我的網誌清單

2015年1月2日

新年快樂~ 懶到出汁~ ^^

嘩嘩嘩~ 又一年啦~ 祝大家新年快樂~ 心想事成~

2014 cowcow真係懶到出汁, 全年出得37篇網誌,

希望2015年會有進步, 寫多幾篇~ ^^


牛牛係2014年好唔聽話, 真係想打, 不過cowcow會努力咁醫好d牛牛~

話時話, 以前我對掌相命理都間唔中睇下, 之但係有o左個牛牛病之後,

我就冇乜點睇, 不過...........

係2014年年初, 舊同事介紹我睇o左嚴師傳之後...................哈哈哈.....

靈到未到2015年, 我已經急不及待搵嚴師父幫我睇下出年羊年運程~



以前睇相算命, 都只係講我條命點, 嗡唔嗡得中都未知,

第一次睇嚴師傅, 我以為又係算成世命, 點知佢又講d唔講d咁,,,,,

點解又會睇?? 事原係2014年初時, 我好想辭職唔撈 (其實成日都想辭職....)

我睇呢d......其實心態係當睇心理醫生咁....搵人傾下計~ 開解下

師傅比o左幾張紙我寫筆記, 我只係寫o左幾句

師傅知道我係問工作, 就同我講, 叫我唔好辭職, 話我去到邊都係衰落 (間公司)

咁我咪陀衰家??  師傅又話唔關我事喎, 總之唔好唔做o野啦~

我話我好唔鍾意依家個上司, 攪到我d情緒好差,,,,,(共事11年啦)

師傅就同我講啦~    你唔洗走, 因為你上司走得快過你~ @_@ 係真唔係真?? 

我算命時應該係3月,,,,,,,,,

傾得好暢快~盛惠850蚊............後來我至知原來我係算流年...........吓??,,,,,一年850蚊......從未試過睇流年


就係2014年8月下旬, 日本有人出差過o黎香港, 原來上司真係將會比調走返日本~  嘩~當下覺得嚴師傅真係嗡中o左呀~   

返屋企搵番當時只係寫o左幾句o既筆記..............其中我寫o左一句......我辭職念頭只會諗到8月就唔會諗辭職~

巧驚驚...............中晒~~~~~

我從未試過睇相算命咁快就會靈驗~~   2樣o野靈o左, 我就驚埋第3樣, 第3樣係乜?....就係嚴師傅話我會係50幾歲時有病~ 所以叫我千祈唔好辭工, 因為公司有保險可以幫補下~ @_@


就係咁,,,,,,,,,,,係12月初再搵嚴師傅算下羊年運程啦~~~~~~~~






22 則留言:

  1. 好靈呀﹗吾好想咁多,想得多個人都會吾開心,甚麼病就會在此進佔,要開心﹗祝安好﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 未踏入羊年,嚴師傅已經算中羊年幾樣嘢啦! :P
      所以真係要⋯小心^^
      聽完佢話我有病,我又唔係好擔心,因為我通常好嘢至聽得入耳^^

      刪除
    2. 多謝你祝福啊,我都祝你永遠身體健康,開開心心^^

      刪除
  2. 新年快速,身體健康。

    回覆刪除
  3. 我好想辭職唔撈 (其實成日都想辭職....)我話我好唔鍾意依家個上司, 攪到我d情緒好差,

    Above is the same for me. But I am still in the same job and boss is still there.

    回覆刪除
    回覆
    1. 各人有各人難處,搵到留低嘅理由就留,如果唔係,為咗身體健康,應該遠離令自己唔舒服嘅人和事
      祝你新一年工作順利^^

      刪除
  4. 新的一年又開始,最緊係玩笑食,新年快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛牛唔比我亂食嘢啊,所以今年盡量唔外食>_<得番玩笑~新年快樂^^

      刪除
  5. 算命既嘢咁啱撞中啫,唔駛咁介意.新年快樂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當睇心理醫生咋,一D都唔介意^^

      刪除
  6. 算命既嘢咁啱撞中啫,唔駛咁介意 x2
    掌紋在你手中,說明命運在你手中。
    新年快樂。

    回覆刪除
  7. hahahaha...happy new year
    聽下咪開心下囉, 我上次擺當隔離個UNCLE 係業餘玩, 都好多人問架, 免費....

    回覆刪除
  8. cowcow:
    ~新年快樂, 身體健康!!
    ~個師傅好靈呀!!

    回覆刪除

睇完求其實番兩隻字啦~