我的網誌清單

2014年3月7日

快快趣寫埋佢~影衰香港人~瘀爆幾米公園~食在羅東夜市


對唔住香港同胞, 呢篇做o左d衰o野影衰你地tim.............




官夫人8樓的風景好開陽~ 但係7點幾就聽到燒爆竹聲~
唔知係咪對面間協天廟~







話o左Harue 係一個悠悠閒o既人, 所以我都唔叫醒佢啦,
一條冷去攞麥當當返酒店一齊食~



雖然遠.............不過都係10分鐘之內路程, 以為呢間酒店怪雞派麥當當早餐,
原來其他旅館都有派, 攪到麥當當超多人, 做o野又慢, 等o左好鬼耐~
 睇時間, 我起碼排o左20分鐘.




回程時比我見到條人龍, 晨咁早有人龍必定好o野, 唔理好唔好食, 排o左先~



見到d台灣人, 10份, 廿份咁買.............我都係買兩份夠啦,

上網搵料, 原來柯氏係宜蘭礁溪好出名~
 計正好似係蔥油餅至o岩~
  自己搽醬汁


 排o左10幾分鐘.............當然要邊行邊食~試下佢值唔值排隊買

賣相冇乜特別, 期待佢新鮮熱辣會好好味~
  唔知係咪我唔識搽醬, 我覺得唔值排隊, 雖然唔貴, 加蛋至賣台幣25 (HK$6.8) ,
但味道好一搬囉,  味道單簿,  還是澎湖郵局門口個檔最好味~ (我上網睇到有人都係讚澎湖好食d ^^)

 Harue, 食早餐啦~  


mimo成粒鐘至出門口



行去對面的協天廟睇睇.






差d唔記得食呢間..............係協天廟旁邊歷史悠久的小店~



黃金蛋 & 魚羹




味道帶甜, 唔係食飽早餐, 呢碗o野都ok o既~



黃金蛋好味, 不過係凍o既



認住佢係~ 魚羹之家~




趕住坐火車去宜蘭站~



途中又見到呢條人龍, 比我之前仲長~~~~~~~~排咁耐,,,值咩??




順便睇下一礁溪d樓~~~7坪幾, 88萬台幣咋~ (約24萬港紙)



我地要去宜蘭站~ 因為想去幾米廣場~ ^^






 好快就見到幾米廣場~




今日係星期日, 都好多人啊~



咦~!!!!! 點解冇人同呢個公仔影o既~??? 一個箭步坐上去叫harue幫我影,



影完一張又一張~~~~~~~~~


至發覺眼前稍遠少少有條人龍,,,,,,,,,,OH~~原來我打o左人尖~但係人家一粒聲都冇出...............爆瘀啦~ say o左sorry, 走都走唔切, 真係有冇攪錯呀自已 >_< (下圖就係條人龍)


瘀完繼續搵景影, 睇清睇楚至行埋去, 唔想再衰多次~



今次真係冇人,,,,,返去再影多張相~ ^^





12月去時都唔係好多公仔, 聽講依家再多d



















其實仲有隻兔仔未影, 不過係對面馬路, 無謂過去影啦, 去行下街先, 因為一陣夜d去羅東夜市

影張相當入o左去行~ ^^

肚仔餓去夜市~


今次好笨, 我居然睇少呢個夜市, 我放o左個背包係車站locker, 21:30之前一定要去攞番





因為之前有香港朋友同我講過, 對羅東夜市唔好咁大期望, 所以我諗住行兩行, 食兩食就走得.


點知羅東夜市好熱鬧, 仲有好多o野睇, 好多o野食~ 一去到已經想返車站攞番個背包, 因為我知21:30前我應該未行晒個夜市囉, 雖然依家只係5點幾...........巧後悔啊~ >_< 可惜車站其實距離夜市有一段路程.

宜蘭三星蔥好出名, 當然先要吃蔥仔餅先~ ~~ 今次宜蘭之旅我負責住宿, harue 負責車費&食o野費


好多o野睇啊~~~~師奶心態~


又有得食, 未去台灣前已經上網睇到龍鳳腿必食


條人龍都唔短~


唔知點解個老細好hea ,,,,冇里心機咁~


其實龍鳳腿係乜冬冬呢~??

