我的網誌清單

2010年11月3日

我回來了~!

我回來了~!

    03.Nov.2010發佈

    依家雖然已經2點幾~聽日雖然仲要返工.....................(今晚12點幾返到屋企)
    我都係決定寫埋呢篇BLOG至瞓................因為我好想好想多謝幾個人~

    今次可以去台灣登南湖大山~ 首先多謝得意姐. 因為佢係幾個月前問我去唔去.......當時心裡大喜~! wow~! 我有份啦~! 能夠成為佢地o既一份子我感到無比開心.





    一個小意外..........一個大感激~!!
    第3天攻頂
    出發前至發覺水袋漏水............心裡大驚.......因為我需要不停補充水份......雖然水袋之外我仲帶o左一樽1.5公升水.但論方便不及水袋千萬倍.........(絕唔係講笑.....對我o黎講....登高山,,,,不停補充水份....水袋真係好重要........)
    當時得意姐發覺我唔掂,,,,騰晒雞,,,,,,,,,,,即刻將自己個水袋同我個水樽交換..........呢個恩真係唔知點報答佢.................我相信, 如果冇得意姐呢個水袋,,,,,,,,可唔可以完成呢個登山之旅.........都成疑.......
    再次多謝得意姐~!



    最後多謝3個響導.................右手藍帽o既台灣領隊"亞杰"...........超專業........第一日起步無幾耐就指出我步法錯誤加以糾正.
    紅衫o既"益大哥".........更是細心無比........一步一步咁教......唔單止教行路,,,,,連如何呼吸都一口一口咁教.
    灰衫o既"冠洲"雖然說話不多, 經常守尾, 耐性十足.



    第一晚係山屋凍到瞓唔到............諗起仲有4日係山上.......幾乎想喊出o黎o既我...........
    到依家完成登山............興奮心情..............好想快d快d話比大家知........
    不過幾仟張相.................點揀?? 興奮心情點寫?
    唔該大家真係要比d時間我~




    • uncle uncle
      • uncle
      • 2010年11月5日下午9:45
      我第一個水袋也是這個,用了幾次,怕隨時死火,即刻換佢!
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月5日下午11:29
        要買番一個靚靚比得意姐~ , 自己又會買多一個靚靚. 唔買呢隻啦.冇乜信心lu.
    • 山水人士 山水人士
      牛牛 真係勤力,回來已經寫了幾篇,我回來後睡了幾個小時就過了澳門,相片還未看過,希望稍後可以整理一些傳給妳。
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月5日下午2:43
        唔怕生壞命, 最怕改錯名,,,,,,無啦啦改o左做cowcow, 唔單止有4個胃, 仲要係唔做唔安樂, 注定係辛苦命o架啦 你唔洗急呀~ 慢慢來......
    • 傻妹【Annie】 傻妹【Annie】
      牛牛
      其實妳都好大膽,唔駛驚喎!我覺得一有咩事,其他隊友都會諗到好辦法幫妳,我成日覺得得意姐及山水兄,佢哋兩位好好人又好多計策,所以有佢哋妳應該萬事放心,我都係度等睇靚相
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月5日上午12:40
        但唔可以樣樣諗住人地幫, 盡量自己攪得掂, 唔好比麻煩o野佢地, 呢個都係對自己行為負責o既一種, 當然意外o既人冇人想o既..........所以好感激得意姐呀~
    • YY YY
      • YY
      • 2010年11月4日上午11:19
      見到雲海, 即係升左上仙界, 梗係睇唔厭
      行足五日仲會肥? 你地一定吃了不少~~
      好好好, 又一次證實台灣果然係寶島
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月4日上午11:47
        哈哈哈.........佢地話我一路行一路食, 食唔停,,,,其實我上山前係台灣超市買o左2個大麵包+3個蘋果  , 係香港帶o左一袋蛋糕仔 + 4小包太平餅干+一包鱈魚干 + 廿粒左右朱古力之嘛.............不過係分開食,..
        哈哈哈.........佢地話我一路行一路食, 食唔停,,,,其實我上山前係台灣超市買o左2個大麵包+3個蘋果  , 係香港帶o左一袋蛋糕仔 + 4小包太平餅干+一包鱈魚干 + 廿粒左右朱古力之嘛.............不過係分開食, 一次食幾啖咁囉.......而且個包蛋糕仔我幾乎冇乜食咁滯....................哈哈哈..........我只係聽台灣領導教導, 一小口一小口食......
        之但係落o左山之後, 我就真係食o左好多囉........好彩日日有得開大~   我估除o左我肥之外,,,,,其他團友應該係變瘦o左o架.....我算係異形牛啦.
    • YY YY
      • YY
      • 2010年11月4日上午10:58
      段山路好正~~

      昨晚有沒有上磅 ? 人有沒有瘦呢?
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月4日上午11:11
        環廻360度睇雲海..............所以呢個境只係皮毛仔...........總之唔知點形容南湖 我地好幸運遇到好天氣. 睇極都唔厭o既雲海.
        正話係公司上o左磅啦..............仲以為自己會肥...........好彩冇, 仲係135磅, 哈哈哈..........好彩好彩....
    • LS LS
      • LS
      • 2010年11月4日上午10:28
      期待新blog!
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月4日上午11:05
        可能令你失望, 新blog 係我d廢話~ sorry呀~
    • YY YY
      • YY
      • 2010年11月4日上午8:59
      WELCOME BACK
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月4日上午9:54
        久等久等
    • SKPoon SKPoon
      • SKPoon
      • 2010年11月4日上午8:51
      No. 2 個 Banner  真係超正
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月4日上午9:53
        香港機場跳起個張相係今次最喜歡的~~!!!!幾鬼有動感, 幾鬼清楚, 幾鬼正~ 當然仲有你個張跳到南湖大山, 冇你犧牲早抖時間,咁快手send比我就整唔到呢張香港跳到南湖o既banner 啦~ 些些POON SIR~  些些院長~!!
    • 遊 手 好 閒 遊 手 好 閒
      初步睇到啲相有好靚ge藍天 仲有雲海 期待你慢慢介紹
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月4日上午9:47
        行完南湖大山返o黎, 富士山可以拋諸腦後, 黃山唔知算係老幾....... (幾廿歲人只係去過呢兩個地方睇雲海)
        雲海都可以一望無際.................非我記者cow墨筆所形容 , 有影movie, 不過我都驚睇唔到現場效果.
    • 遊 手 好 閒 遊 手 好 閒
      平平安安返咗嚟 仲有幾千張相 好大收獲 唔駛心急、息休一吓、食餐好ge先 你手寫你心就得啦, (唔好學mapman只係post啲相就算)
      • cowcow cowcow
        • cowcow
        • 2010年11月4日上午9:44
        記者cow亂咁影~ 要睇靚相一定要睇貓b呀, 3M 等等......  影o左10幾廿GB, 當中包含有movie, 所以呢......嘻嘻, 其實冇幾仟張o既, 2仟張應該有, 不過我影相好多時想記錄低咩時間做緊d咩o野, 方便我寫blog,..

    沒有留言:

    張貼留言

    睇完求其實番兩隻字啦~