我的網誌清單

2010年11月4日

思前想後~

思前想後~

    04.Nov.2010發佈

    我............仲未由頭睇我o既相............(叫緊肥仔幫我燒緊一套相~ 免得有咩依郁乜鬼都冇晒就大大鑊)
    但我心裡面有好多好多說話想講...........................所以....雖然你地想睇相...........但我想先講我想講.......
    慶幸事
    慶幸去南湖大山前, 2次係香港試腳, 負重行o左2次山.
    知道上南湖只可以帶""""""必須"""""""""o野


    慶幸登南湖大山第一天就比台灣領隊捉住教登山步行方法
    慶幸比亞杰點名要行前 (行前唔洗拖慢整隊伍), 行前跟住益哥行........睇到佢點行跟住佢行o既方法之後, 上斜已經冇以前咁扯蝦

    得著
    其實尋晚係台灣機場比badman 問過今次有咩得著........當時興奮得滯, 語無論次.....唔記得講過d乜. (未睇番movie呀~)
    冷靜過後,,,,,,今次南湖得著好多.......最大得著係知道點樣正確行山,呼吸, 我o既得著遠遠比我交o既登山費多.
    不嬲都覺得自己冇乜目標, 但係今次目標清析, 做人醒神好多.
    意志對一個人原來係咁緊要~!
    對自己行為負責~!  深深感受到...............好多o野, 唔係自己想點就點........好多o野我都想,,,,,,淨係帶腸仔上山我已經要掙扎...........係.............區區8條腸, 但樣樣都想加加埋埋就令到自己負荷唔到. 影響o既唔止自己, 還有同伴~!所以想做乜之前..........請考慮埋其他人.

    想講o既好似係咁多, 諗到就再寫................
    希望今晚可以開始寫南湖大山實戰錄~!

    原來我都得o既.......................<<<<----------應該係今次最最大大o既得著啦啩???




    3996

    • Johoyo Johoyo
      • Johoyo
      • 2010年11月5日下午2:46
      ‘行前跟住益哥行........睇到佢點行跟住佢行o既方法之後, 上斜已經冇以前咁扯蝦
      好想知點樣行~~上斜冇以前咁扯蝦??
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月5日下午3:17
        我都笨o左冇影movie , 我嘗試用文寫比你睇, 睇下你明唔明,
        呢個步法應該只適宜行斜路或樓梯
        舉例你踏出右腳, 左腳唔洗咁急, 等隻右腳企穩(要整個腳板踏地, 尤其係行樓梯, 唔好只踏前半隻腳板)右腳企隱之..
        我都笨o左冇影movie , 我嘗試用文寫比你睇, 睇下你明唔明,
        呢個步法應該只適宜行斜路或樓梯
        舉例你踏出右腳, 左腳唔洗咁急, 等隻右腳企穩(要整個腳板踏地, 尤其係行樓梯, 唔好只踏前半隻腳板)右腳企隱之後, 要"登"直個關節位. (左腳趁呢個時候稍作休息)然後至踏出左腳,
        而呼吸係用鼻吸, 用口呼.  你試下得唔得.
    • 山水人士 山水人士
      在機場聽妳 『語無倫次』咁講感受,應該好開心,咁妳就在網誌上慢慢寫喇!
      我都不知何時才有時間整理及出Blog......
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月5日下午2:39
        最後會寫一篇後記~
        依家就要快快出番晒個幾日的blog, 唔係就好快唔記得晒~
        你快d出靚相啦~
    • 1372〈一生得意〉 1372〈一生得意〉
      我今早7點幾起身睇番兩場愛隊足球賽,又要煲番d電視劇,好忙!
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月5日上午12:37
        嘩..........咁博呀 7點幾起身.......
    • badman badman
      • badman
      • 2010年11月4日下午9:00
      嘻嘻,計錯數。係由兩點幾瞓到一點幾,十一個小時
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月4日下午9:30
        嚇得我呀.....以為你仲捱到4點至瞓.....鐵人
    • 貓B 貓B
      • 貓B
      • 2010年11月4日下午6:59
      今朝七點幾醒左 la
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月4日下午7:21
        你緊係掛住公司啦~
    • janejane janejane
      我好開心!好似跟你地一齊去咁呀!
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月4日下午6:06
        今晚開工寫blog, 已經上傳o左第一日o既相.
    • 渣古全 渣古全
      好像很有感受的旅程哦
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月4日下午5:15
        係呀~ 一定唔會忘記今次登山之旅~
    • badman badman
      • badman
      • 2010年11月4日下午3:30
      我昏睡九小時'睡到一點幾先起身.
      >> 我o既得著遠遠比我交o既登山費多.
      我都覺得係,亞杰真係一個好好領隊,物有所值
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月4日下午3:35
        簡直係物超所值呀........................ 你就好, 可以昏睡9粒鐘.....咁話時話....你4點至瞓呀??  對身體唔好呀........做bedman好過做badman呀
    • SKPoon SKPoon
      • SKPoon
      • 2010年11月4日下午2:36
      我都係左 4 粒鐘就被弄醒左, 於是乎抽出背囊的東西....依家才搞掂去再 南湖大山實戰錄 瞌過....可惜樓上裝修...嘈到拆天.... 妳行得好叻呢!  我都係慢慢睇您的 南湖大山實戰錄, 才寫 BLOG, 因為我有很多野似唔記得晒.
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月4日下午3:33
        嘩....放假都瞓咁少,,,,,我要返工咋....如果唔係應該可以瞓多兩粒鐘 , 不過樓上裝修你又點會瞓得到覺.
        我呢隻初哥邊度叻, 只係聽教聽話咋.....但係今次真係學o左唔少o野, 入晒腦
        我已經用公司部腦上傳緊..
        嘩....放假都瞓咁少,,,,,我要返工咋....如果唔係應該可以瞓多兩粒鐘 , 不過樓上裝修你又點會瞓得到覺.
        我呢隻初哥邊度叻, 只係聽教聽話咋.....但係今次真係學o左唔少o野, 入晒腦
        我已經用公司部腦上傳緊d相, 再帶埋部notebook放係枱底, 依家上傳緊d movie, 希望相片同movie同步上blog.
        記者cow希望唔好浪得虛名, 不過我d blog極度主觀, 唔知對你有冇參考作用呢~
    • 開心老爺1818 開心老爺1818
      真係唔駛瞓呀
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月4日下午12:43
        瞓o左4粒半鐘~ 依家成枱都係o野, 成朝只係做o左少少o野~ 哈哈哈.

    沒有留言:

    張貼留言

    睇完求其實番兩隻字啦~