網上資料

阿公仔龍鳳腿、春捲的由來
    
    龍鳳腿是老闆的阿公愛孫心切所產生的美食,在古早沒有豐裕生活、美味的食物,更別說吃雞腿了,因為家中只有在田中工作的長輩可以吃,在拜拜春節時小朋友才可以吃到美味的雞腿,長輩們為了圓家中小孩的夢想,所以就產生 龍鳳腿。能用一些特殊食材做成像雞腿的食物來哄哄小孩,想不到做出來的成品竟比雞腿還好吃

外皮用"豬網油" <------我都係第一次見 



(網上圖片)  豬網油包住D高麗菜, 另外個D好似係魚漿








唔知係咪唔夠醬汁, 好似好淡口~不過新鮮熱辣唔會唔好味o既~


仲有呢隻三星蔥多餅, 都幾長人龍,



圓固碌~  NT35一粒(HK$9.5), NT100/3粒 (HK$27)



未食之前唔知咁好味, 同HARUE決定唔好因為平個NT5 就夾硬買多個, 所以花了NT70/2個,
咬第一口已經勁後悔,,,,,,,,,,,冇買多幾個............嗚嗚嗚 >_<


部相機short short地, 經常影唔到微距, 所以影唔清楚比你地睇~


急不及待, 食都食唔切


超長人龍, 冇理由再排隊買o者,,,,放棄啦
夜市除o左食, 仲有得睇o野~ 時間真係非常唔夠用 (之唔係因為9點半前要返車站攞背包囉)



到到都係人, 好彩羅東夜市都唔細~





冇幾耐見到一條超長人龍...................



目標 舖號: 1094~ 



呢間: 阿灶伯係羅東夜市勁出名, 實在太多人了, 冇可能排隊食....唯有放棄



下次, 宜蘭我會再訪~ 一定再去羅東, 仲有蘇澳都未去





攪笑地跟住台灣朋友都可以坐錯車~~~~一聽到有火車埋站就上...........坐錯方向
卒之~成個車站得我地兩個呆等20幾分鐘



如果得我一個人一定好驚~ 開始發覺唔好再單單丁去旅行, 想搵個人陪我去旅行~ ^^



台灣實在對單車客好貼心
方便單車行~
回飯店見到有番鬼荔枝賣,,,,,,,,勁想買~ 睇下~!  nt150 (hk$40) 有一大籃, 不過最後都冇買

係礁溪成日見到"宜蘭糕渣" 唔知係乜冬冬, 原來好似得宜蘭有咋...下次可以一試~

食譜


宜蘭糕渣做法<--請按我~



最後我地只係買o左生魚片& 黑輪返酒店宵夜~    聽日要返台北了~





16 則留言:

  1. 蔥油餅唔係好掂喎!肥仔訂咗D三星蔥油餅非常GOOD。

    回覆刪除
    回覆
    1. 第2檔個d就好好味啦~~~~~~~~^^ 唔該你地打包d三旦蔥油餅返香港吖~

      刪除
  2. 黃金蛋 & 魚羹 幾好喎!

    啊!你插隊~~~ (^_^)

    回覆刪除
  3. 好豐富既節目& 野食~~ 個天好藍呢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺我去台灣遇到落雨o既機會唔多呢~ ^^

      刪除
  4. 嘩)))))整個台灣都比你食雲喇
    台灣夜市真係好好行.....下次再去過啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣咁多o野食, 去多100次都未食完~ ^^

      刪除
  5. cow cow:
    ~台灣人食早餐嘅文化, 都係出街買早餐食多!! 早餐啲蔥餅, 排幾長龍!!
    ~台灣啲夜市好吸引, 我會帶個大袋, 裝住啲食物返酒店再食!! 哈哈~~

    回覆刪除
  6. 幾米公園幾得意!真想去宜蘭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次去台北順便去埋宜蘭吖, 記得住番晚~ ^^

      刪除
  7. 回覆
    1. 哈哈哈, 舊年第3次澎湖我都好想繼續寫埋落去, 因為我第一次揸電單車~

      刪除
  8. 阿灶伯的羊肉湯, 好好味架....個次我地天未黑, 5點半左右, 睇住佢未開始已有人排隊, 話咁快就坐滿哂...
    隔離幾檔有賣潤餅的, 又係超好味, 下次有機會早點去, 吃啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係超多人啊, 唔知環島個日去羅東有冇得食咩~ ^^

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~