我的網誌清單

2014年8月15日

高雄+澎湖 6日5夜之第四日~澎湖北環


隔o左咁耐唔寫blog, 就快忘光光~ ^^

繼續繼續
2014年7月12日
尋晚玩得太夜啦, 無謂叫醒兩個姨甥, 晨咁早7點同家姐去早餐街食早餐

我覺得都係食牛雜湯好味d, 雖然晨早流流食牛雜有點heavy , 
但o黎到澎湖點可以唔吃北新橋呢?











細碗牛雜湯每碗NT110 (HK$29) ,又淋又好味, 差D飲鬼晒D湯, 餡餅一個只係NT17 (HK$4.5), 仲有杯豆漿都只係NT13 (HK$3.5) 真係平到.....好想移民去澎湖


後面呢間鐘記燒餅, 因為暑假旺季做到冇停手, 唔好見佢冇人龍排隊, 其實係有客訂o左唔知幾多佰份燒餅, 所以我地聽到都唔洗排, 起碼排90分鐘以上.





外賣其他早餐比兩個姨甥食, 食飽我地今日節目係坐的士去環島~ 不過只係環北面~
NT2500 7小時 (HK$660)   , 其實呢......我有D後悔, 因為如果冇記錯, 有導遊包車北環都只係NT4000, (HK$1,050), 好似貴, 但係其實有導遊講解會明白好多




9點出發, 今次澎湖重點係想帶家姐去奎壁山睇摩西分海, 同埋想去大果葉, 所以時間要抓得很準至得, 因為奎壁山公海要睇潮夕漲退,



第一站: 通樑古榕 (白沙)
傳說,三百多年前,明朝一商船行經吼門水道,船翻人沒,唯一榕樹幼苗漂到通樑岸邊…。民國95年的今天,這古榕已垂垂老矣,九十餘株的氣根圍繞著古廟保安宮,散發著自然靈氣。這是澎湖地區最親近人們的小小森林。



呢度只係由一棵大榕樹生到咁o架............d氣根幾犀利






轉過頭已經去到跨海大橋 (白沙、西嶼)
連接白沙、西嶼兩島的跨海大橋,全長2494公尺,兩端建有半圓形拱門一座,此橋於1970年完工通車,但受海水侵蝕嚴重,於96年以新橋取代。每年皆有大量的遊客遠慕跨海大橋之名而來。




今日真係好好天~ 曬屎狗


真係想跳落水, 不過留番聽日去吉貝至玩水啦



第3站竹灣大義宮 (西嶼) 位於竹灣村內,是村民主要的信仰中心。傳說在中法戰 爭時,關帝顯靈,一腳將砲彈踢開,讓竹灣免受法軍炮 火蹂躪。 下面3張係網上借用的 ^^  (大義宮右邊就係螃蟹博物館)

廟內有個地下室

 大義宮地下室闢有山洞景觀的地下室,洞內曲折,藏有超級大魚骨、四面牆壁皆是以海底千萬年形成 的珊瑚礁堆砌而成,此外,在許願池內,可見到巨碩無 比的大海龜。






鯨魚骨


大海龜~


睇o左一陣我地出番去,


螃蟹博物館就係大義宮隔離








裡面都幾多款蟹比你睇, 不過我影得好少相~




家姐話呢d叫做大頭蝦喎, 哈哈哈




兩個姨甥各自買o左隻蟹標本做記念品~ 年青人d錢真係易賺d~ ^^


左旋螺係比較少見o既, 大家留意下




轉個頭去食午餐先~~唔記得影碟絲瓜,4碗小管麵線,一碟海膽炒蛋,3隻馬糞海膽,呢餐食咗NT970(HK$258) —



前菜唔洗錢


馬糞海膽





                                                   海膽炒蛋



                                  熱辣辣米線, 其實好好味, 但係我d早餐未消化晒, 所以有d食唔落~



熙仔話要簽番個大名喎~





食飽飯行去鯨魚洞睇~

第4站~小門鯨魚洞 (西嶼)
傳說有一條鯨魚,不知何故,竄入洞,不得出去而死,因此有「鯨魚洞」之名。鯨魚洞是小門嶼最特殊的海蝕地形,此處原為一玄武岩的海崖,經過海蝕後,將玄武岩不斷的挖蝕,最後貫穿成一海蝕拱門,洞內高約三、四公尺,洞內海潮迴音盪然。北邊還有二、三巨型石柱,造型獨特。
行程太趕了, 加上頭頂有10個太陽, 再加上兩個唔多願郁o既姨甥, 所以今次又冇行近個洞睇啦



