我的網誌清單

2014年1月17日

強積金與長期服務金對沖



50幾%的回報........對得住老細~



雖然我都係打工仔,係呢間公司做咗廿年,強積金嘅錢比

期服務金嘅錢仲要多,之但係當初已經列明遊戲規則,所以我

唔贊成取消對沖,老闆都係人,開間公司按正勞工法例已經唔

算無良,打工仔亦無理由單靠份強積金就可以過世,唯一一樣

要求係⋯強積金投資賺返嚟嘅錢歸我,唔好歸公司用嚟對沖長

期服務金,話晒都係我自己賺番嚟

10 則留言:

  1. MPF 唔能夠做對沖, 由顧主選擇服務提供者嘅原因就系顧主怕員工太搏 (進取), 輸晒顧主D 累計供款要再比多D 先夠長期服務金條數呢 . . . 我同意做顧員嘅唔應該靠MPF過世, 但系, 有個比你為佢做足廿年嘅顧主. . .系福氣呢! 始終, [無商不奸]啊 >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有咗強積金之後,已經少咗無良顧主做小動作迫走d做咗兩年以上嘅員工,何況我當然有我嘅價值啦,哈哈哈,佢有我呢d咁賣命嘅員工,都係佢嘅福氣啊

      刪除
  2. You are very smart !! You have 50% growth. My MPF has only a little growth. Do you switch the fund all the time ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔知算唔算賺得多,呢12年強積金,我好似只換馬2~3次,而且我會經常睇住個戶口,唔似我D朋友話冇睇,因為65歲至攞得喎,另外,我只選3,4隻基金,我見D新同事,分散投資到買成10隻基金,太多啦

      刪除
  3. cow, 祝你身體健康, 萬事如意, 馬年行好運!!

    回覆刪除
    回覆
    1. BETTY 我都祝你馬年發大財~ 心想事成~ 身體健康~ ^^

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~