我的網誌清單

2014年1月14日

快快趣寫埋佢~台北幸福cafe

 尋晚夾腳拖hostel都幾好瞓,  今朝起身食個早餐係hostel 同其他旅客吹水, 
鍾意住hostel 除o左我膽小之外, 仲有就係, hostel 可以接觸到其他旅客,天南地北講一大爛餐, 呢種樂趣用錢買唔到o既~ ^^
(如果我識英文就仲好啦啦啦啦啦........)



移民美國的台灣人~, 同佢傾o左粒幾鐘




好啦, 今次來台主要目的, 聚會~

92年係日本讀書時最好的3朋友~ ^^  除o左我冇小朋友, 佢地3個都有123,
意思係2個台灣同學各有1, & 2個小朋友, 新加坡的同學就生o左3個



人生有幾多個10年? 我地已經識o左2個10年~ 兩張相坐的位置剛好相反, 但次序一樣, 幾o岩~

 佢地3個年記都比我細~ 不過我o既心境應該比佢地後生~哈哈哈, 跌落地拿番咋沙~~~~~~~~



地點: 士林站的有幸福cafe <----請按此





居然又派手信,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,我............今次又係兩手空空飛去台北,,, :P


新加坡同學的手信係海南雞飯.........o既調味包(盒面寫住,,,,just add chicken & rice........真攪o野~)





有幸福呢間cafe特式係食呢d大大舊的雪糕密糖吐司
靚就靚啦, 不過味道冇乜特別~


有專人同你拆吐司...............我仲以為點拆...........原來係..........




整散佢至食..........o車, 早知就唔洗麻煩佢地啦,,,,明明好靚o既, 夾硬整到佢咁鬼肉酸至食


咁鬼大件, 點食都食唔晒~ 



除o左吐司, 仲有其他套餐~


其餘兩個係日本小姐, 其中一個都係因為呢個聚會特登由日本飛o黎台灣~






朋友貴精不貴多~





對上兩次4人聚會係我2001年結婚個年&2002年秀妮生大女我地3個飛晒去新加坡探佢,相隔11年, 
咁......下一次4人聚會應該到我60歲大壽啦掛???哈哈哈.(13年後o者)




一陣要落宜蘭啦~~~~~~~~~88


22 則留言:

  1. 回覆
    1. 忙吖嘛.........嘻嘻, 呢篇都係寫少少咋~

      刪除
  2. 回覆
    1. 你真係霸位喎, 仲一個人霸兩個位~ ^^

      刪除
    2. 唔知點解我用手機自會連續出兩次?(^_^)

      刪除
  3. 無見一排、又見到你0向台湾、到底有無返過HK ?

    回覆刪除
  4. 「雪糕密糖吐司」睇落真係好鬼吸引,乜唔好食咩?

    回覆刪除
  5. 唔同國家既朋友可以相聚一堂, 好難得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,所以今次知道11月可以一聚,幾大都要飛過去^^

      刪除
  6. cowcow:
    ~有啲特登飛去台灣!! 咁你啲朋友事前去過台灣未㗎!! 你哋友誼好好呀! 讀書識啲friends, 最親切!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去過啦~~~~~~~~~~~~^^
      除o左家人, 朋友都要珍惜呢~~~~~

      刪除
  7. 在外地聚舊這心情更是特別嗎?

    回覆刪除

睇完求其實番兩隻字啦~