我的網誌清單

2013年10月3日

澳門茶餐廳

好幾年前澳門茶餐廳係尖沙咀加連威路道新開張, 一試佢隻bb鴿就愛上了,
 不過個間摺埋之後就冇再食, 但自從某次蛇王搵到樂道呢間澳門茶餐廳, 
弊傢伙啦........每次一到尖沙咀就身痕又口痕

今晚約o左黃c苦做健身, 以前係waterfall跟教練要500蚊一粒鐘,
依家黃c苦唔洗錢教,,,,緊係要再比心機啦, 今晚係第一課,
所以呢餐係我最後的下午茶, 以後無得咁放肆啦.

bb鴿真係好鬼bb, 軟冧冧有咬口,
好味到唔食頭o既我, 有時會忍唔住食少少....... 




1:45開始有下午餐時間~ 呢個係F餐
葡式焗三式杯






其實好迷你, 43蚊.......包飲品.表面好似貴, ,,,,,但好過食20幾蚊o既美X / 大x樂



白汁魚柳焗飯




 辣汁司華力腸焗薯茸



肉醬焗千層麵








仲有其他下午茶餐~(我冇影晒)






一條樂道有5間,,,,,,,都咪話唔犀利.............嗱, 我食開個間係樂道46號地庫, 唔洗排隊坐得舒服, 味道又正, 其他4間未試過, 地面個間仲成日排長龍o架,,,,,,,去錯就唔關我事啦~ ^^

20 則留言:

  1. 葡式焗三色杯,細細兜幾特別!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,叫F餐次次都要等, 好認真咁去做^^

      刪除
  2. 個焗三色杯真係好特別啊!多謝 cowcow好介紹(・ω<)

    回覆刪除
  3. cowcow:
    ~bb鴿+三式飯, 真係一個好豐富嘅下午茶餐!!!
    ~一條街有五間, 依間澳門餐廳, 可以話"立"晒啲客啦!!哈

    回覆刪除
  4. 差D認唔到你啊Vicky!樂道仲有唔少食肆,佢仲未立晒成條街,D bb鴿真係巧巧味,次次去尖沙咀都想食^^^

    回覆刪除
  5. 過來打招呼! 才剛上手用blogger.

    回覆刪除
  6. 其實我覺得佢啲食物多數比較heavy.

    回覆刪除
  7. 樂道呢頭好少去,搵日去試下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 地庫個間正, 好多單單丁去, 所以感覺唔嘈可以慢慢嘆

      刪除
  8. 好似好好味呢﹗好想試下~~ 尤其乳鴿同o個個三杯都好吸引~~

    回覆刪除
  9. BB鴿係咪真係咁好食呀?不過返到呢就一定要試一試。

    回覆刪除

睇完求其實番兩隻字啦~