我的網誌清單

2013年10月7日

珍妮曲奇

 
 
 
發跡於赤柱,
香港人未必個個都識珍妮曲奇, 之但係外地遊客如: 日本. 台灣, 當然唔少得我國強人
 佢地可能會個個都識,,,,因為好多旅遊書都有講JENNY~
 
上星期六,,,,,黃金週,,,,尖沙咀美麗都分店就有唔少人排隊

 

仲以為都唔係好長o者............因為要幫台灣朋友問o野, 所以見人唔多就排隊問,
一到櫃面工作人員就問我有冇票? 我話咩票呀?? 我問o野咋~ 我問完就睇下要乜票啦.

(4種語言寫住...........出去商場外排隊攞票....)

 
 
 
原來龍尾排到係大廈外面...........@_@ 唔洗咁跨呀嘛.......... 

 
 
 
 
 台灣朋友想我幫佢買呢隻 MIX 8L, 不過我据我所知經常缺貨.



最初食呢隻曲奇, 好鬼香牛油味, 一個人可以攬住食半罐, 但係自己跟書整過曲奇之後,,,,,,,,,整少少已經用好多牛油和好多糖,,,,,深深感受到曲奇真係一種無益食物.......所以見到都冇以前咁想食了.


台灣朋友後日來香港玩.......所以今日幫佢賣..............10罐~!


今日少人得多啦............好彩~

 
$120一罐,,,我覺得貴o左唔少喎

 
10罐差不多有9kgs...........攞鬼死我~ >___<

 
 
見到呢個盒細細個幾的式, 原來係牛軋糖, 100蚊罐, 有d考慮, 不過最後都買o左.



乜o野食物標籤成份重量都冇........我數一數, 有廿八粒.


果仁都幾大粒,
 
 
因為有紅梅, 所以食落酸酸甜甜, 感覺上好似唔係好甜. 但又冇乜特別咁.
100蚊廿八粒, 貴唔貴真係見仁見智, 好似台灣的糖村好味d.





依家只得兩個店, 我記得之前係油麻地有店, 前幾年新年諗住買o黎送禮, 點知圍住商場打蛇餅, 仲要配給.............依家我就唔會買啦,,,,,,,,冇益嘛....

22 則留言:

  1. 哈哈,你同啲自由行齊齊去買曲奇^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,仲有日本人,台灣人,其他人

      刪除
  2. 嘿, 珍妮唔單只系自由行, 我有次喺街遇到韓國美女問路, 都系要搵珍妮入貨. . . .可能, 佢先系MADE IN HK . . 哈哈哈 ^0^

    回覆刪除
  3. 吃曲奇真係無益, 不想肥, 我也戒口了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前真係一舊接一舊,依家唔敢lu

      刪除
  4. 我覺得這裡的曲奇太重牛油味, 不過罐子的確是靚的

    回覆刪除
  5. 這間舖嘅曲奇好貴喎!不過罐子真係好靚!

    回覆刪除
  6. 第一次食會一口接一囗的^^

    回覆刪除
  7. 有同感!!! 整果啲dir cookies 就已經擺勁多砂糖, 所以我都介咗cookies(嚇一大跳, 阿媽煮十餐餸都唔會落貢多.......... )

    回覆刪除
  8. 係啦......我都一樣嚇了一跳~

    回覆刪除
  9. jenny 曲奇真係好香牛油味,間唔中食下好喇~~ 其實所有好味既甜品都係冇益架~~

    回覆刪除
  10. Jenny cookies 實真係好香牛油味。不過,依家愈來愈多人排隊,都冇咗個意欲囉!

    回覆刪除
  11. WOW, 十罐好重噃, 你真係唔話得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔知幾重一罐, 朋友話想買10罐, 咪幫佢賣啦, 如果真係好重, 我可能會分兩次買~ ^^

      刪除
  12. 我真係絕少碰COOKIES,肥死呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從整過曲奇之後, 我就覺得盡可能都唔好食曲奇........超肥

      刪除
  13. 我都系上環,排左兩日隊,幫人買,買左3罐.第一日,大罐8MIX賣晒,第二日再排過.

    回覆刪除

睇完求其實番兩隻字啦~