我的網誌清單

2013年9月30日

挪亞方舟馬灣公園


2013-09-29  個半月前約定今日同3小花行山, 不過最後改為去挪亞方舟

我同大學生都冇宗教信仰, U頭&瘦PO信天主教, 世界大同, 冇乜所謂啦.

去行個圈都好. 

正價門票$155, 依家做緊信用咭有85折, 如果上網買, 旺角新世紀廣場上車,

$155包來回車接送, 以為都差不多啦, 原來bee團購包午餐buffet 都只係$249.8咋.....

笨cow又笨一次啦.



星期日頭班車9點半, 回程尾班車18:30, 我地今日坐頭班車~



旺角出發, 真係20分鐘左右就到啦,
我2010年同家姐&熙哥去過一次, 朋友們一次都未去過~


尋晚落得幾大雨, 今日天陰陰, 所以頭班車廿個人都冇,


我地去到邊都好似包晒場咁~



印像最深刻係呢間售賣店裡面o既挪亞方舟o既非賣展品.

仲有呢d動物, 


以為係假的, 佢又會同你眨眼, 仲會郁比你睇, 嚇你一跳.



睇完一輪又去o左去花園行下~上次同家姐o黎, 係室內玩太耐,
出到o黎就入唔到公園啦.







行完個圈又入番室內, 呢個摩西好鬼風趣又生鬼~



 你仲影?? 都叫你唔好影囉~~~~~~(哈, 係你擺pose比我影咋)

 雖然挪亞方舟宗教味都幾重, 但我都覺得值得一遊一睇o既













真係玩乜都唔洗排隊, 呢個遊戲我以前玩過, 諗住4個人齊齊玩,
可惜最後只有我同u頭玩


4條繩只拉一條,  以前玩過, 記得有水, 有波波, 
u頭有晒準備, 著住雨褸都夾到實, 萬一拉到水都唔怕濕身,
佢一拉~! 水呀~!


懶醒o既我以為u頭已經拉o左水, 我起碼唔會係水啦, 希望拉到波波,




 估唔到一拉, 嘩~ 巧多水呀~ 褲腳和鞋都有濕o左,

個遊戲係要思考人生......往往你諗o既唔係你所想,
有冇準備?? 冇o既, 意料之外你又如何面對?
好彩我都笑看人生o既.....如果唔係,,,只一味向後望都幾慘.



記得第一次o黎有得玩diy, 所以......如果唔知頭唔知路o既人o黎到, 一定以為齋睇冇o野玩
上次整毛巾蛋糕, 今次係整月餅~哈

雖然已經過o左中秋


冇關係,,,,因為唔係食o既~


黏土月餅~磁石


本來係比細路仔玩o既, 所以其實超簡單~



低能cow又整到出晒界啦~ XDDD


唔洗驚一樣咁靚仔~



大家都好成功~








影番張大合照先~    入場費已經包埋玩, 所以唔玩就笨~





又去o左珍愛地球館, 呢個館就真係比細路仔玩~


我地入去影下相. (記住各房內牆壁都唔比影相o架, 因為知識產權問題)




做賊乎?



大約1點左右就睇晒......(其實可以再慢d慢慢睇, 慢慢玩)


方舟內唯一餐廳,,,,豐盛閣, 飯麵大約$58, 熱飲10蚊, 中西湯都係10蚊~
味道ok, 但唔知點解我碗湯係凍o既.....都未夠2點.........不過我冇叫佢換.



食飽再攞o左d單張睇下................唔貴o者......








影多兩張相就離開挪亞方舟, 因為我地要去馬灣公園呀~



面積好似比挪亞方舟個邊仲要大.







好似幾多活動, 但係冇乜宣傳喎,,,,係咪有點浪費呢?? 宣傳部要打屁股啦.





繼續行山咁行






2011年至開o既太陽館都係屬於挪亞方舟o既,,,,,,,,,,,而且仲有度假營, 可以上網申請


馬灣太陽館(網上資料)
馬灣太陽館面積1,500平方米,樓高36米,是特別設計來觀察太陽表面活動的專用建築物。太陽館的核心裝置為直徑350毫米的真空太陽望遠鏡,配合精密的光譜儀及觀察、紀錄系統,可供教育及研究用途,是亞洲區少數對外開放的民用太陽望遠鏡之一。
太陽館一方面是科技教育和研究的基地,同時也是對公眾開放的科學展覽館和綜合培訓場地。太陽館除了致力推廣太陽及天文知識之外,也期望公眾能夠體驗、反思人與大自然、宇宙的關係,提升對環境的關注。

(馬灣公園太陽館由香港聖公會福利協會營運。)




又有3D電影睇, 關於太陽,,,,,,因為講英文, 睇到我中眼瞓.......Zzzzzzz
不過大學生話冇睇字幕, 佢話好好睇啊.......知識份子真厲害~!




