我的網誌清單

2014年12月15日

呢間好味得多@筷子記



呢間好味得多@筷子記
去咗幾次中環蘭芳園,又貴又盛食物質素真係一蟹不如一蟹,

睇住旅遊書嘅遊客應該要掉咗本書,唔好再去蘭芳園啦~
今次第一次嚟筷子記,盲毛一條嚟個聖保羅豬扒包下午茶試下

先,連嘢飲只係$24,個包又軟豬扒又唔死乾~好快比我食晒

落肚^^
之但係同枱3個,仲有對面枱2個大男人都係食車仔撈麵,好似


好好味咁,下次再去中環,一定要留肚食,話時話,可以齋叫

餸都得^^
 — 



聖保羅豬扒包下午茶餐  $24





近住蘭芳園








 同枱3個大男人都食車仔撈~ 好似好正, 好想叫佢地唔好食住, 等我影番張相先~ ^^ (當然唔敢叫啦, 唯有偷影~)















呢間, 我應該唔會再去了~ 



22 則留言:

  1. 我都係去過一次算, 除非係信德碼頭個間等住上船去澳門!

    回覆刪除
  2. 蘭芳園我淨係去過港澳碼頭嗰間,都係............把鬼,不過夜落船唔食佢冇嘢食 @@

    回覆刪除
  3. 蘭芳園就真係把幾火 仲好貴添

    謝謝介紹呢間 下次一定要試下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 去試下間新, 仲要試下d撈車仔麵, 我見個個男人都食~

      刪除
  4. 蘭芳園我一早將佢列入黑名單!不知所謂D伙計無禮貌到!都唔明D旅游書重要介紹畀D遊客!

    回覆刪除
  5. HAHAHAHA.....
    下午茶咁長? 等我去上環擺當時試下先。

    回覆刪除
  6. cowcow 早上好,
    祝大家新年進步, 身體健康,

    回覆刪除
  7. 牛牛浦頭啦!2015年啦今年唔好咁懶啦...出多Dblog啦!祝妳新年快樂身體健康百毒不侵天下無敵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂~~~~~~~~~~牛牛唔聽話啊~ 日日都要搽到成頭椰子油至瞓得~
      我都祝你同老婆大人 新年快樂~ 長玩長有~ ^^

      刪除
    2. 棷子油可以搽頭?咁咪油淋淋?

      刪除
    3. 椰子油最多新兩次個頭已經唔油淋淋, 我試過用凡士林, 我兩日洗o左廿次頭, 至洗得乾淨啊~

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~