我的網誌清單

2014年4月30日

9日單車環台~出發前一日



今次去台灣兩星期, 因為最後3天要去澎湖, 為o左方便移動, 所以決定帶背囊~



驚落雨, 都係搵定個防水膠袋安全d (咪即係垃圾袋囉~ 嘻嘻)



唔可以帶太多o野(不過我都帶唔少o野~  ^^)~ 


沖涼皂, 止痕藥, 14日中藥,仲有指甲鉗,太陽鏡必須~

 涼鞋& 防水外套



防曬手袖, 眼罩耳塞, 防曬面巾, 2條褲,3件衫, 單車褲聽日去到台北再去捷安特買,,,,一定好貴啦, 但係為o左唔想屁股開花........所以都係唔慳得~





嶺南萬應止痛膏, 肌肉痛時用o黎搽, 佢個玻璃樽實在有夠重, 所以我將佢換包裝,,,,,,,減輕重量


之前用剩的台幣  23,900...........為港紙約6,500, 應該唔夠用, 去到台灣至算~



呢份澎湖地圖都係必須o既, 事關係我淨係識睇呢份, 其他個d唔識睇~ :P




呢幾本書, 尤其係友晟社長出版o既香港郊外旅遊書, 雖然重但我都會帶過去,
事關夾腳拖民宿有少少優惠, 帶旅遊書去投宿, 每日可以慳NT30(hk$8), 唔係想慳個少少錢,
而係想比外國人知道, 香港其實好鬼靚



下面就係今次詳細行程, 唔洗踩蘇花公路一段, 但就要去壽卡, 唔知會係點~ ^^

都係個句, 希望踩晒全程啦~ ^^













26 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁香港又真係好鬼靚o既~ ^^唔知對社長有冇幫助呢~

      刪除
  2. 頭幾日唔好咁博呀!留力呀.....玩咁多日真係好攰架!......加油呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥仔嘜, 我驚我冇力留咋~ :P 我一定會加油~ 謝謝

      刪除
  3. 加油! 我有興趣踏單車幾粒鐘 :)

    回覆刪除
  4. 你一定得,等回來吃慶功宴 (^_^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝鼓勵!慶功宴?好有動力喎^^

      刪除
  5. 嘩~~~~精神上支持你呀!!萬事要安全為上!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒啊^~會啊會啊!安全為上^^

      刪除
  6. 單車遊開心呀,最緊要安全,旅途愉快﹗

    回覆刪除
  7. 多謝BonBon,有D緊張tim :P

    回覆刪除
  8. cowcow:
    ~踏單車團, 真係用背囊最方便.
    ~踏單車用好大體力. 你有無瘦咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨VicKy,我年幾冇踩單車啦,呢半年都係做Gym訓練體能,有瘦身但冇乜輕磅,不過尋日上磅都輕過keep咗2年幾的135磅,得133磅,唔知2星期會唔會仲瘦D呢^^

      刪除
  9. 見到都熱血沸騰,加油呀.

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 多謝!啱啱起身準備出發環島^^尋日開茶會,見到好幾個同胞~香港人啊

      刪除
  11. https://www.youtube.com/watch?v=cCxh2GBpIN8 一首歌送妳

    回覆刪除

睇完求其實番兩隻字啦~