我的網誌清單

2014年7月24日

高雄+澎湖 6日5夜之第三日~五去澎湖

願往生的安息, 受傷的早日康復
唉............仲未寫完呢篇出發去澎湖blog, 

尋晚澎湖發生空難事件, 49人罹難, 9人受傷

由我舊年第一次去澎湖, 至到今次第五次去澎湖我都係搭復興航空

而今次正正就是坐4點由高雄出發到澎湖馬公GE222 呢班機









2014年7月11日  高雄+澎湖 第3天
選擇由高雄去澎湖, 只因:第一有捷運去高雄機場, 半小內到達, 第二: 高雄國際線行10分鐘左右就會到國內線,   第三, 高雄去澎湖, 機程只需35分鐘, 所以今次同家姐佢地去澎湖便經由我唔熟悉的高雄出發


雖然今日11點民宿要check out, 我同大姨甥都瞓到10點半, 而家姐& 細姨甥就早起過我地, 所以佢地街落行下兼食早餐, 仲外賣(聽講)有名氣的 LAYA BURGER比我地吃~








有咩咁好食呀??凍晒啦~ 呢個就係我食評啦~ 哈




離開民宿後同佢影番張相, 然後行去附近的sogo百貨睇下, 原來附近有間光南大批發呀~ 不過已經唔夠時間睇啦, 最後大姨甥又買o左一堆書, 之但係佢都係搵唔到佢最想買o既一本書





坐捷運去機場超方便啦



機場吃午餐~點都好味過味千



仲有時間剩, 由國內機場行去國際機場睇睇有冇存放行李的地方, 因為3日後, 我地會由澎湖坐早上10點機返高雄, 再坐晚上7點機回香港, 而中間仲有7小時空檔









雖然估計到機場會有locker放行李, 不過都睇下其他存放行李公司的收費,,,,,好唔平o者~ 呢do岩個d放12小時以上的行李.



因為呢類locker最多可以存放12小時, 但收費便宜~ NT100/12小時  (HK$26.5)


點解會搭4點機?? 其實我都唔想, 因為依家係暑假旺季, 早o既都比旅行社包晒啦   (聽講台灣係7月1號開始放暑假至8月31日, 雖然整整兩個月, 不過7月20幾號之後, 有好多學生都要開始補習, 所以台灣暑假旺季幾乎只集中在7月)

所以今次我很笨, 平了香港的機票, 但住澎湖酒店就超貴啦~ 因為旺季嘛.....如果我8月中至後至去澎湖, 酒店起碼平5份2啦


唔知幾時開始我就鍾意入錢坐呢d按摩椅打發等機時間













其實飛澎湖的飛機細架但超穩定o既,,,,,,,,,,,,,如果唔係天氣差,,,,,,,23號尋晚的意外.......唉........



轉過頭, 35分鐘已經抵達澎湖馬公機場


因為旺季, 係馬公市好難搵到3晚連住的四人房~ (當然靚靚民宿仲有好多, 但位置有點偏僻)
經朋友搵到"長春大飯店" NT4000一晚 (HK$1063) 澎湖的民宿或酒店, 通常都會管接送機場至住宿地方


房間簡潔乾淨寧靜, 價錢平番D就好啦, 我地係度住3晚


我地住825號房, 算係呢層最大間o架啦













熱屎辣辣, 緊係先降溫去吃冰~





我同家姐留意o左前後枱, 無論一家四口, 又或者2人情侶, 都係叫一碗一齊食, 而我地就一人一兜, 究竟係我地冇"分甘同味"呢條心定係大食呢??


係馬公市, 當然要去睇下四眼井





其實呢條中央老街都幾隱閉, 雖然得一條街但都頗有特色o架~











其實近年去台灣都會瘦住返香港, 尤其去澎湖, 每次都瘦唔知點解, 睇呢張相, 我都覺得自已瘦o左, 不過實際係冇瘦o既~ (著衫問題o者)








又見到呢塊扮o野板啦~ ^^



當然要同家姐玩下~^^







舊年o黎仲係維修緊o既天后宮已經ok啦~ 呢間澎湖天后宮有近4百年歷史,是全台最早的媽祖廟;「天后宮又稱媽祖宮或媽宮,馬公市地名就是由此而來」
(網上資料)






今晚仲有一個節目係夜釣小管, 舊年玩開都係6點開船, 今年撞o岩暑假旺季, 所以玩第2輪, 夜晚9點,,,,,嘩.......頭尾3粒鐘, 今晚咪玩到12點至上返岸??

