我的網誌清單

2013年10月9日

無題

其實講o左好多次我係呢間公司做o左快廿年~

廿年前係日本讀完日文返香港,

真係一無所有,人又無錢又冇

申請去日本前同拍拖7年的男友分手

係日本洗到仙都唔仙返香港

最記得係日本機場剩番少少yen都要買盡, 最後買的係一pack3卷的黑白菲林~ ^^

返到香港唔洗一個月搵到依家呢間公司

中學畢業出o黎做o野開始, 從來都唔會搵10蚊洗10蚊~

比家用老媽之外緊要剩番少少

返正職之外總會返多份part-time

從來老媽比我o既訊息就係錢只會留番比d仔

唔知點解又唔會覺得唔公平^^


返多份part-time想搵多少少錢就可以洗多少少錢.

直至08年離婚之後有病........所有side business放低

健康要緊, 曾志偉比我o既金句, d錢洗到o岩o岩瞓落棺材就好啦.


關於金錢...........有人會買保險當儲蓄,,,,,,,,你問我, 我一定唔贊成

因為我有一份供到甩肺o既退休保, 供o左10年, 仲有10年至可以攞番, 年供差不多3萬
因為我有一份人壽保險唔供就會斷保........一年9000幾
因為我幫老媽買o左份保險, 原本6兄弟姊妹個個月百零蚊點知比亞哥甩晒底, 依家我要比6份5, 年供5000幾.

已經有一份兩三年前斷供o既保險, 供o左7萬幾, 最後得番萬幾.

所以我頂多贊成人家買純人壽. 乾手淨腳.


關於金錢..........我建議投資, 買外幣好買股票好........點都唔好剩係放係銀行收息, 此乃最笨的方法.

要收息倒不如買銀行股

今日有朋友問我買乜股票, 我真係唔識答囉.............

雖則騰訊令我賺番中國人壽蝕o既錢. ^^   (諗起都開心o既~~)

不過錢一定唔夠健康重要

上星期四開始我走o左去做gym

自己都唔知點解無啦啦會去做, 仲走到山長水遠

不過又覺得幾充實. 仲比以前早瞓覺

希望有恆心繼續落去~


發嗡風完畢~













黃師傅指導下做一個鐘器械(4人輪流做, 其實都冇一粒鐘o既)

呢支係我舉重o既地拖棍, 不過尋晚改用另一支重少少有20kgs的, (進步中^^)

 
 
跟住再做30分鐘帶氧運動.............呢30分鐘....我覺得好似跳鄭多燕全面d咁....









12 則留言:

  1. 我都好同意,d錢洗到o岩o岩瞓落棺材就好啦,可惜事與願違,吾使憂這樣,吾使憂個樣又已經好好啦,起碼你又有份工可以補貼,總之健康最重要﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望盡量做到啦~ o岩o岩洗晒d錢~ ^^
      健康真係好重要, 依家見到d兄弟姊妹食又食得多, 但又缺少運動, 細佬仲唔戒煙, 真係唔知個c字點寫

      刪除
  2. 你同大人人係同年代返香港搵野做

    回覆刪除
    回覆
    1. 我94年返香港o架~~~ ^^ 大人人都係嗎??

      刪除
    2. 平成8年卒業、原来遅過你

      刪除
    3. 我平成4年去~去o左2年, 仲記得4月4號去郵局蓋個平成4年4月4日的章, 幾低能~ 哈哈哈.

      刪除
  3. 回覆
    1. 公司依家有醫療,所以自己暫時無買啊,危疾就有買^^^

      刪除
  4. I just have life insurance but no other insurance. But I think need to buy medical insurance. I do not know how to invest in stock or foreign currency. I just put them in the bank and with 0 interest. When I buy stocks,I usually lose money.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果保障夠, 唔需要買咁多保險, 如果自己儲到錢的話.可以另外去銀行開多一個a/c, 每個月定存一d錢入去, 儲下儲下就唔多覺儲到一筆錢o架, 好過買保險一斷保就冇晒. 當然保險係有保障成份........衰d講句......早c有著數......
      其實買基金唔錯, 但市面上太多基金了, 我試過10幾年前買恆生每月供2500蚊, 佢地未幫我買已經扣o左幾個%手續費, 呢d先扣的幾個%, 其實都幾影響我o既回報. 而且銀行又冇料, 買o左好幾年都冇錢賺, 之但係我係manulife買的基金(就算manulife都有好幾種基金, 唔係隻隻o岩我) 我係manulife買呢隻基金係.................月供或比一筆錢都好, 佢唔會先扣你手續費, 你d錢效6年就1%都唔會扣, 但係如果你只放一年就取回, 就要比6%, 第2年至取就扣5%, 第3年攞就扣4%, 如此類推, 買的當時, manulife的朋友又會建議我買乜, 所以呢個基金我都有賺錢......回報起碼40%以上............呢個基金只有少少保險成份, 我係分3次錢放入去o既. 唔係月供, 冇錢洗之時.我攞過2次錢. 依家都仲有本金係度. 真係唔錯呀,,,,,,不過最近聽另一個朋友講, 佢又係幫manulife買, 但係月供基金, 不過要供10年<<----我就唔會再買呢年期長, 又唔可以隨時攞錢的基金. 冇著數, 只有保險佬有著數. (我個份就隨時攞得, 只係比佢扣幾個%之嘛,,,,,但回報已經足夠比個幾個%有凸)
      另外股票就難d啦,,我都唔識買,,,我買3988收息的, 最近計數, 因為我高價入, 依家股價跌了, 但係收o既息都夠補番我蝕的, 希望佢快d升番啦. 700騰訊就買o左2年幾. 平均價215, 曾經跌到100幾蚊, (唔驚就假), 係今年5月發力,,,無啦啦上到410幾.......最高去到427.........人都癲, 第時靠佢退休~ ^^

      刪除
  5. 回覆
    1. 如果月供少D都可以繼續供,超過400蚊個月都難頂,買保險時一定要留意,如果唔係就真係倒不如去新銀行開戶口,然後去出糧銀行填張form做每月自動轉帳3、400蚊入新戶口仲好

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~