又有亙動遊戲玩~ 唔執輸o既我........緊係玩.......(點解星期日都得咁少人o黎o架??
真係浪費晒成個公園設施)



馬灣其實歷史悠久..........呢間學校改建了為古蹟館







慢慢睇, 其實香港有好多o野睇~




接近尾聲了,,,,仲未睇晒~





如果唔係見到呢兩隻樹熊, 都唔知呢度已經係澳洲園








行埋呢區就走人啦.







呢度有好多後生仔女影相


影婚紗相的熱門景點........又唔執輸~

 








其實除o左係旺角有專車, 荃灣地鐵站都有巴士搭, 每程10蚊~


班次20~30分鐘一班~



去埋個靚廁所就走人lu~ 未去過挪亞方舟都幾值得去o架,
但唔好用主題公園同佢比喎, 諗住hea行就好啦, 雖然入場費要155蚊~
但錢買唔到悠悠閒呀~


26 則留言:

  1. 回覆
    1. 做乜轉名?? 大學生話去挪亞方舟咪改行程啦, 至緊要佢歡喜. 我地其餘3個好易話為^^

      刪除
  2. 我覺得......淨係玩馬灣公園抵啲 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈.......有D o野唔係用錢去衡量呢~

      刪除
  3. 阿女學校旅行,我今天剛剛去完返來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 覺得點呢??第一次去嗎??

      刪除
    2. 第一次去,因為學校旅行,跟大隊行,看你相片,我好似好多都無玩過。

      刪除
    3. 如果我唔係去過一次, 尋日我地包晒場, 冇遊客就冇工作人員出現(除o左有影片睇的地方一定有工作人員), 上面玩月餅和玩水, 拉晒繩以為唔開, 後來見到一個人就問佢係咪冇得玩, 佢就話有, 然後就即刻有得玩啦.
      你囡囡係小學生呀?? 咁你地即係有冇玩月餅呢??

      刪除
    4. 我個女三歳。:D

      唔見有月餅,有毛巾蛋糕(假)。

      刪除
    5. 哦...幼稚園.......:)
      我2010年去都係整毛巾蛋糕~

      刪除
  4. 好像多了很多新玩意玩喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有d同3年前一樣啊~ 不過多o左個個太陽館~ 

      刪除
  5. 好多嘢玩喎!
    拉水個遊戲好似"歡樂今宵"嘅水為財呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻SANDY, 我其實都覺得係o架.....

      刪除
  6. 回覆
    1. 未去過值得去啊,咁有心整個公園出嚟^^^

      刪除
  7. Good trip ! The best is that not many people and can finish the games quickly. The mooncake is very nice.

    回覆刪除
  8. cow cow~ 唔知你地有冇發現, 方舟入面無肥豬 @.@||| ??? (冇奶油格!!! 應該有架!!! .... hahaha)
    阿摩西大兄堅係好搞笑, 又識v 晒, 擺晒pose 噉比你地影相, 好好人啊 ^0^
    好認同"拉繩洒水系統"既道理, 人生充滿選擇, 但精彩之處莫非你想要既, 往往並唔係你最需要, 而又得到既嘢;
    有好多事情係上天一早已經有所安排~
    p.s.... 我同 X 先生都係去"熱門區域" 影婚紗相架 Hehe~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,,,,所以睇本本婚紗相都好似一模一樣只係換o左樣o者~ 不過真係睇攝影師手勢.
      我問o左信耶蘇的家姐啦.原來豬係代表不潔o架.佢叫我睇馬太福音喎. 好似係曾經講耶穌驅魔, 將d污糟o野趕o左落d豬身上, 然後d豬就衝晒落懸崖跌死呀~ (我都好似記得係挪亞方舟睇片, 裡面曾經有一幕係話驅魔d豬變晒黑色, 漂走o左) 唔知你有冇印像呢?? 點解你會留意到冇豬o既??

      刪除
  9. 挪亞方舟,我同囡囡去過一次,但她已經唔想去第二次了.

    回覆刪除

睇完求其實番兩隻字啦~