我的網誌清單

2010年11月6日

南湖大山實戰錄~3

南湖大山實戰錄~3

06.Nov.2010發佈
10月30號~ (上山第2天)
承上一篇blog, 呢個就係五岩峰~  就快行到去~
有少少驚, 因為上網睇過人地d blog, 好似幾險咁.

行行下覺得大風有d凍, 但又唔方便除背囊, 唯有咁樣頂住檔先~




行到呢度,,,,我跟住得意姐佢地行後面, 想影相吖嘛...........點知比亞杰點名行前啦.

http://youtu.be/ZSKtaXFU2m4



係呢度等齊人就會上五岩峰,,,,,,,


正想行去大隻男個邊影相...........亞杰就叫我去廁所先.
但當時我唔知佢o既意思
亞杰::::::: 影相, 尿尿
我以為亞杰比個選擇題我, 咁我咪答佢::::::> 影相~!
跟住就比亞杰大喝:::::::>>> 去尿尿先~!! 嚇鬼屎我 ~即刻走去尿尿啦.



本來我諗住五岩峰咁險, 咪想跟住我o既仙女得意姐行(仙女係我o既定驚丸),,,,,,點知亞杰叫o左我行第一. 佢帶住我行.

http://youtu.be/6hP4jYWGsFg





http://youtu.be/4V4t977SyUw












呢個係第一個險位,,,,,,,,(未上之前影o既,,,,上緊就唔會影相啦)

http://youtu.be/ntrzrGVpsJg



仲未行晒五岩峰,  不過可以休息下


呢d樹都唔知幾多佰歲,形狀奇特
[


奶奶好掂, 仲係好精靈~


有得休息, 個個都爭取時間影靚相.


badman有d唔妥~ 面青青咁.


年青人比較易有高山反應...........3455米


奶奶即刻教badman 深呼吸.
轉過頭已經冇乜事,,,,,,,,,,又走o左去影相~


五岩峰比想像中冇咁險, 因為d路都幾闊, 小心行應該唔會掉落山
有d地方都有繩索比你捉住.


我同奶奶, 亞烏都係行前位(嘻嘻, 其實行得慢比亞杰欽點行前面),,,,,所以有時亞杰叫停落o黎等後面o既人時, 我地就爭取時間係安全位影相.




呢張仲叫亞杰幫我地揸機tim(安全位一定冇問題, 險位亞杰就一定唔會比我地停低影相, 安全第一)


仲有1公里就會到南湖山莊, 今晚投宿o既地方.


無盡頭o既雲海~


我後面都好靚, 不過影唔到~

去南湖山莊要經過一段超長碎斜坡..............我地準備落斜啦.


曾經發生山難, 有位伯伯跌死o左. 所以有心人立此碑提醒後人.






15:43 pm 初段時有繩索, 好多人都唔鍾意用, 我就覺得幾好用, 當然用時要小心會唔會影響人.


條斜真係又夠直, 又夠碎, 好彩係香港負重行過蚺蛇尖,,,,,,,,,雖然南湖係超放大版, 但心裡面冇咁驚, 反而驚有落石.


南湖山莊好遠已經望到,,,,,,,,,,,但唔可以心急掉以輕心. 都係一步一步行.


我地3個行得前, 後面仲有10幾人.


奶奶行得好快,,,,,,亞烏第2 ,,,,,,,,,,,,我第3 ................
因為我驚落石會整親佢地, 所以我都幾特登行慢d, 同佢地拉遠距離. (我唔知咁樣諗o岩唔o岩)  ,,,,,,,,,,,,,亞杰仲行得快,,,,,,,,,,,,,,,,,,轉眼間佢已經到o左山腳

http://youtu.be/bbVpnlIw4M8



跟住大隻男都迎頭趕上.


上面仲有好多人




咁o既環境都仲有植物生長, 佢地o既生命力真係強.


呢d其實都係傷害大自然行為o既一種.




