我的網誌清單

2010年8月13日

去富良野玩o野~

                                               
去富良野玩o野~
2010年8月13日下午11:59
歡天喜地開車去搵kenji san~



因為有mapcode,,,,,,,所以我地冇打去..........諗住去到就有得玩........



點知佢地搬o左竇............因為原來玩o既地方近住人家拜山路, 所以kenji san 搬o左去車行廿分鐘o既地方..........
我地去到舊地方, 乜都見唔到, 見到個亞伯.........問佢至知kenji san 唔係度. 我地再打去問啦.......kenji san 話佢5分鐘之後就會到..............咁我地咪等佢囉.......
不過果陣時都差不多5點, kenji san 已經將d架餐收拾好放o左係ven仔...........我又冇理由叫佢開o黎淨係比我玩......(不過其實佢一到就問我一個人玩, 定係兩個人玩, 唔知係咪2個人玩佢就會開比我玩呢??)
冇計啦............傾番一陣計, 影番張相留個念,,,,,仲將手上本雜誌送o左比佢. kenji san 話第2日有個香港人約o左佢1點..................嗚吖吖吖.........冇陰功........差d成為佢香港人第一個客仔tim...........冇緣啦冇縁啦.............(其實自己衰唔預約o者,,,,,賴乜鬼) 應該早一個鐘打比佢都仲可以玩~
kenji san 話佢一日只做8個客人......所以記得要預約..........細佬話下次我請佢再去北海道, 佢就陪我玩喎...............下次..........下次可能我已經50勾........仲點玩呀?


唯有走啦............玩下一樣~ 熱氣球~



asobiya~遊び屋、、、、又係改o左地方, 不過都係附近o者.
一日有2場. 晨早6點 同夜晚6點, 最好打去問會唔會取消, 因為熱氣球好睇天氣風向等.我地5點未夠去到,冇人排隊, 負責人話未知6點有冇得玩, 叫我地寫抵名, 叫我地5點半左右再打去.....
點知5:30再去.........已經有2幾人排緊隊......全部都係日本人........我估如果人少佢地唔會開.


波都未吹~
有時間睇下點樣吹漲個熱氣球~
http://youtu.be/DUVA0nLwm2A

我塊面同個熱氣球一樣, 漲到爆~


老媽其實唔想我地玩,,,,,,,係我地話山長水遠o黎到, 好想玩~ 之後老媽見到咁多日本人玩, 佢就冇再出聲啦~
其實升到上去就覺得麻麻地~ 因為景唔靚, 又唔夠高...........可恨kenji san 個度冇得玩~一定比熱氣球好玩好多.

http://youtu.be/7dm0-P2fNfA


玩完~ V下先~


玩完天黑啦.......要趕番落札幌,,,,,,揸2個鐘頭車.


差不多9點到步, 都係住東橫inn
乜鬼都齊全, 上網又快~


今次呢間雙人房好騎呢~ 雙床房o既兩張床居然比個廁所隔開o左. 但就各自有電視, 冷氣機,電話,燙斗,風筒等,,,,,,,可能方便公司客~ 2個同事一齊出差, 但可以唔洗一齊對住o黎瞓.
不過呢間東橫inn唔似之前個兩間, 可以泊車. 有d唔方便.


要去搵o野食啦...............9點幾.............正常舖頭都收工咁滯, 佢地又唔想再食拉麵....攪攪下入o左居酒屋
呢d地方唔係我地去o既..........所以佢地幫我地落特急(唔係我地出聲要求o架),,,,因為好等我地食完快d走.....



駿駿後面個枱4個男人係咁煲煙.


之但係d o野又幾好食喎.......


尤其係呢碟炒飯~好好味.............撞貓,,,,,我係香港都唔鍾意吃飯o既....o黎到日本日日都食好多飯~
我記得以前係日本兩年..........雖然日本米好食,,,,,,,,但因為太貴........所以2年我都係買過3包米咋.......



食飽飽快d走.......比d煙焗到想屎咁滯............


明天要去小樽~
  • 回應 (5)
  • 引用 (0)
  • 永久連結
  • kong
    • 2010年8月25日上午12:02
  • 全程好似同你地一齊咁, 圖文並茂, 睇得我好投入呀!
  • 回覆
    • cowcow
      • 2010年8月25日上午12:18
    • 哈哈~ 咁咪好囉~ 聽到你講我都好開心~
  • 米院友
  • (Empty)
  • 回覆
    • cowcow
      • 2010年8月21日上午12:02
    • 應該係呢張相影得靚過其他食物, 所以特別覺得正,,,哈哈哈.
  • Anna
    • 2010年8月20日上午11:16
  • cowcow, 我都好鐘意啊 !口水流緊啦 ! 是不是1080 yen ~
  • 回覆
    • cowcow
      • 2010年8月20日上午11:34
    • 係呀~ 咁叻o既ANNA姐 ~ (今晚我又冇得同你地食啦~ )
  • Sandy
    • 2010年8月19日上午2:47
  • 個海膽魚子飯好正呀!
  • 回覆
    • cowcow
      • 2010年8月19日上午9:54
    • 呢碗係細佬o既~ 我食炒飯, 都唔錯呀~
  • LAM
    • 2010年8月19日上午1:42
  • ..........................
  • 回覆
    • cowcow
      • 2010年8月19日上午9:55
    • 嘻嘻, 睇o黎靚女你要飲多d水至可以補番d口水,,,,呢碗飯細佬o架, 我食炒飯~

沒有留言:

張貼留言

睇完求其實番兩隻字啦~