我的網誌清單

2014年1月15日

快快趣寫埋佢~宜蘭礁溪官夫人

 
 今次目的除o左同學聚會,

另一目的就係浸溫泉~


乜8月唔係去過宜蘭咩???? 可能有人會問我

係,,,,,,,我8月係去過宜蘭,
仲住o左間溫泉旅館: 阿先湯~ 8月宜蘭<---請按我

之但係我很很很黑仔, 只係住一晚之嘛............咁都比我中o左,,,,唔方便, 真係洩氣

所以今次天寒地凍我更加要浸浸浸, 浸到甩皮都要浸......^^



本來我想住上次個間阿先湯, 但係又有點怕一個人住

搵hostel 啦,   上次宜蘭朋友冠洲帶過我地去睇外面d 附費溫泉都好正呀~到時咪住hostel , 去外面浸餐飽囉~~~~~~~我咁諗

搵下搵下又比我搵到一間唔係hostel o既旅館, 但價錢就係背包客o既價錢~

只要你講一聲: 我係背包客, 你就可以用台幣700 *(港幣189)住一間雙人房 (優惠只到2013年12月31日....對唔住, 遲o左報料比你地知)

           
  睇下張相唔錯o架~!!  (現場影)  
 

 
當然唔夠8月的阿先湯正啦, 但係係阿先湯的1/4價錢,,,,,,,




其實未出發前我仲係擔心我一條冷係咪真係夠姜一個人住間雙人房, 縱使我房租nt700已付~~~~




劇情峰回路轉~

就係我臨出發前一晚, HARUE零晨line我問我洗唔洗人陪去宜蘭玩~?
我以為我眼花.............雖然o岩o岩執好上次去宜蘭的大背包, 即刻係床下底攞個行李箱出o黎~

事關Harue係一個悠悠閒的人 ^^



就係咁...................同學聚會之後, 我同HARUE就坐車落宜蘭啦~~~~~~~~~~~


上次去宜蘭冠洲話坐大巴又平又快又舒服, 不過我地想試下火車, 咁今次同春枝就坐大巴啦~~~~~~

成日係京站轉運站見到車水馬龍, 今次終於可以係度出發啦~

 
國光號雖然都有車去宜蘭, 不過還是葛瑪蘭方便得多~
 
 

真係平喎...........去程NT104  (HK$28) 坐大約1小時 
 

買埋來回票仲平, 回程 NT 82  (HK$22)



坐得都好舒服~
去到宜蘭都天黑, 快快趣入去check in 先~


  礁溪官夫人薰香會館~


大堂都好ok, 點解個名咁得意?? 薰香會館.........因為....佢原本服務對象係進香人士,
會館對面有間礁溪出名的協天廟

 
 
 
官夫人外貌, (右邊係一間維修中廟宇)
 
協天廟的後面,,,,聽朝瞓醒帶你地去睇正面~


講番CHECK IN先~
 
台幣700 蚊就可以一個人住雙人房, 之但係, 我地冇理由分房瞓o者,,,,雖然harue好想一個人慢慢嘆, 哈哈哈.
 
我好笨(其實係誠實^^), 好坦白話佢知, 我地兩個人住~  所以咪...........nt700 X 2= NT1,400~囉~
(其實兩個人可以租兩間雙人房, 每間都係NT700)



原本一條冷計劃第2晚係宜蘭住羅東夜市個邊o既hostel (nt600).   不過為o左Harue唔洗兩頭騰, 所以決定兩晚都住呢間

第2晚係星期六, 屬於旺日, 所以要比原價~ NT2800/一晚  (HK$757)

 

好嘞, 上房睇睇先~
 


呢間官夫人聽講有56間房,,,,其實如果我一個人住........仲要係8樓咁高,,,,,我一定會驚囉.....好彩有HARUE陪我~ ^^


一睇房間, 當然冇阿先湯咁正啦~ 但係如果 HK$189一個人住一晚就超晒值啦.

不過如果我兩個人住NT1400,  我會寧願比多一倍價錢NT2890 (HK$781)住阿先湯, 不過HARUE話算啦. 唔好搬~ ^^






 
NT1400一晚係唔包早餐o既, 另一晚NT2800 當然包早餐啦~ 之但係居然係麥當當早餐~

我忍唔住笑o左出o黎囉, 真係冇諗過係麥當當~
 

好啦,,,,,我地要出去遊下礁溪, 醫下個肚仔~ 

粉紅招牌, 奕順軒,,,,,,,,,每次去台灣登高山, 經宜蘭就必定入去買麵包

後面湯圍溝溫泉公園...........可以免費泡腳, 一邊飲啤酒一邊泡, 真係一樂也

點解我地登咁多次山, 回程時都唔經宜蘭住番晚泡下溫泉呢???心諗...........^^


行o左一陣就去食o野~ 其實我search過係宜蘭有間日本料理話好正, 諗住兩個人可以去食啦, 可惜HARUE一早已經話我比住宿錢, 佢負責食和交通費~ (所以我唔方便叫佢去食呀)而且HAURE一直都覺得係台灣食地道小食係最正~ (雖然我都係咁諗, 但係難得兩個人嘛,,,,一條友食唔到日本料理呀 T_T.....)

最後入o左呢間~~~~~~~~~~





 

夠地道啦啩??


 
食飽當然要返酒店泡溫泉啦啦啦~~~~~

今晚我要浸甩皮~~~~~


 



預告~~~~~~~~~~~~~~~~瞓醒帶你地去搵麥當當~~~~~~各位, 你地見唔見到老遠麥當當個logo呀??
哈哈哈.............係咁先~88


 
 

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 一個人住一間仲正~ 哈哈哈, 可惜我膽小~

      刪除
  2. "浸到甩皮都要浸......^^"
    你真搞笑!

    最鍾意酒店用麥當當, 信心保證!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,鬼叫上次浸唔到,今次要浸番夠~
      我平時好少食麥當當㗎

      刪除
  3. one hour and reached this place. So close to Taipei. Your friend is very good to you !

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以HAURE都係第一次係宜蘭過夜, 正如我地去澳門玩, 太近, 通常都即日來回~ ^^
      做得我朋友都係好好人o架~

      刪除
  4. 官夫人客舍有早餐吃...竟是麥當當早餐,仲要冇雷公咁遠.....真是笑爆嘴 ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都笑o左出o黎o架, 完全冇諗過, 不過個度都幾多旅館係食麥當當o架~^^

      刪除
  5. 春和泡湯, 獨立石池泡湯...又平又正呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?? 等我上網查下先, 下次去試~ ^^

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~