我的網誌清單

2014年5月27日

單車環島第四天~嘉義->高雄 127公里






一直以來我都覺得自已算是獨立, 可以照顧自己, 但環島三天, 第一天遲到, 第二天忘了大背囊, 第三天忘了小背囊, 而且晚餐還發生"以為"事件,  環島不是個人活動, 是一個大團體活動啊~所以不得不反省自己今次為何那麼不中用. 


心情好影響狀態, 昨晚"以為"事件, 不知怎樣面對廣東話組, 所以心情忐忑不安,可幸是他們6個男人對我照顧有加之外, 心胸還是很廣闊的~ 謝謝他們大人有大量~ ^^

所以今天早餐吃得特別開心 ^_^



環島第四天~

嘉義  -->  高雄
公里數:  約125kms




前3天環島雖然晚上有下雨, 但早上就沒有下, 今天第四天, 終於遇上了下雨天了~




下雨天, 而且今天要騎120多公里, 所以一直都在趕路, 相片不會太多~


早上的雨蠻大的, 保姆車停在台南的後壁車站, 好讓我們休息休息, 這架單車不是我的, 看隊友提車拍照我又學他們,,,,不過不輕鬆呢~

還好帶了gore-tex 外套, 聽穿即棄雨衣的隊友說,騎車時風吹來會覺得冷, 我反而覺得好熱啊~



騎了一個多少時才再休息, 一到步我便脫外套, 實在好熱~  但還是聽到隊友說好冷~男女隊友都有說啊~
所以覺得花那麼多錢購買行山裝備還是值得的.這一次就大派用場了, 雖然污水已經把外套弄髒到不能清洗乾淨 ^^

個多小時, 我們騎了40公里







舉起4隻手指代表今天是第4天~



第3個休息站: 台南七股的慶善宮




休息的時候工作人員都會幫我們修理單車~ (如果有需要)




午餐在台南周氏蝦捲~




菜其實不只這些, 源源不絕的供應.......2個字~ 超飽~


還有擔仔麵, 最後再加甜品~




我們7個廣東話組每次都會+3個其他隊友, 好像每次不同 ~ ^^


午飯前已經騎了75公里, 還有50~



第四個休息站~ 我不知道這裡是甚麼地方, 根據行程, 我們今天應該會到"北回歸線"的, 可是這裡好像不是呢~










9天裡面, 我總共爆軚4次, 3次前輪, 一次後輪, 理由很簡單: 第一:因為我通常靠最右路邊而行, 但是領隊都建議我們不要太靠邊, 因為小石頭會很多~還有玻璃, 釘子之類的. 但是我怕靠左近車道嘛......... ^^ ,  第二: 我不會太過避開障礙物, 例如: 水渠蓋, 小洞等等, 因為我怕看到障礙物時突然轉動車子反而會令我滑倒, 所以我寧願直走就算了. 當然從遠處已經看到障礙物就一定會避開的.~

捷安特後援很好, 當我們發覺車子有問題的時候, 停在路邊等他們車子來, 然後很快把整個輪子拆掉, 換一個新輪子上去就ok了~


不過不知道為甚麼這一次換輪時間有點久, 壓隊工作人員跟我說:::我跟隊尾有2km距離, 所以我要加快腳步追前,因為車不多路很闊, 所以我就一口氣拼命去騎, 一口氣之後後勁不繼, 我跟壓隊員工講:wow~ 不行了~ 他就跟我說::::以時速30公里就可以追前了,,,,,,時速30公里?? 我不行呢~      怎麼不行, 你剛才就是時速30公里啦~        啊~是啊, 但是騎了一整天, 現在真的沒力氣了~            壓隊工作人員就說::::好~! 我幫你加把勁~ 原來他在後面推我, 哈哈哈 也挺好玩的~一次難忘經歷 



第5個休息站~高雄國家體育館     哎呀~ 剛才在紅綠燈旁的廣告牌看到hello kitty的, 還以為進場會更多....原來一隻都沒有 >_<

(從網上抓回來的圖片)hello kitty 跟你跑<---詳細請按我


離題了~ ^^   回歸環島第四天, 我們進來休息之餘, 當然是要拍照啦~














今天雖然路程長, 但跟一大班人一起真的很開心呢~



之後我們騎進高雄市中心, 馬路+高速公路,  剛好是下班時間, 人多車多, 我們穿插其中, 真的很刺激, 不過如果不是跟團環島, 我覺得我沒有膽量在市中心騎車呢~
所以我們決定明天晚一點起步, 避開高雄的上班繁忙時間~ ^^



