我的網誌清單

2013年10月21日

最近



自從冇o左丫烏,,,,,,,,我都冇乜心機寫blog啦~

為o左健康d, 55歲前有強健身體退休可以周圍走............10月3號開始去做GYM~


大隻師傅~





師傅雖然依家冇做教練, 不過佢超專業的~


好似舉緊150KGS..........


 


我就舉地拖棍~ ^^ 好似得10磅,,,,,,師傅話最緊要做o岩姿勢先~




通常做唔夠一粒鐘器械後, 就做35分鐘帶氧運動~






做o左2個幾星期體重冇輕到~ (我主要唔係減肥呀~ 當然又fit又瘦就最好啦)

冇輕到仲要重o左幾磅, 因為我怕餓住做運動, 所以做前做後都食o野~

而且9點幾10點返到屋企至食飯~

不過近一個星期開始調節緊食o野態度. 開始唔驚餓住做GYM.







做乜都出晒汗, 係呢部划艇機一滴都出唔到,,,,我一定係邊度出o左錯~

一定要搵出原因.


有電視睇真係唔怕悶, 師傅仲介紹o左2個靚女比我識,

就算師傅唔得閒o黎, 我都可以問兩個靚女啊



除o左平時去做gym, 當然唔少得去行山~

吹水食o野做下運動真係一樂也~



























blog..............真係冇乜時間寫啦~ 做多o左運動少o左上網, 右手腕都冇咁痛啦,
又早o左瞓覺..........................所以係blog唔見我, 唔洗搵我啦~ ^^


37 則留言:

  1. 回覆
    1. 做完好瞓, 身體又好d, 做少少都好吖, 例如飯後散下步~

      刪除
  2. 實在太健康啦!九月我肥到187磅10月節食再做運動再減番到179啦!哈哈哈!目標係低過175磅!大家努力啦!牛牛妳既最新留言我整極都整唔到!入左去睇學極都唔明D原始碼點改?

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔嘜, 醒條link你睇下~ ^^
      http://alicers323.pixnet.net/blog/post/279016133

      你講咩新留言?? 咩原始碼?? 咩o黎o架???

      刪除
    2. 你右邊最上既最新留言這個功能,本身google冇架麻!係要自已整上去架麻!

      刪除
    3. 我睇コーさん個網誌學架~

      刪除
    4. 係咪參考佢個網誌啊?

      刪除
    5. 個教學有D野寫漏左所以出唔倒最新留言程式!呢家我明啦!!

      刪除
    6. 係呀~ 佢寫漏o野呀?? 但我一次就攪掂了~ :P

      刪除
  3. 人大左都真是求健康, 你有我都希望自己有!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然想大家都身體健康啊~ 運動唔少得呢~ 平時急步行都好ok o架~

      刪除
  4. 1 早瞓咗
    2 脫離上網癮if 曾經有
    3 愈來愈愛上運動
    4 享受生活

    回覆刪除
    回覆
    1. ^^真係上過癮,不過依家好好多,為咗準時6點走,返工都上少咗網,正經做嘢,又冇咁無聊,做完運動返屋企食飽飯沖涼就早D上床啦^^^

      刪除
  5. 寫啦....寫寫下d靈感又返來呢
    唔瘦.....最梗要提升自己的肌肉機能都係一件好事吖~~~支持你架

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗靈感, 其實我有好多o野想寫, 不過寫遊記又嘥時間, 所以平時想發下嗡風就寫兩句啦~
      對對對, 我想提升我的肌肉, 再唔練就快更年期就太遲啦~ 哈哈哈

      刪除
  6. cowcow:
    ~做運動, 永遠不壞.起碼, 你而家隻手, 好返啲.
    ~總之, 你有恆心, 就得!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, Vicky, 不知不覺咁就唔痛啦~ ^^

      刪除
  7. 我鐘意你55歲退休呢個構想.

    回覆刪除
    回覆
    1. ^_^ 單單丁易實現~ 至緊要身體健康, 如果唔係退休之後用晒d時間去睇醫生就唔好啦~

      刪除
  8. 做時做, 要小心筋骨啊! (撐艇同舉重都係高危種類)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝pig pig關心, 所以有師傅在場我至會去玩個d高危器械o架~ ^^

      刪除
  9. 好健康的生活!好開始!

    回覆刪除
  10. where is the community you do gym ? I also like to do more exercise, sleep early, eat less and keep healthy because I am not very healthy.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我山長水遠去屯門仁愛堂做呀~ 來回車程都幾乎2粒鐘^^, 師傅話: 70% 營養 10% 運動 10%心境開朗, 10% 休息啊~
      仲有忌肥膩, 高膽固醇, 煎炸, 垃圾食物, 仲叫我小食腩位, , 魚腩, 牛腩, 羊腩.

      刪除
    2. 好欣賞你去咁遠做運動呀!你說得對!但戒絕好難!我食野巳比較小心但都減唔到!可能冇運動和貪吃!多謝你的提示!

      刪除
    3. 其實我主要原因係我想食多d o野, 所以至努力做運動, 我唔想肥, 但更加唔想冇得食, 所以唯有努力做啦, 去到咁遠做, 因為有師傅免費指導, 又教得好.
      你可以做D輕ken o既運動, 例如急步行, 再唔係食完飯去散步都好. 總之郁下都好呀~

      刪除
  11. cowcow,你比我初認識你時,瘦咗好多啦!
    你要繼續寫呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, SANDY, 乜我個陣時真係肥得咁交關呀?? 你咁記得o既?? 係咪2011年o既事呀? 定係再早d呢??

      刪除
  12. 做GYM一定FIT, 努力, 奸爸爹!

    回覆刪除
    回覆
    1. 頑張ってる~^^
      加油中. 做o左slim o左

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~