我的網誌清單

2013年10月25日

廢紙

 
 
自從轉番入會計位做,,,,發覺每日都有好多廢紙~
 
廣告紙, 信封, 廢發票等等,
 
之前試過印唔切信封時, 曾經將D舊信封翻轉用,不過依家冇啦,
 
儲儲埋埋一堆就攞番屋企比家姐賣,
 
加埋每日兩份報紙, 細佬每個星期出o黎老媽家食飯時, 又順便攞埋d舊雜誌&報紙,
 
每個星期家姐都可以賣到廿幾三十蚊,

不過小心攞去賣時唔好扭親條腰骨喎, 如果唔係就賺埋都唔夠睇醫生.
 
有時我都諗, 如果我唔洗攞住一袋報紙, 我就可以行路返屋企,
 
但係如果我攞住報紙太重就唔方便由荔枝角行番去旺角,
 
要搭5蚊地鐵...........其實計正我攞住o既舊報紙都賣唔到5蚊o既,,,,之但係.......
 
環保嘛..........
 

18 則留言:

  1. 環保最好,我都有儲廢紙.......放係垃圾房比人執

    回覆刪除
  2. 荔枝角行番去旺角?! 好似遠咗少少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔遠啊40分鐘就到啦,依家天氣涼咗,上下班都行路,好過比錢坐地鐵迫餐C多多聲啊

      刪除
  3. cowcow:
    ~我都覺,一間公司,真係有好多廢紙. 我都有儲埋啲紙, 放係blue box等回收, 再循環再用. 因我依邊啲人,對垃圾分類and 處理, 都做得好好.
    ~以前係香港住, 環保唔popular, 但我屋企人都會儲啲雜誌, 紙皮, 報紙....定時定候比大廈倒垃圾啲人!! 等他們去變買!! 書籍可以捐去公共圖書館

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦...........乜d書可以捐去圖書館o架?? 真係唔知tim~ ^^

      刪除
  4. 我都有儲起舊報紙、雜誌等等放入環保箱﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地舊式大廈冇環保箱呢~ 因為我地一家人儲一星期都夠量, 而且樓下行唔遠就有廢紙回收, 所以就留番比家姐賣啦~ ^^

      刪除
  5. 以前我都係儲起一大叠比倒垃圾個姨姨的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地公司外判d亞姐執大o野, 唔會執呢d小雞o野~ 哈哈.

      刪除
  6. Support your enviromental protection actions.

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. :) 真係話易唔易~ 不過唔做番d o野, 地球真係好快玩完~雖然都係做得少少, 都好過冇
      大家努力~

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~