我的網誌清單

2014年7月9日

4去澎湖~24小時遊


2014-05-12 
尋日環島完和隊友各散東西, 個種空虛感真係前所未有,好想早d飛返屋企,
從來出外玩都唔係回想返屋企o既.............唉.....



一早就計劃環島完去澎湖做3件事

舊年去o左澎湖3次, 今年應該破唔到記錄 








唔洗一粒鐘已經到澎湖, Molly 好好人去接我機~

先去影幾張日落相再食飯~ 









尋晚一條友同麥當勞叔叔慶祝完成環島, 今日終於有Blue哥 & Molly同我慶功啦~


食番隻龍蝦先~

龍蝦血+白酒..........咳咳咳,,,,頂唔順, 好難飲, 太酒啦


我寧願飲鳳梨啤  (佐敦永安有得賣)




龍蝦上場啦~~~~~~貴得o黎好似..........我又唔係覺得咁甜喎, 可能心情影響我食慾



反而呢窩龍蝦頭腳殼粥仲好味, 3個人好努力咁食



唔知咩魚, 甩o左個頭清蒸~


個頭用o黎滾湯


澎湖絲瓜一定唔可以錯過, 真係好清甜o既








食飽飯去睇煙花~ 來澎湖3件想做o既事o既第一位~
每年4月中至6月中  逢星期一 & 星期四, 不容錯過






下面d相, 我想表達o既係,,,,,,,,,,,,,,d煙花真係係頭頂跌落o黎咁,,,,好鬼大



















睇完再去食消夜~ 85度c 蛋糕


多謝Blue哥啦~

幫Blue哥賣賣廣告先~

 正港檸檬汁澎湖必飲, 飲飽食醉就返去Molly屋企瞓啦~




瞓醒要做第二件事~  ~~~ 海底漫步, 20年前農曆新年假,,,,,公司請去澳洲旅行, 我記得係大堡礁有得玩類似玩意, 不過好似係人太多, 有錢都冇得玩 

原價NT1,500 (HK$400)   依家特價NT 1,250 (HK$333)


Molly帶我去買早餐外賣, 因為佢要上班呀~


 澎湖衣食住行都好平...........


到啦~



講解o左好耐至換衫, 同一班18廿二 一齊玩~全場最老我~海龜教練大大聲問我: 媽媽, 你明唔明呀?? (媽媽?? 你問我呀??  ,,,,有點苦笑,,,,,,,但又事實上係o既, 好命個仔都廿幾歲啦, 哈哈哈)


嗨~ 扮下大隻佬先~!! (比人叫完媽媽, short short地)




出發啦~2個教練拉我地出海上船


上o左船會分開兩批人, 一批玩跳水先, 一批就玩海底漫步~



以為唔驚, 原來都好驚o架~ 不過屎就屎啦~ 我跳~!!





我懷疑我有閉室恐懼症(如果真係有, 係唔可以玩水底漫步)
落水o既時候有d驚, 水壓問題令我耳仔有d痛, 好彩水底個教練引導得點樣減壓

落到水之後, 教練係咁比d o野你揸住影相~ 好攪o野~









跟住就行去餵魚~ (相中人唔係我, 我係海底漫步個網站借o既~ ^^)





