飯, 其實食過好幾次月瀧天, 覺得佢地d食物真係唔係差,

唔知點解網上食評好似麻麻. 


今次同家姐一齊去食, 雖然汽水任飲, 但為o左唔想肥,

我地兩個都只係飲熱茶算啦.

團購有限期到2014年1月14日, 我相信我會再買多幾張,
去開尖沙咀一定去食番個set
^^

$25團購價+$12服務費 (一人份set lunch)                  

$25團購價+$12服務費 - 尖沙咀的月瀧天
$25團購價+$12服務費 ...

團購菜單

團購菜單 - 尖沙咀的月瀧天
團購菜單 ...

雜錦魚生飯 - 當然預o左係d頭頭尾尾, 午餐, 我估係當日開工時切魚生的頭尾, 所以食落好新鮮呀.

雜錦魚生飯 - 尖沙咀的月瀧天
                             

和風沙律 - 略嫌多汁(醬)得滯, 如果唔係仲好味.

和風沙律 - 尖沙咀的月瀧天
                 

牙車快沙律?? - 估唔到都有幾多蝦肉, 但好似冇乜味.

牙車快沙律?? - 尖沙咀的月瀧天
                             

燻鴨胸芝麻冷麵 - 麻醬好味, 不過怕肥就唔好叫呢個. 

                  

燻鴨胸芝麻冷麵 - 尖沙咀的月瀧天
           
月瀧天的相片 - 尖沙咀

甜品 - 雖然得一舊仔, 但set lunch o黎講都夠啦.

甜品 - 尖沙咀的月瀧天         
 
依家d放題動輒都要100幾200蚊, 自助餐就更加貴,
 
最大問題係依家老啦, 唔可以搵自己個肚皮o黎較飛,
 
所以呢d set lunch真係o岩o岩好~ 又平又正~
 
 
Cheap COW上~ ^^
 
 

11 則留言:

  1. cowcow:
    ~咁抵, 唔介意食多幾次啦!!
    ~而且, 份量夠就得. 太多都未必好!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 以前可以成15成飽, 飽到上心口至滿足, 依家咪攪啦, 一次半次還可以, 餐餐到10足飽必定冇益
      ^^

      刪除
  2. 真係好抵死喎,我同你一樣,都係唔多like自助餐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家唔後生, 我真係食唔到咁多o野, 仲有係依家d自助餐真係貴得離譜

      刪除
  3. 好抵呀!唔知團購完左賣未呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太, 補充一句, $37 係一個人份的set lunch. 我驚誤會係2人套餐. sorry

      刪除
  4. 有個團購,等我睇睇先,我都係咁話,自助餐越來越貴啦﹗

    回覆刪除
  5. 係咪之前你同老媽和熙哥食自助餐嗰間?

    回覆刪除

睇完求其實番兩隻字啦~