我的網誌清單

2014年2月13日

來自星星的你



一直以o黎都抗拒煲劇, 因為如果好睇, 我會一睇就一發不可收拾, 


未試過煲韓劇, 一來唔識聽, 一定要坐定定睇, 二來劇情老土, 唔係失憶就慘情,

所以堂家姐好幾年前已經狂煲, 我都冇乜理佢話邊套正叫我睇,

韓星之中, 睇過o既只有全智賢呢個野蠻女友&觸不到的戀人有深刻d印像,

最近台灣朋友圈子狂讚呢套來自星星的你, 過年忙得滯, 成個星期年假都冇時間睇,

反而返工之後至開始睇,,,,,,真係如自己所料, o岩睇, 就停唔到落o黎

第一晚睇只敢睇半集, 前晚已經一口氣由8點睇到零晨2點......噢~


女主角雖然已經年過30, 但係一樣咁靚女, 男o既雖然好鬼細路, 

但係呢套戲入面又好型仔喎, 單眼皮硬係覺得特別d o既~

所以我.......追劇追到戲咳, 莫講話寫blog, 連去睇blog都.........懶o左

未睇o既有興趣可以去睇睇~~真心正~

 來自星星的你<---請按此






18 則留言:

  1. 咁似「閣樓上的王世子」的男主角嘅!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓! SK你有睇韓劇o架?? 我唔識佢o架~我第一次睇金秀賢呢~

      刪除
  2. 唔似,一陣俾張相你睇,唔同樣㗎!

    回覆刪除
  3. 男主角仲識唱歌。佢演既擁抱太阳的月亮,喊到觀眾都感到心痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?咁我係咪要襯空檔睇呢套擁抱太陽的月亮呢?

      刪除
    2. 佢唱歌既劇係Dream high1. 擁抱太阳的月亮好睇, 不過可以忍既就唔好睇啦, 真係會上晒隱!

      呢篇都寫得好
      http://doublepworkshop.blogspot.hk/2014/02/15.html

      刪除
    3. 小月,啱啱尋晚睇完擁抱太陽的月亮啦,好好睇,可惜結局太差了>_<

      刪除
  4. 超人氣韓劇......我覺得D韓仔好老土.....金秀賢例外...全智賢就更加....我網上下載高清版睇到十六集....呢套神級力作好好睇呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今朝未夠7點煲第17集啊,依家要等一星期>_<

      刪除
  5. 我都勁愛上呀~~~
    我都係唔煲戲,上次煲已經n年前
    得哩套令我再煲,仲好肉緊添

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知結局會係點,好心急^^^

      刪除
    2. 睇左十七集啦!編劇既功力非常之高,D港劇真係行埋一邊,結局真係好難估,你都唔知呢套係悲劇定喜劇?

      刪除
    3. 希望唔好悲啦,但太完美又冇高潮

      刪除
  6. 好久沒來探妳, 我也是大愛這戲, 就其金秀賢呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我掃晒佢3套劇啦~ 星星, 擁月, dream high~ 正呀~ 4月23號o黎香港啊~

      刪除
  7. 我冇睇, 都冇咩時間睇。

    我想追套台剧都未得閒睇, 因為太多野我都想睇hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 未睇唔好睇, 如果唔係可能會上癮~

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~