一路玩一路落大雨, 本來仲有浮潛玩o架,,,,,,可惜個天黑到咁........
有d 18廿二冇食早餐就玩, 所以覺得凍, 算啦, 都玩夠就上岸啦, 


返到岸上好彩有姜茶暖身咋,,,,,,,,,如果唔係實冷病~
今次海底漫步我覺得好ok, 天氣好的話應該仲好玩~

海底漫步 <--按入去睇下啦





o黎澎湖做第3件事~~~~~就係"奎壁山" 分海啦

 舊年去o左澎湖3次都睇唔到, 今次不容有失, 多謝Blue哥去o左海底漫步接我o黎


想睇奎壁山一定要知道潮夕漲退時間~


時間尚早,稍後時間就會見到一條S型步道出現o架啦~



又開始落雨啦











 就快出現啦~





終於睇住佢分海啦~



o黎第4次終於睇到啦





88啦, 7月12號我會再o黎~


個肚打晒鼓~ 去吃地道午餐先~

巧巧吃~


因為要幫院友買o野, 所以Blue哥又車我去買, 都唔近o架~


上午黑晒天, 依家已經熱死狗





就係要幫院友買呢d 傳香啦











買到一袋二袋, 行李已經重o既我, 
尋日至用速遞寄番自已d o野返香港, 依家又要攞






Blue哥順路帶我去o左個養魚場參觀下~ 太陽好猛呀

養魚場個老闆曾經患癌, 想食d健康海產, 所以花o左好多錢開o左呢個養殖場






參觀完就打道回府, 當時我心諗已經完成晒我想做o既3件事, 
咁我咪可以提早d返香港囉??






Blue哥再車我地通樑買仙人掌肉, 今次仲買o左幾包魚干仔, 
唔錯, 所以7月12號我都會再買






 呢包帶返香港


決定去機場睇下有冇機位返台北, 如果5點前有後補機位, 我就可以趕到搭今晚夜機返香港, 從來去台灣只有延遲走人, 邊會提早返香港, 咪就係環島完好想見屋企人囉


多得BLUE哥幫手, 可以搭到17:20分班機回松山機場



再見澎湖~ 不過過兩日又見啦



Blue哥自家種的桃太郎種蕃茄, 真係好甜

好可愛的 



一個鐘頭去到松山機場, 再坐差不多一粒鐘去桃園機場, 終於坐到晚上20:10分的飛機



離開屋企13日,,,,,,,,,cow倦知還了~ :P





 好攰呀~!!!回到家已經係零晨兩點幾.........
老媽已經熟睡, 要快手快腳去沖涼啦~



第2日瞓醒至發覺原來我掉轉o左條睡褲, 
哈哈哈, 你話我尋晚幾攰呢~ 老啦~ 



終於寫晒5月的環島& 澎湖之旅,

今晚又要去高雄啦 ,收工坐8點半機, 主要目的係想帶家姐& 兩個姨甥去澎湖玩水 ^^

返o黎再寫~ 88


22 則留言:

  1. 去澎湖咁多次,可以夠料出書喇~~
    分海s路好正呀,仲做晒3件事都順利
    玩得開心d,天氣可能不太好,要小心

    回覆刪除
    回覆
    1. 6日5夜o既高雄澎湖之旅, 好天到冇朋友, 盡興而回~ ^^

      刪除
  2. 去完又去, 真係咁好玩?
    海底漫步跳落水先帶帽?

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋晚o岩o岩返, 今次同屋企人去玩, 仲開心~ 盡興而回~ ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 第時再老d, 想玩都冇力玩呀~ 所以要玩就趁行得走得啦

      刪除
  4. 龍蝦血?我以為係第二D。

    初初睇相,以為你登陸月球(60年代),原來海底漫步。

    回覆刪除
  5. Have a happy trip to Taiwan again !! You are very brave. Walk under the sea is diffcult as I am afraid of water and have閉室恐懼症!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都驚o架, 我以前曾經做海底泥面膜, 面膜越o黎越硬o既時候好似比人困o左係個木箱入面呼吸唔到到咁.....我驚到推甩個面膜 :P

      刪除
  6. 澎湖係咪即係有心連心果度呀?去咁多次,你真係好鍾意台灣喎! 分海路唔係成日出現所以睇唔到? 好得意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 澎湖其實唔細, 心連心(雙心石滬係澎湖o既外島叫做七美
      有時間去睇下吖~ ^^
      http://cowcow0108.blogspot.hk/2013/06/encore_7.html

      刪除
  7. cow co 晚上好,
    環島完仲去埋澎湖,
    精力充沛呀,
    外婆的澎湖灣就好多時聽,
    去就未去過,睇嚟要去行吓先得,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,你好,尋晚由澎湖返嚟,第5次去都覺得好好玩^^

      刪除
  8. 好靚風雲色變日落美景!
    大食海鮮餐~好美味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地一家咁鍾意水上活動, 不如試下去澎湖玩下吖~ ^^

      刪除
  9. 好大隻龍蝦呀!流口水 (^_^)

    回覆刪除

睇完求其實番兩隻字啦~