我的網誌清單

2014年1月3日

hApPy NEW YEAR~!





各位朋友~~~~~~~

新年快樂~~~~~~!!

祝各位新年快樂~ 至緊要身體健康~


呢個BLOG由一生~ 寫到一世~ 隔o左成個月~ 事關係宜蘭玩完返o黎又要陪亞哥,

又要做運動, 又要忙食飯~ 又要正經返工~ (都唔知點解會咁忙, 忙到寫唔到blog, 返到屋企又唔想開大電腦)

做會計月尾忙, 又近年尾, 所以更忙, 依家趁月頭寫得幾多得幾多~


講d開心o野先~   13年的願望成真~ 我的金蛋騰訊700 , 尋日1月2日終於上到500, 收市504.5~

退休靠佢~ ( 雖然依家跌番落500樓下~)

總之2014, 我地要happy happy, 活在當下~ 有得玩就玩, 有得食就食~~~~~~yeah~!





36 則留言:

  1. cow cow:
    ~Happy new year!! 身體健康.
    ~ 係門口bbq, 好特式, 而家都唔係度度大廈可以做到.

    回覆刪除
  2. Vicky,你咁好眼嘅^^依家啲大廈,尤其是所謂豪宅,連放張地毯係門口印腳都唔比啊

    回覆刪除
  3. 新年快樂哦,有眼光哦買咗騰訊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂^^
      其實我d朋友,騰訊9蚊時已經叫我買,佢地有同大陸做生意,話騰訊獨市,QQ好多人用,可惜當時我唔識騰訊,有錢係手就唔諗起佢,冇錢就記得睇下佢幾多錢,次次睇個價都係比前一次高,就知道騰訊係好嘢。
      我2010第一次買佢已經過100,又買又賣,最後係2011開始只買不賣,最後入市係425^^

      刪除
  4. Cowcow, long time no see ! Happy to see your blog again! Happy New Year and stay healthy in 2014!
    My only plan in 2014 is keep fit and stay healthy!

    回覆刪除
    回覆
    1. long time no see^^
      其實我好多嘢想寫啊,不過冇乜時間,今年新年會係香港,到時候寫多d blog^^

      刪除
  5. 新年快樂呀!當要要祝妳繼續心想事成,事事如意啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大雄, 大家咁話啦, 新年快樂, 心想事成~ 工作順利~ 至緊要身體健康~ ^^

      刪除
  6. Cow Cow, 新年快樂! 希望你多的寫 blog, 分享你的正能量。

    回覆刪除
    回覆
    1. SISLEY S, 新年快樂~ 多謝你比動力我呀~ 新一年, 希望隻cow要勤力d, 唔好變pig ^^

      刪除
  7. COWCOW : 祝你 新年快樂, 牛馬精神!! 2014年越來越FIT !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀~ 小肥~ 你都係呀~ 馬年事事順景~ 心想事成啊~

      刪除
  8. happy new year! 祝繼續開開心心,活在當下﹗yeah~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太,大家開開心心
      身體健康!

      刪除
  9. 係囉....好耐無見你蒲頭喇.......祝你2014又瘦又靚!!!
    嘩....你地室內BB蕉呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 殷師奶,我都祝你青春常駐,心想事成!老媽屋企有條通風長走廊,我地周不時係門口bb蕉㗎^^^

      刪除
  10. 嘩﹗你好忙好忙,忙是好呀非常之充實,新年快樂﹗最緊要身體健康,開心每一天﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. Bonnie大家咁話,至緊要身體健康^^

      刪除
  11. 新年快樂!等你既台灣之旅!都要注意休息,身體健康呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月新年快樂!已經寫緊,希望呢兩日出到第一篇啦^^^

      刪除
  12. 你好想問關於牛皮癬睇劉漢長

    回覆刪除
    回覆
    1. 劉醫師係上環東華醫院呀~ 我之前睇o左4年, 之後停o左一年, 最近又再睇番~

      刪除
    2. 我依家開始睇緊,但出多左,劉醫師話正常發晒出來會好,但我都有d擔心,我唔算太嚴重,你睇左幾耐好呀,同埋除左飲藥仲有自己加其他方法

      刪除
    3. 我曾經都好過無再出,睇銅鑼灣果間恩德,但太貴啦,飲湯,針灸,浸浴,所以出番轉睇劉醫師

      刪除
    4. 我見d病友睇大約9個月~1年就改善好多啦. 我除o左睇劉醫師冇用其他方法了, 平時多做運動~ 其實覺得戒口都幾重要, 例如對我o黎講, 燒鵝, 燒鴨, 豆類都好似麻麻地. 仲有bbq, bbq完通常都會變差~

      刪除
    5. 唔該晒你提供既資訊~^^

      刪除
  13. 唔好意思,開頭髮果2個月係咪是完全無反應同埋出多左架><,出多左……

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有疑問最好直接問劉醫師會好D,不過我有聽過有個別病友出多咗之後就轉好了,但已經係9個月嘅事了

      刪除
  14. 妳朋友9蚊入
    到現在可以退休了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我朋友叫左我好多次買:都叫你買㗎啦!~其實當時朋友冇買,後來由60幾跌番落30幾朋友就有買少少。不過佢都放左啦

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~