我的網誌清單

2014年10月30日

高雄+澎湖最後一天~佛光山


2014年7月14日 

今日回程了~ 真係唔夠喉~

酒店電梯呢張紙真有用, 驚坐船去七美,原來有19人小型飛機可以坐o架~

單程約台幣1077 (HK$283) 






酒店早餐方便懶早起身o者, 如果唔係, 一定外面好食~ ^^


酒店包接送,



話咁快去到澎湖馬公機場~













坐10點飛機返高雄~




大約坐60幾人



澎湖馬公去高雄只係35分鐘, 放個屁就到啦~


國內機場行去國際機場都只係10分鐘左右, 所以如果冇乜特別, 由高雄去澎湖比由台北去方便得多啦


今晚坐19:00機返香港, 仲有幾粒鐘. 先放晒d行李去locker先



未決定去邊, 所以係便利店買o野食醫肚先



雖然家姐信耶穌, 但最後我地都係決定去佛光山




因為睇到話唔可以帶葷食嘛.................所以拿拿淋攞晒d吞拿魚飯團出o黎食晒佢~





呢一日真係曬屎狗, 突然覺得高雄仲熱過澎湖~







我地去新館行~




 沿途8個塔入面都有可以入內參觀




























抽o左一支籤~




來去怱怱幾個鐘, 再坐番的士去機場, 醫o左個肚就上飛機~



估唔到都有好味牛肉麵食~

後生仔都玩到攰 , 何況我呢d老餅 ^^






4個人訂機票時已經訂o左4份唔同o既飛機餐~   呢個係兒童餐


唔記得咩素食餐


海鮮餐


我至愛蔬果餐




六日五夜, 高雄澎湖遊真係唔夠喉啊~出年再去過~!!


不過我已經係10月4號再去澎湖啦~ ^^





17 則留言:

  1. 回覆
    1. 係 :P 對上一篇已經係2個幾月前寫........今日屎忽痕草草埋尾~ ^^

      刪除
  2. 彿光山頗多嘢睇.但都幾商業化.

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該會再去佛光山, 因為想帶老媽去~ ^^ 一入大門有o野賣,確實係幾商業化

      刪除
  3. 望到頸都長了呢 ^^
    原來第六次澎湖又已經完成了,期待你的分享~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 第六次澎湖完全Hea遊,不過真係好舒服^^

      刪除
  4. 好好天! 兒童餐賣相唔錯.
    banner 整得好! 字體又靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食咗好幾款中華航空的飛機餐,覺得最吸引我係兒童餐,但如果一條冷去台灣叫兒童餐,好驚比人笑^^

      刪除
  5. cowcow:
    ~我覺你哋去旅行, 每一日都可以去到好多地方, 真係可以玩到盡!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky台灣其實真係度度都值得去^^,今次澎湖高雄遊,都算Hea遊,未算玩到盡,我見其他人玩得仲盡啊^^

      刪除
  6. 祝聖誕節快樂,假期玩得開心.

    回覆刪除

睇完求其實番兩隻字啦~