現在是下午 6:06分,   今天大約7:45分出發, 10個小時多一點點



今天單車的計算機沒有出問題的話, 我們騎了127.51公里, 花了6小時33分







今晚的飯店~ 不錯呢~ 

高雄翰品飯店~ <---請按我



晚飯時間~


昨天嘉義的朋友才對我說: 香港的飲茶在早上, 早上怎麼可以吃那麼多點心呢?? 她說台灣的多是晚上飲茶...............剛好今天晚餐就是飲茶了~



除了點心, 還有飯和其他的,,,,不過我已經吃不下了

今天還好飯店有洗衣機, 不用手洗


鞋子都濕透了, 不得不用吹風機吹乾它~  


浴室剛好有量重計~~~~~~61公斤, 還好,每天吃那麼多, 沒瘦沒胖~ ^^


Facebook
cowcow

5月6日在Kaohsiung, Taiwan附近 · 已編輯
完成第四天環島(127公里)後感~
估唔到今日咁長路程踩下踩下就完成咗^^
今日中午前都落唔少雨,除咗上衫冇濕,其他濕晒,件Gore-

Tex外套真係頂瓜瓜,擋雨之外仲有保暖作用,有D人著咗大

會供應嘅即棄雨衣,停落嚟就會覺得凍,比著我可能會冷病~
踩咗4日,第二日頸好攰,左手因為緊握把手,所以由第一日

開始無力到依家,左手手指公90%用唔到力,但係雙腳又出奇

地冇乜酸痛,唔知隻嶺南萬應止痛膏係咪真係咁有效^ ^
尋日撞人屁股四腳朝天之後,今日完全有陰影拍比人後撞,所

以大部份時間滯後,有一次中餐完起步冇幾耐就爆呔,唔知點

解攪咗好耐,守尾工作人員話我落後咗2k,叫我追番前,因為

唔係市區,所以一條大路唔多車,以時速30公里狂踩追回大隊

尾,真係追到氣咳!
今朝領隊已經話高雄市區車多,估唔到真係咁多,好彩成團40

人,最唔識踩就係我 :P         前後都高手,總之一於二仔底

死跟,學港隊其中一人話:正話上高速公路真係好有挑戰性!

真係台灣D電單車,多到聽聲都比佢嚇死~
講下第二D
其實雖然每日5點左右就返到酒店(今日路程長,所以6點至

到)即刻沖涼,仲要每日洗衫,真係仲攰過踩單車,好似今日

咁,連鞋都要洗,真係幾唔得閒~話時話,今日第四日,好多

團友都讚跟捷安特單車團好值,食住正!員工又有責任,所以

想環島嘅朋友,諗諗捷安特啦^^~
聽日又要踩100公里,為咗唔想好似今日咁刺激,所以遅少少

出發,避開高雄上班繁忙時間^^


20 則留言:

  1. 嗯,又一日,越來越順!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之後直頭覺得好似越野賽~ 哈哈哈

      刪除
  2. 啊!還是 61公斤,沒瘦沒胖,可能消耗了又食番咁多補數呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚上飲茶點會有得瘦呢? :p

      刪除
    2. 我尋晚同一個去年環台的人傾計, 佢去年環島完肥o左10磅啊~ 幾犀利, 所以我應該都算keep得好, 哈哈哈.

      刪除
  3. 由嘉義踩到高雄, 你地都得囉, 勁! 踩完一定好有滿足感 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日踩完真係感覺良好, 尤其尾段人多車多, 我地單排一行過, 上完高速入市區真係好鬼刺激, 好有滿足感

      刪除
  4. 每日都會遇上小問題,都一一解決就當經驗
    你已經好叻好強呀)))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大個人都幾醜嘛........>_<, 唯有之後做好d

      刪除
  5. 消耗了脂肪,增加了肌肉,只看磅數是沒有意義的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知院長~ 不過點都希望減輕d啦~

      刪除
    2. 單以磅蜈計,我已創了新高,重達74KG。(^_^)

      刪除
    3. 好明顯睇LINDA d相, 你係圓碌碌, 星期日可以見你真身~

      刪除
  6. 哈, 單車環島遊, 難怪你說想回家了.... >:)

    回覆刪除
  7. 每天的食物都好豐富呢 怪不得你話無肥到都開心啦 ^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每日係咁叫自己唔好食咁多, 如果唔係.......................前晚識o左個去年環台的香港人, 佢話佢去年環島完肥o左10磅呀~ 幾驚人~~~~~~~~~~~

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~