我的網誌清單

2013年9月10日

Weshare溫馨小聚

上星期約o左尋晚去weshare公司比意見

 6:30開始, 我差不多7點至到(一早講我o左6點至收工, 去到都要7點)

 一去到就有得食~ :P  






身邊盡是後生靚女~ 老cow應該係最老~哈哈哈


因為我後期至到, 所以之前唔知佢地講乜, 主持人問我有咩意見時.

我就將我o既意見 & blog友吩咐我o既意見講o左啦.

例如: 留言唔好一個對一個, 最好好似丫烏咁, 最好加番d表情公仔.


6個blogger我係最遲到但又最早離座 (因為想去放水~ 哈哈哈)

不過Weshare o既員工送我走時, 我地又係門口傾o左好耐好耐,傾到變o左最遲走個個

覺得呢個員工超有誠意去做好一個地盤比我地寫blog,

好聽我地o既意見, 希望佢公司都好似呢位員工咁~ ^^

可能因為某d原因, 所以佢地最遲10月初至會有宣傳.......

......(我有講係咪遲得滯呢?? 有電腦知識的blogger都搬得7788, 係我呢d電腦白癡至棟o左係度唔郁得, 等其他朋友搬好至教我點做.......可惜先頭部隊都搬唔到, 因為丫烏冇晒聲氣, 佢地d blog又變o左唯讀)


weshare 佢地尋晚講, (唔記得講唔講得出o黎) 佢地10月頭o既"輕鬆搬家" 只需按一粒制就可以搬到..................所以...........反正我依家都冇o野好做,,,,,,咁我又覺得佢地誠意十足,
雖然我已經係blogspot & pixnet.net開o左檔寫緊廢話, 我諗我最後應該將丫烏o既"心血" (邊有心血吖, 都係發嗡風^^) 搬去weshare 先, 當係一個backup都好, 到時再慢慢搬番去blogspot & pixnet.
如果weshare得o既就留係weshare.


仲有幾次溫馨小聚, 你地有興趣可以去比d意見呀~


  1. 1. 9月13日晚上6點半至7點半
    2. 9月17日晚上6點半至7點半
    3. 9月25日晚上6點半至7點半

    地點:觀塘區






25 則留言:

  1. 謝謝你呀 ~~~~ 又多個希望~~ ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢隻電腦白癡cow唯有等撳制~ 哈哈哈

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈哈, 齊齊等運到~ 你知唔知呀~ 如果你唔用google + 咁你個名就可以顯示番BonBon啦, 你睇下我,,,,終於變番cowcow ^^

      刪除
    2. 你早D唔用google+我就可以留言比你啦^0^

      刪除
    3. how to 唔用google + ? I think that it is a must to use it !!

      刪除
    4. 咪係, 我都唔知google + 有乜好, 又要人show 真名~ 小肥你早D出聲嘛~~

      MAY WONG , 你係右上角有個齒輪狀圖案, 你按入會搵到唔連結GOOGLE +

      刪除
  3. cow cow!!! 我黎喇!!! 哈哈!!! 留條貓毛先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好~~~我驚我轉咗名你唔知我係邊個,我係宇治啊(丫烏blog果邊,同你傾過九型人格果個呢^^)

      刪除
    2. 哎呀, 你唔講真係唔知呀衰鬼~~~~~~~~~~ 你上次條link都唔得~ 好彩你再留言o者~ 呢個名好d, 得閒叫下你pigpig不知幾順口~ ^^

      刪除
    3. 哈哈,好啊好啊,就pigpig啦,哈哈!噉cowcow係咪click我個名都可以入到我個卜?(做吓testing,hehe^皿^)

      刪除
    4. 雖然唔係直接去到你BLOG, 但起碼唔係去O左GOOGLE+咁鬼麻煩, 去O左一頁可以去到你網誌O既PAGE囉~ ^^

      刪除
    5. 噉就好囉!~ 我比個Google+點到頭都暈埋,想話click去唔用+,點知無論點click都走唔出佢手指罅(困) 真係煩到爆炸!

      刪除
  4. 至好真是禁粒制, 搬到屋....好頭痕!
    仲要大家相聚返喎:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 我冇電腦知識, 所以都唔識搬blog, 最後我應該係襟拉制~ ^^

      刪除
  5. I am Happy girl ! 搬blog好煩!我copy and paste each blog ! But people said that photos will disappear after yahoo blog closed down.

    回覆刪除
    回覆
    1. May 呢個係事實啊, 咁樣搬係冇用o架, 不過我之前都係咁搬, 搬完之後逐篇save番d相, 再上傳, 做完一篇至做一篇,d相就唔會亂. 如果你有電腦知識, 可以睇有人教你點樣搬啊~

      刪除
    2. 有得救啦~ MAY~!(BLOG友殷師奶教O架)

      將d呀苦舊文copy過去新blog,然後指住張相,會彈個視窗出嚟,然後逐張相連結,張相就唔再屬於呀苦斷左尾,就算日後yblog相簿關閉都唔會死圖,人地教我我先識咋~~~上手之後都搬得好快,因為我信唔過呀苦

      刪除
    3. 嘩嘩, 又有新招, COW COW 謝謝你呀 !!!!
      我又去試下先~~ ^_^

      刪除
    4. 但我唔成功呀~ >___< 仲問緊BLOG友

      刪除
  6. 其實聰明的網站應一早向YB blogger 招手.......

    回覆刪除

睇完求其實番兩隻字啦~