亞杰已經除晒鞋坐係山坡等我地啦.


行極都未到o既南湖山莊.







16:47pm   又行又hea成粒鐘........終於到達山屋.

一個鐘頭後有飯食~   熱辣辣o既湯好好味.


噢~ 今晚冇香腸食tim.


今晚居然冇乜胃口............食唔晒兼夾想嘔, 問響導"冠洲" 好唔好夾硬食, 佢話唔好喎, 所以食剩尾個少少都忍心掉o左佢啦.


挑夫真係辛苦, 攞住咁多睡袋及其他o野.




尋晚第一晚凍到瞓唔到,,,,,,,,,,,,今晚幾大都要租...........仲要租2個tim呀...........台幣150一個睡袋.


briefing, 亞杰會問我地各人身體狀況~ 今晚我食o左晚飯覺得有d想嘔, 亞杰叫我出外多吸空氣. 其餘各人狀態都好OK, 雖然有D攰, 但覺得有頭痛o既人唔多.


尋日抽晒筋o既亞烏, 雖然得意姐都有幫佢搽按摩膏卒腳, 今晚見佢話仲係扯住扯住咁. 所以利用中間打直個條柱幫亞烏拉筋.................莫姑娘教一定要忍住拉10分鐘一隻腳, 我自己經驗都係, 大約拉6,7分鐘左右, 條筋至開始鬆, 所以.........................我要好忍心咁捉實亞烏隻腳幫佢拉..............我當然知道有幾痛啦,,,,,我第一次冇事冇幹咁拉都痛到想殺人, 依家佢對腳有事就一定更加痛. 好彩拉完20分鐘佢話d筋鬆o左.


依家諗番真係好好笑...................第3日, 奶奶比張濕紙巾我, 我至醒起要抹面.
雖然有帶牙刷, 牙線上山,,,,,,,,,,,,但我完全冇意思去用, 濕紙巾帶o左半包大約40張諗住抹身用,,,,,,,,,,,,但我到第4日至第一次"係咁易"抹身.(屁股就一定要抹啦) 到第4晚我至醒起我好似有香港腳(離港前浸o左幾次腳癬靈, 好似幾洗得咁)不過行足咁多日, 隻臭腳都冇痕噃~
每一日行山o既時候就熱, 到木屋時坐低就開始凍, d快乾衣又唔痴身. 又唔覺得有味. 每日行完山就等食, 等痾, 攪掂完8點幾就上床瞓. 瞓下醒下咁.  除o左第一晚難捱, 之後每一天都好快過呀..........第2晚瞓到3點就餓醒o左, 第3晚瞓到10點零鐘餓醒, 咁早咪攞麵包食囉.....唔係點瞓得著呢.
係南湖山莊, 夜晚都會有水鹿出現, 有唔少隊友都見過, 不過我除o左第一晚係雲稜山莊有痾夜尿之外, 其餘3晚都冇呀................所以我無緣見到水鹿啦.

