我的網誌清單

2014年5月15日

一起環島, 有你真好~!

一起環島,有你真好!

捷安特其中一句口號,現在深深感受到,有你(們)真好這


四個字的意義。

一個人心口掛著一個"勇"字來環台,自信滿滿?還是小看

了環台這件事呢? 




沒有騎單車習慣,2012年買了一本環台書而曾經有閃過環台這件事,不是去年哥哥一句:你常去台灣,下次去台灣那裡?環島嗎


我可能已經忘記了環島這件事了。




很感恩報了這個團,每個人的技術都很好,馬來西亞組16人,


新加坡2個組合共9人,加拿大組2人,美國組1人,台灣組7


人,香港有3組共4人,還有1個日本人,合共7個國家40人的


隊員伍,加上6個負責任的工作人員,浩浩蕩蕩46個人!!


我相信只有我一個人,安全帽不懂戴,連變速車換檔也不懂 

:P


幸運遇到廣東話組,Terry,Ken,Daniel,Jay,Patrick & 


Ron、對我照顧有加,還有同房的Vivonne!教懂我變檔的方


法。


我開玩笑講:(不過也是事實啦)


環島最大的得著是,我學懂了變速車的換檔,哈哈哈~也有63


歲的隊友笑笑口講:輸給一個不懂騎變速車的你,真不服氣


^^,我跟他説,如果我63歲可以有他那麼元氣,可以到處跑,


玩,爬山,我已經心満意足了。


總結環島9天,能夠跟在精英班的後面,是我的幸運


謝謝大家^^












 








 

 

 





























39 則留言:

  1. 好強呀!恭喜晒!辛唔辛苦呀?俾個叻你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就一d都唔強, 佢地強好多~ 都辛苦o架~ 我會寫番9日行程~ 希望寫得晒啦~ ^^

      刪除
    2. 你真係以無比信心同毅力挑戰成功! 勁!!

      刪除
    3. 毅力係上斜時真係唔少得~ :P

      刪除
  2. 車隊係地鐵個張好得呀!

    回覆刪除
  3. 簡直係香港之光呀))))))好厲害呀~~~
    我真心覺得你好勁呀))))))仲好強添~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我佩服個D 唔join團, 自已攞住行李去環島個d人, 佢地超級勁, 我地join 團有晒back up, 努力踩就得~ ^^ 所以冇佢地咁勁啦.

      刪除
  4. 你真係勁勁勁呀,咁難都俾你刻服到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係唔勁, 你睇下上面個位亞姨, 64歲啦~ 佢都可以環島呢~ ^^

      刪除
  5. 啪啪啪, 好神啊 !! 恭喜 COW COW 完成台灣環島之旅. . . . 讚!! ^0^ 5月8日的海邊照- 是[平安] 吧! 充滿正能量!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好眼呀~ 小肥~ 係平安~ ^^ 平安回來了~

      刪除
  6. 恭喜恭喜完成創舉啦!牛牛考勁呀!掌聲鼓勵....拍拍拍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝,其實一D都唔勁,盡咗力對得住自己^^

      刪除
  7. 你好掂呀﹗平安回來,有無矖黑到?

    回覆刪除
  8. Congratulations !! 好精彩呀!好玩!佩服!

    回覆刪除
  9. Banner 的你明顯變咗瘦 Cow!

    回覆刪除
    回覆
    1. lPhone鏡頭問題啊,聽日行山你就睇到我冇瘦啦^^

      刪除
  10. 一人搶一塊板塊嗰張相好得意!

    回覆刪除
  11. 一個字「利害」 好有意義

    回覆刪除
    回覆
    1. 有捷安特佢地做支援, 相比個d自已去, 我地係好輕鬆, 所以我極之佩服唔跟團自已去環島個d人, 淨係攞埋行李上單車, 就已經唔簡單了. 所以我地唔係利害個隻了~ ^^
      捷安特網上寫:
      專業服務團隊,讓您單車環島美夢輕鬆行~
      單車環島雖是個創舉,卻不如想像中難以完成,
      捷安特提供完善單車環島設備、資源及服務,
      陪伴您用單車拼湊屬於您的台灣環島的故事。

      刪除
  12. Whoa! 十分熱血吖!
    我都曾經唸過單車環臺灣,不過之前係唸住三四個志同道合嘅朋友,但好似同一大班人都幾好玩。

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. 有機會都會想踩單車遊台灣呢~ 環唔環島都冇所謂了~ ^^

      刪除
    2. 唔好太趕, 慢慢hea 住玩

      刪除
    3. 對啊~下次再踩就要慢慢踩了^^

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~