係咁咦醫下個肚仔先~   o黎4次都未食過馬路益燒肉飯~ 今次要試下啦, 冷氣房高朋滿座, 所以我地坐係外面~

(呢張相係網上圖片, 夜晚我地食o既時候外面放o左幾張枱)



價錢好相宜, 而且仲好好味


招牌飯~ 燒肉飯~  原來燒肉即係豬扒?? 雖然細細碗, 但好甘香好味 NT60 (HK$16)


姨甥們食蛋包飯~ NT55 (HK$14.5)



花枝排飯 NT65 (HK$17.3)   份量o岩o岩好, 仲有伴菜, 好過香港依家食飯菜都唔多條, 除非另外買



貢丸湯 NT20  (HK$5.3)

因為今晚釣小管會有米線食, 所以我地就冇再叫其他,例如去台北必吃的臭豆腐或蚵仔煎啦



Blue哥好好人由酒店接我地去赤崁落船, 之後12點又接番我地去酒店 (我.....今次居然忘記幫家姐同Blue 哥&Molly 影番張合照, 好失敗啊 >_<)









開始釣啦~






我地點走位都冇收獲 >_<


上半場成船30幾人都只係釣得幾隻~


中場睇船家落網捕小管,



可能跟潮水漲退關係, 今晚真係好少小管, 船家落網都只係得咁少少, 同我舊年6月去時差天共地

(小管一上釣時係透明色, 受驚至瓜老襯只係好短時間, 會變成紅色)



(舊年6月釣小管收獲超多)


澎湖釣小管用o既勾唔同香港~





儘管細姨甥好努力釣, 始終都係吃白果~

雖然今晚整條船收獲唔多, 但係都一樣有小管吃~ 除o左有小管刺身, 仲有小管米線


唔肚餓都會覺得好好味~ 可況依家大家都肚餓啦



一人食o左2,3碗 ^^

23:40返到赤崁碼頭~ 又要麻煩BLUE哥了..........( >_< 都係冇同BLUE影相啊)


今日係手信店買o左個金屎塔打火機, 好精緻 nt150 (hk$40)   記住呀, 打火機一人只可以帶一個, 唔可以寄艙, 一定要放係手提, 仲有係........如果係防風打火機係絕對唔可以帶上飛機o架, 無論係手提定係寄艙.










23 則留言:

  1. 請問架机咁細,有冇洗手間?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔................................我估有, 但未去過 :P

      刪除
  2. 聽到單新聞都好難過呀...
    你地既節目好豐富呀! 下次去台灣可以請教你喇~ 係呢, 你有冇去過阿里山呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀~2009年上過去阿里山, 但係唔知點解save唔到上o黎~ >_<
      台灣其實我都唔係好熟~你有咩問題我會盡力答你~ ^^ 最近有朋友問我攞台灣酒店條link, 平時我都唔住酒店o既, hostel 條link 就有, 哈哈哈. 不過我都搵o左條酒店link比佢~

      刪除
    2. 咁你果陣係自己搭車上, 定包車呀? 有冇去睇日出呢?

      刪除
    3. 我係參加國光假期(我想繼續copy & paste d 舊blog, 但只搬到字, 搬唔到相啊 >_<)
      http://cowcow0108.blogspot.hk/2009/04/blog-post.html

      http://www.kkholiday.com.tw/eWeb/PG/V_P_1.asp?PACKAGE_CD=CHY21&SUB_CD=PGD&SALEAM=4099&REFAM=4099#FEE

      刪除
    4. 咁點樣可以睇到你阿里山其他post呀?
      我都係諗住出年四月去, 希望到時睇到櫻花啦!

      刪除
    5. 因為我將YAHOO的BLOG SAVE o左入電腦, 之前可以用copy & paste 去GOOGLE o既document入面, 再放係blogspot就得 (我已經用此方法搬o左好多篇旅遊blog) 但係唔知點解依家用呢個方法就唔得, 可能要再請教コーさん至得啦

      刪除
    6. Carman, 我攪掂o左阿里山d post (不過好似冇乜參考價值 :P)

      http://cowcow0108.blogspot.hk/2009/04/blog-post.html

      刪除
  3. 回覆
    1. 我兩個姨甥坐船坐車都唔掂, 但佢地釣小管又ok 喎, 因為真係冇乜浪o架~ ^^

      刪除
  4. cowcow 晚上好,
    兩姊妹咁似樣,失散咗都認得番,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄, 唔止兩姊妹, 我地6兄弟姐妹都好似樣的~ 真係一個餅印印出o黎 ^^

      刪除
  5. 咁靚嘅吃冰,梗係一人一大碗啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係台灣人真係好多時係分甘同味o架~..........~

      刪除
  6. 唔覺唔覺熙哥咁大個啦!瘦左高左靚仔左喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中一入學時仲係成舊薯仔, 未讀完中一已經變晒樣, 佢唔讚得靚仔, 如果唔係佢真係當o左自己係靚仔~ :P

      刪除
  7. 發生事.....第一個就想起你,希望不要不要再發生

    回覆刪除
    回覆
    1. >_<對啊~真係唔好再發生同類事件,亦希望今次事件唔好影響澎湖旅遊業

      刪除
  8. CowCoW...我今朝系旺角站见到你牙。我落車,你上車。好有彖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?我今日好樣衰喎~哈哈哈哈,落大雨著住kitty鱷魚鞋^咁我地咪會經常撞到囉?下次嗌我吖~嘻嘻嘻

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~