我的網誌清單

2014年2月13日

辣得過癮~ 正~!! 醬家蕃茄拉麵專門店



老媽仲忙過我, 得閒就去o左坪洲幫手

今晚一條冷諗住去食開o既車仔麵醫肚, 行經上海街見到有間拉麵店,

醬家~


唔係門外有個餐牌, 我恐怕睇漏眼

因為門口的餐牌, 上面一睇就知係日本人寫o既menu,

又聽到日本侍應招呼客人, 雖然見到6款麵都係80蚊~85蚊唔平,

考慮一下, 可能大廚係日本人, 即管試一試, 事關我都like 蕃茄湯底, 覺得健康d~ ^^

可能蕃茄湯底o既關係, 再加上呢排老花眼, 哈哈哈, 我居然以為6款麵都係辣,

揀o左大蝦, 原來6款麵只有呢款係辣底.85蚊碗. 
唔洗好耐, 大大隻碗的拉麵放到面前, 




碗好大, 麵不多, 不過唔緊要, 我最怕湯少麵多, 攪到d麵一pat o野咁唔好食,

今晚天寒地凍, 先喝一口湯~ 嘩~!~~~~ 熱辣辣~正~!! 湯夠熱又夠辣, 我最鍾意湯熱~

唔熱唔好食, 再加上辣得過癮的辣, 呢$85係值o既~

麵係幼麵, 最初我以為係雲吞麵o既麵~ (哈哈哈, 我見識少, 食得少日本幼拉麵)

兩隻蝦唔係求其白烚, 一定有細工煮過, 我唔識形容, 除o左蝦頭好似黑o左d之外,



蝦身真係好好食, 好好食~ 唔洗好耐, 連湯一滴不漏食晒~~~~~~

其實真係唔夠喉, 可惜我係屋企出門只係帶o左100蚊~ 如果唔係, 真係可能會叫多碗,

問過師傅, 將來會唔會有其他小菜? 佢答我因為醬家唔係居酒屋, 所以小菜將來都可能唔會有,

但麵款會隔一排轉款式.

定價80~85蚊坐落係上海街, 身為街坊o既我覺得可能會貴o左少少,

如果街坊身份以外, 一碗用心煮比你食o既麵, 又點止值85蚊呢~~

(食完粒幾鐘都唔覺口渴啊)

希望醬家可以站穩住腳啦~ ^^


14 則留言:

  1. cowcow:
    ~全間鋪頭, 得六碗麵賣, 應該好專業嘅廚師!!!
    ~新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky新年快樂~ 心想事成~

      係喎, 你咁諗得6款麵, 應該好專業~ 下次等我話比老闆知~ ^^

      刪除
  2. 地點以前好似係公園,後來變成停地場架!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好記性喎, 佢隔離就係停車場, 依家仲係~ 所以好易睇漏眼, 我諗緊以前係咪電器舖

      刪除
  3. 回覆
    1. 我尋日11點50分帶老媽去,佢仲準備緊,到我下午5點几經過,佢又半拉閘,可能一日只賣几多碗麵個隻做法?

      刪除
  4. 用日文同廚師溝通,廚師一定會好開心,有人同佢講家鄉話^^
    係旺角開業真係唔容易,下次去支持下~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其中一個香港師傅識講日文,另外有個可能係日本師傅^^^

      刪除
  5. 回覆
    1. 去開旺角行經上海街可以一試呢~ ^^

      刪除
  6. 牛牛。。好耐無探你啦!係得意姐度見到你,所以過嚟探下你打聲招呼架!祝你及家人馬年健康快樂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Annie,好耐冇見啦,我都祝你馬年萬事如,身體健康

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~