我的網誌清單

2010年11月7日

南湖大山實戰錄~4

南湖大山實戰錄~4

07.Nov.2010發佈
11月1號 (上山第3日) 攻頂日, 今日將會到南湖東峰(3637公尺) 和 南湖主峰(3742公尺)
香港領隊得意姐選擇5日行程, 就係想今日攻頂日輕鬆d, 行完兩個山峰返回南湖大莊,
所以大家都係輕裝攻頂, 放低睡袋, 用唔著o既衣物/食物


起身時發覺水袋漏水了, 一定係尋晚我不停搵條膠喉飲水時, 擰壞o左個接口位, 經亞杰證實冇得救之後........急忙求救, 問亞烏有冇多餘水樽 (因為今日可以唔洗帶3公升水都ok). 後來亞烏借我1公升水樽, 山水兄又借我一個扣, 但我實在唔習慣用扣把水樽扣係背囊帶或腰帶, 折騰一輪, 又發覺放少o左o野o既大雪櫃上重下輕, 好唔習慣. 唔識行
我o既保護神得意姐發覺我唔對路, 換o左個救命水袋比我..........我個心至定番神, 佢又幫我整理正個大雪櫃, 咁我至重拾自信上路咋................亞杰曾經係我身後面行過, 講o左一句...............cowcow你好忙喎,,,,,,,,,,,, 嘩,,,幾驚佢會鬧我呀....有壓力有壓力.
8:00出發, 亞杰指示我地今日去有陽光o既地方拉拉筋,,,,,因為天氣都幾凍下, 今日d植物仲結o左霜.


亞杰講解下附近生長o既"玉山圓柏"



http://www.youtube.com/watch?v=dl4q3qRIVMU



起步冇幾耐, 我地去到下圈谷.....環境優美, 亞杰放我地係度玩o左成粒鐘




南湖圈谷原為一冰斗遺跡,此圈谷分為上圈谷與下圈谷,南湖山莊位於下圈谷位置。<<<-------------抄亞杰份行程表


係呢度已經試跳,,,,,,,,,,可惜效果麻麻............跳到氣都咳, 一陣上到主峰希望同老爺跳得好d. (同老爺約定要係主峰跳跳跳o架)
嘩嘩嘩.....SK 你好勁喎,  不過一陣上到主峰你要做多次呀.
(呢個拱橋約會係幾個月前已經約定o架啦)


個天實在又夠藍
圈谷實在又夠廣闊
大家不停影影影
唔係亂咁影o架, 擺晒pose o架.
大家都影到不亦落乎.........
仲有ufo出現........講笑o者,,,,,,,係飛機至真.


之前有行山人士, 用石頭砌o左個公仔頭出o黎
咁樣就睇到個公仔有幾大啦. 佢地企o左係公仔上影相, 好得意


捉住3個響導影番張相留為記念~
玩夠啦..............要行南湖東峰啦~






終於到達南湖東峰啦.




正確應該係3637M至o岩~
 







 






睇下南湖東峰有幾靚先~~!

http://www.youtube.com/watch?v=HzewGaprz7Y

亞杰問 有冇人食百香果,,,,,我咁為食, 緊係第一個舉手啦.
其實以前食過, ........都幾鬼酸~ 但口感又幾過癮.


 
差不多興奮o左成粒鐘,,,,,,,,,,,,,好啦, 要向南湖大山主峰出發啦.


後面就係南湖大山主峰


南湖山莊就係下面...........睇唔到??


呢張睇唔睇到??   仲有個條超碎斜路?? 尋日就係咁慢慢行落山屋.諗起聽日要行番碎石路上番去就擔心, 不過亞杰話行30分鐘就行完喎,,,,,係真唔係真呢??


仲差少少就到主峰啦.


米院友正在抖緊氣.~ 加油~!


SK & 得意姐發現新大陸~   睇唔睇得出??


兵馬俑人頭~  我覺得似到爆~
後段都有D難度, 因為D石都幾鬼大舊.


但風景好靚o架.
嘩~ 鐵人28 已經上o左山頂啦.
終於到主峰啦~!
睇下靚靚景先啦~


個個都好威風~
院長~


badman


哈哈,,,,,膽少cowcow緊係唔敢企起身影啦. 仲要攞番條腸仔出o黎影.


多謝大隻男賜我腸仔一條~捉住佢影番張相先~
第時老o左睇番d相,,,,,,,,我曾經係3742公尺o既南湖大山主峰食過腸仔一條~  哈哈哈.




好戲在後頭~ SK 做拱橋~


落山啦~


呢頭亞杰幫我地落山,,,,,,,,,,,,,,,,,,院長仲同我地傾計...............轉過頭就.....


................嘩...................點解佢地已經落o左山?? 難道有電梯搭?


真係以為自己眼花.........原來院長跟o左亞杰&冠洲行捷徑跑o左落山,,,,聽院長話係又碎又直o既.速度好快.