明天要攻頂啦~


  • 米院友 米院友
  • 這幅拍得很美
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月14日上午1:47
    • 多謝~ 六合彩係咁就好
  • 傻妹【Annie】 傻妹【Annie】
  • 牛牛
  • 幾年前我曾經同家姐跟團去過昆明、大理、麗江、中甸 [ 香格里拉 ] (8 日 7 夜 ) ,但係我由大理開始已經有少少不適,佢哋話我係高山症既反應,仲搞到返香港之後都病左成個月先至好番,因為果次影響到氣管..
  • 牛牛
  • 幾年前我曾經同家姐跟團去過昆明、大理、麗江、中甸 [ 香格里拉 ] (8 日 7 夜 ) ,但係我由大理開始已經有少少不適,佢哋話我係高山症既反應,仲搞到返香港之後都病左成個月先至好番,因為果次影響到氣管,導致番到香港都仲要睇醫生搞左好耐先至好番咋!不過氣管由果次開始就差左好多啦!但係我自己就覺得果次係自己唔小心凍親氣管先至會搞成咁,而唔係佢哋講咁樣係高山症既影響囉!
  • 回覆
  • 傻妹【Annie】 傻妹【Annie】
  • 牛牛
  • 睇見妳哋行得咁開心,真係好想自己去一次添
  • 不過我好似有高山症架
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月11日上午10:20
    • 你點知你有高山症呀??
  • 1372〈一生得意〉 1372〈一生得意〉
  • 到了南湖山屋前的斜坡,已經按捺不住飛跑了落去。
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月9日下午4:47
    • 飛跑落去之後又飛跑上番小山坡~ 仲影o左d靚靚相,,,,係咪??
  • 1372〈一生得意〉 1372〈一生得意〉
  • 我們一直都要走尾,沒有同你哋影相。
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月9日下午4:45
    • 所以呢張相好珍貴o架.
  • 渣古全 渣古全
  • 路都係幾險喎. 少d equipment都唔得
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月9日下午1:10
    • 比我擔心中少已經少o左腳軟位.    好o既衣服鞋襪裝備真係缺一不可呀
  • Sandy Sandy
    • 2010年11月7日上午5:24
  • d風景和雲海好正,
  • 咁多日冇冲凉,返到HK咪大清洗?
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月7日上午9:33
    • 仲等返香港?  第5日下山, 夜晚返到清境民宿我地就沖涼啦. 老泥應該唔會特別厚..............所以都係一樣咁沖咋......哈哈哈.
  • Happy Girl Happy Girl
  • so admire you and your team !! I will never have this chance to do such kind of adventurous hiking as my husband and I are not too strong in heart and chest. !So I am very happy to see your sharing !
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月6日下午11:59
    • 其實至緊要肯踏出第一步, 第一步好緊要呀~
    • 我多謝你地收睇就真, 有人睇就有心機寫blog~
  • 貓B 貓B
    • 2010年11月6日下午11:43
  • 但唔清 law, 好黑
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月6日下午11:46
    • 唔緊要, 影到佢對眼發青光就得啦. 話晒都係水鹿嘛..........一個好好o既記念啊~! 我都冇見過~ 不過好彩都見到隻狼仔眼~
  • YY
    • 2010年11月6日下午11:17
  • cowcow, 影得靚呀
  • 回覆
    • cowcow cowcow
      • 2010年11月6日下午11:34
    • 多謝~ 其實係個天幫到我,,,,,,,,,我影一張相都冇2秒 至在做個時間記錄,咩時間做緊d咩,,,,,,, 哈哈哈, 影得靚算我好彩~


  • 遊 手 好 閒
  • 個挑夫揹著咁多野同你哋行足全程呀? 係唔係主要攞食物同煮食用具? 做埋流動登山用品出租小販?
  • November 6, 2010 at 09:39 pm
  • :
  • 貓B
  • cowcow, 原來我影到水鹿呀
  • November 6, 2010 at 08:42 pm
  • :
  • Farming Cherrie
  • wah D 云景好靚啊....
    睇黎都好似好凍喎
  • November 6, 2010 at 07:09 pm
  • :
  • LS
  • 好靚嘅雲海!
  • November 6, 2010 at 07:08 pm
  • :
  • janejane
  • 晚晚都有睡袋租?除了你其他人有冇租?
  • November 6, 2010 at 06:23 pm
  • :
  • SKPoon
  • 睇短片聽到您喘晒氣講o野, 夠晒有現場感.
    唔係o麻? 乜你租左兩個睡袋用嗎? 豈不是連埋自己果咁呢晚你笠左三個睡袋覺囉?
  • November 6, 2010 at 04:35 pm
  • :
  • 山水人士
  • 在短片內見到3m畀阿杰叫行啦,個樣真係幾好笑!
  • November 6, 2010 at 02:20 pm

沒有留言:

張貼留言

睇完求其實番兩隻字啦~