我的網誌清單

2013年9月4日

移民去台灣



雖然我唔係中產, 但今年我真係比89年更想移民(當年之後幾年都有諗過叫亞哥申請我

過去, 但最終冇叫過, 反而舊年至叫, 但今年改例,好似已經冇得申請)

呢世人買過一次樓而又有得賺, 所以已經心滿意足, 而且依家老媽唔嫌棄我黐住佢住, 所以樓

價上升, 係咪在乎做樓奴已經唔係我o既考慮, 因為我冇再諗買樓,最令我厭倦香港係....依家

個社會乜都嘈一餐,  乜都係政府錯(但個d人又唔攞d解決方法出o黎喎),

簡直係想即刻走o左去唔想返香港


成日去台灣玩,,,,唔少朋友叫我移民過去啦,,,,,,我真係check過, 除o左嫁比台灣人,

如果唔係都幾難有資格移去台灣, 不過,,,,,上兩個星期報紙寫........好似有台幣500萬

(大約hk$1,350,000) 存放係台灣銀行一年就可以申請, 唔知係真唔係真,

不過因為仲未夠500萬台幣, 所以唔洗查得咁清楚住~ 55歲啦, 都係個句,




等我供甩份退休保, 加埋份強積金, 希望9年後唔好變成要夠1000萬台幣至得就好嘞.~



發下夢~ 唔好叫醒我~ ^^




21 則留言:

  1. 其實我都有諗過,不過真係退休夠錢用過世至好,台灣好難搵食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你覺得大約幾多錢至可以退休?我覺得我一條冷,而且係個女人,應該唔洗好似你地男人一家之主需要咁多錢,而且台灣養老,除非要飛嚟飛去香港,如果唔要求豪華生活,生活費一個月起碼係香港嘅一半啦我估....(可能諗法天真過頭都未定):P

      刪除
    2. 台灣消費低D, 又安全過大陸.

      刪除
    3. 係啦,地方大過香港,個人空間都大D呢

      刪除
  2. cow cow,有位Bonnie Ho係我到留言話入唔到你個Blog

    回覆刪除
  3. I do not like HK situation now. The property price is so high.
    The air pollution is very bad. Moreover,廣東省又話起22個核電站!真係反對都冇用!我都想再移民(以前移過一次)!但家人朋友在港!根在香港!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未試過去第2度住, 所以唔掛住香港, 可能第時試o左就會好鍾意香港都未定~ ^^

      刪除
  4. 移民台灣!亞飛也想過......

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多日冇見你啦亞飛~ 有blog友同我講. 佢朋友打算賣o左香港層樓搬去台灣啊~ 500萬台幣係珍珠都冇咁珍喎

      刪除
  5. 你留言個名變左 cowco?? 係喎...你張相又圓又方架??

    回覆刪除
    回覆
    1. cow co 係google + o架....方型至係blogspot.

      刪除
  6. 我剛巧路過,看到你寫的BLOG,真係好有共鳴.
    依家香港每逄星期日,公眾假期就有人示威, 嘜野都要反對,真係好煩!
    如果有得選擇,我都希望離開這裡到台灣住.

    回覆刪除
  7. 我依家凡係示威呀 , 立法局開會d新聞都唔睇, 冇意思又廢事令自己煩~
    尋日報紙都有講, 移民台灣唔難呢~ 到我9年後55歲時再睇下咩環境先~做好準備~首先要keep住有健康身體, 再跟住係儲夠錢.^^

    回覆刪除
  8. 我已經沒有看這些新聞很久了 :D

    回覆刪除

睇完求其實番兩隻字啦~