我地就用龜速慢慢行落山

落落下山同老爺醒起..................我地正話唔記得係南湖大山主峰跳跳跳呀.......慘~! 飲恨,,,,,試跳o左咁耐,,,,,,,因為掛住同條腸仔影相.....咁我就唔記得跳跳跳啦.........唔制呀~!
都無辦法o架.......算數啦.....繼續落山


終於落番山屋啦.
抖下先~


太陽落山啦,,,,,,照到個山幾金黃~ 走去影下夕陽先~






17:49pm 開飯啦~!




食飽飽瞓覺覺, 聽日5點鐘起身, 7點鐘出發回程返去雲稜山莊~!
 


  • SKPoon SKPoon
    • 2010年11月14日下午12:06
  • 冇錯! 嗰個係我
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月15日上午12:35
    • YEAH~!!!
  • 米院友 米院友
  • 咦, 當時右手邊有人咩, 單丁的, 是誰? 記不起
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月14日上午1:42
    • 睇D衫, 我估係POON SIR~ (唔知O岩唔O岩 )
  • 傻妹【Annie】 傻妹【Annie】
  • 牛牛
  • 唔駛唔開心喎!以後上山下海都跳跳跳,咁樣以後都唔會唔記得啦!
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月11日上午10:18
    • 緊係係最高跳跳跳有記念價值嘛......
  • 渣古全 渣古全
  • 真係會有高山反應的哦... 有沒有人不舒服呢
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月9日下午1:13
    • 有呀, 有一個隊友起步冇幾耐已經唔係咁舒服, 再上高d仲嘔吐tim呀. 另外一個年青隊友都有高山反應, 心口唔舒服. 抖氣唔舒暢. 我就第一晚未適應有少少頭痛, 不過半夜已經冇痛lu.
  • 台灣自由行 台灣自由行
  • ................嘩 ...................點解佢地已經落o左山?? 難道有電梯搭?
  • 因為  妳的法力不夠  他們  學孫悟空  call 雲下山的
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月8日下午9:42
    • R晒頭唔知點解可以咁快"碌"落山 \
    • 何老細,,,,,1月~2月台灣邊度靚呀?? 懇丁正唔正呀??
  • HAPPY FAMILY HAPPY FAMILY
  • 六合彩由8月到11月9日,剩餘835元,由5元改10元一注.
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月8日下午8:14
    • 快d中快d中快d中 快d中快d中快d中 快d中快d中快d中 快d中快d中快d中 快d中快d中快d中 快d中快d中快d中 快d中快d中快d中
  • janejane janejane
  • cow cow,做完你的實戰錄之後,加一個熱火呀!即係加個團體相特輯,記錄你地一齊的歡聚時刻,係好好回憶黎!
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月8日下午8:13
    • 好主意~ 寫完睇下點~ 哈
  • 逍遙浪人 逍遙浪人
  • 個雲海好鬼靚呀!!!!
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月8日下午6:25
    • 真係一望無際, 唔識形容咁靚~ 換番張BANNER你睇.
  • Cat Cat
    • 2010年11月8日下午4:00
  • 唔洗佩服呀~ 你地都得o架. 只要肯嘗試.
  • 唔好講笑, 我實唔得:   1) 體力唔得  2) 胆色唔得  3)無厠所唔得  4) 唔沖涼唔得.................所以我去就實....屎得....
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月8日下午5:59
    • 哈哈哈.....衰o野...
    • 無廁所唔洗屎, 無涼沖都唔洗屎, 體力唔夠可以練, 膽色唔得都可以練, 之但係,,,,,,,,,,,,,無X痾就實唔得..........哈哈哈我講我~


  • janejane

  • 測量站?咁細?
  • November 8, 2010 at 12:43 am
  • :
  • janejane
  • 16個人都唔記得跳跳跳咩?
  • November 8, 2010 at 12:39 am
  • :
  • Cat
  • 好佩服妳呀!
    雖然無睇晒你登山之旅所有內容, 但睇少少己經覺得妳好開心, 應該係個難忘經歷..
  • November 8, 2010 at 12:06 am
  • :
  • Sandy
  • 太陽落山嗰幾幅相好正,
    cowcow你係咪瘦咗呀?
  • November 7, 2010 at 10:23 pm
  • :
  • Happy Girl
  • Congratulations you to reach the peak ! The clothing of your team is very colourful and sharp !
    Weather is so good and the sky is so blue !
  • November 7, 2010 at 09:19 pm
  • :
  • 遊 手 好 閒
  • <<唔記得係南湖大山主峰上跳跳跳…掛住同條腸仔影相 >> 好在有SK做拱橋補番啲啲 罰你將腸仔掛係心口到 一路做拱橋一路食腸仔
  • November 7, 2010 at 08:59 pm
  • :
  • SKPoon
  • 哈哈!乜唔係我表演完拱橋即刻有雪糕食嗎?早已約定喎!早知收入場費啦!
  • November 7, 2010 at 07:36 pm
  • :
  • SKPoon
  • No. 2 努力支持!
  • November 7, 2010 at 07:32 pm
  • :
  • YY
  • 恭喜COWCOW, 繼續努力呀!! 支持你!!
  • November 7, 2010 at 03:24 pm

沒有留言:

張貼留言

睇完求其實番兩隻字啦~