第5站~ 二崁古厝 (西嶼)
二崁聚落為全台第一個聚落保存區,保有30多家傳統古厝,目前有些仍有住戶,社區有傳統博物館、童玩館、開基古厝、萬國畫石牆、民俗牆、柑仔店等……。融合傳統與西式的建築:二崁陳宅古宅。「兩落八櫸頭」的閩南式大厝型建築,融合閩南建築與二崁居民之特色,雕樑畫棟,甚為精美;門樓、客廳與內室等外而內的空間配置,符合明朗隱密的生活空間保守規劃與習俗。陳宅正面為三間起,左右兩伸手圍成院落;復另增一個院落,並在第三進做一個擴大的軒,各進的長寬高尺寸比一般民宅要大,蓋求其規模擴大之後比例勻稱也
因為我怕睇唔到奎壁山分海, 所以二崁我地只係望一望就算啦. (我緊係有去過啦, 係家姐睇唔到o者   )


第6站~  大果葉睇玄武岩


家姐舊年見到我去大果葉就好鐘意啦~ 所以你睇佢個樣幾興奮~ ^^











第7站~ 澎湖水族館, 去第5次澎湖至第一次入去睇咋~ 唔係因為要睇奎壁山分海, 可以放多少少時間係入面呀~ 依家就比較趕~




的士司機許大姐, 舊年第一次見我時已經話我好似佢個仔, 今年見到又係咁講, 仲比o左佢個仔張相我睇, 又真係幾似我"後生"時個男仔樣~ ^^

許大姐話要影張相比佢個仔睇喎~








唔知點解會比椰菜d魚食~







水族館確實唔大, 但都可以一睇的~




















趕住去尾站, 奎壁山睇分海~



o黎第5次, 最多人今次啊, 暑假真係旺季喎~











未分已經人山人海


5月去個次邊有咁多人






細姨甥 & 家姐準備行上"山"




有人走捷徑就咁直上~




佢兩仔乸確實可愛~ ^^



條S步道分開o左之後, 可以搵到好多水底生物~ 不過我地冇乜時間



諗住返轉頭時, 大姨甥出o左o黎搵我地, 好開心, 所以一齊影張4人合照~




唔洗半粒鐘就會開晒條路~ 有時間可以慢慢睇




許大姐又帶我地去睇大風車~ 澎湖咁大風, 當然唔好嘥, 用多D風力發電啦~




又車o左我地去澎湖湖西果葉呢個地方,



晨咁早o黎就會睇到個太陽係水平線升上o黎啦.


許大姐又車o左我地去溢門沙灘,   哎呀~ 原來呢度都有水上活動玩~ 怕坐船o既人有救啦, 可以唔洗去吉貝或者七美,,,,,,,,,,,不過老實講, 當然係坐船去玩靚好多啦.(因為太曬, 所以家姐咁o既表情~)






我地聽日就有得玩水上活動啦, 依家先返去馬公市醫肚~ ^^

去清香食海鮮~ 因為5點幾去到, 所以冇訂枱都得, 拿拿淋點菜~ 


呢餐飽到嘔6餸1炒飯海鮮餐食o左NT1530 (HK$400)









(((澎湖絲瓜必食啊))))



食飽兩個姨甥先返酒店, 我同家姐又再行下~






見到個月光好鬼光, 所以忍唔住玩下 ^^




o黎第5次, 第一次去菊島之星行下, 裡面都係買手信o既店



船尾有燒烤食~ 都抵喎~   出年再去澎湖就可以試下啦



嘩~ 去到澎湖都見到秀賢呀~ 


行夠就返酒店, 見到85度C 當然要幫趁下~ 真係唔錯唔錯~




今日係大義宮買o左好多手信返香港, 其中有珊瑚草, 又名海底熱窩, 都幾好味啊~


聽日晨咁早出發去吉貝玩水啦~ 88

14 則留言:

  1. 今次有陽光,大果葉睇玄武岩好靚。

    回覆刪除
  2. 全程天然生曬........變左黑牛未呀!牛雜湯.....嗚嗚!好耐冇食呢D野啦,...幾佰蚊既餸樣樣都咁吸引....好肚餓呀!......

    回覆刪除
    回覆
    1. 直頭變膿牛啊^^
      食完做多D運動咪得囉,我keep住做運動都係想食多D咋 :P

      刪除
  3. COW COW 細姨甥很愛這包零食 ^_^
    還有旋轉樹散景不錯
    是妳轉相機嗎
    大陽下妳家姐的 POST 很可愛

    回覆刪除
  4. 亞飛你真係好眼^^
    我都唔知點解影咗張旋𨍭樹呢 :P
    澎湖有10個太陽,而且家姐2年冇去旅行,所以佢今次好開心啊

    回覆刪除
  5. 涉水行應該好舒服! 魚生好吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 澎湖真係值得去o架, 下次去台灣玩, 順道去玩埋澎湖吖~ 不過4~9月會好d ^^

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~