我的網誌清單

2016年3月15日

第3天 道後溫泉



今日好早7點就去食早餐, 超級豐富,景觀又靚




尋晚買o左包牛蒡未食, 當然要食o左先~

之前去日本都係住東橫inn 之類,,,,所以見到呢度d早餐真係精神為之一震~












食住呢d先~ ^^





超like 納豆~ 










 
 食飽當然要上番房放低幾兩   ^^                      今治酒店d設計有d怪怪~ 出o左電梯要行上一層




    亞SIR 再講下今日行程~ 今日係..........天陰有雨~



好彩早幾年去台灣登山買晒裝備, 落雨點少得一件gore-tex 外套~ 唔係大雨著住o黎踩單車都唔錯,防風檔雨唔焗身~
8:53 am














踩o左冇一粒鐘, 第一站去o左一間毛巾店買o野~ ^^
9:35 am





四國的金治市原來係日本國內最大的毛巾產地~ 確實好正, 但我個行李箱根本就冇位, 點敢買.................得多呀??




                                   雖然我唔係日本人, 但我買o左呢條巾~! 
因為92年係日本學日文時, 和書友仔一齊爬過3776米的富士山 ^^ 其實好想爬多一次

                                                呢條瀨戶內海


     買飽又再出發~   9:12 am




 再踩o左90分左右~ 11:37am 到達今日食午飯的飯店~













   團友講解點食呢碗烏冬~ ^^  好可愛~




唔錯呀~








                                          點滴是生命的會長^^祝茶~







食到好飽時, 以為已經吃完, 原來仲有一碗唔記得係咩魚的魚飯, 又幾好味的~


係屋企執行李時, 求其攞o左套電線用的的黏貼帶~ 諗住可以咁用.......又真係用得著~ 哈哈,
束緊褲腳可以安全踩單車~


下午出發~  大隻仔不愧係大隻仔~ ^^ 舉車冇難度




                                       我當然係企定定啦~ :P





今日路程短, 只係踩51公里左右, 所以可以好輕鬆





有團友架車爆o太, 大隊要係安全位停一停等埋佢~ ^^




                                                   影相時間~ ^^












唔知講緊乜呢?? 咁開心o既~ ^^








今日踩51公里o者, 好早到啦今日的目的地, 道後溫泉


 先經過商店街






                         再影張大合照~



當然唔止影咁少啦, 依家至係2點幾咋..........今日大把時間^^





 宮崎駿o既千與千尋, 裡面間油屋就係參考呢間道後溫泉o架~








睇下收費先~         個室? 正啦~! 我最怕係人面前剝乾豬o架啦. 一陣落o黎浸~








上條斜路, 今晚住古湧園酒店~    又要影相~  ^^   好似上賓咁, 拉晒橫額歡迎我地, 哈哈哈



旅館早有準備搵o左地方比我地放單車~




第2次住溫泉旅館,,,,,超級大間, 比著以前的我, 我一定好驚, 依家雖然冇咁驚, 但係今晚都係發生o左我解釋唔到o既事啦, 稍後再講~







                                             有兩粒和菓子請我地吃~





雖然酒店有個好大o既浴池, 作為宮崎駿的fans, 冇理由唔去道後溫泉浸o者~











同團友分開浸......佢去大池(410yen),,,,我去個室(1550yen)



左邊d櫃仔比客人放鞋~





我上o左去3樓~




個室原來就係比間房你換衫, 吹頭, 休息等等~ 並唔係比個池你一條友浸呀......哎呀, 中伏, 我以為好似台灣烏來浸溫泉咁....一個人浸一個池




毛巾番皂要自備, 如果冇佢有得賣,,,,,,作為記念品之一, 我當然買啦~盛惠220yen, (毛巾+番皂)


如果唔想買, 你又可以比60yen借一條毛巾, 佢會一舊番皂比你~^^



係又影唔係又影,,,,以為80分鐘好多時間


落番去2樓有2個池浸,






我揀o靈之湯浸~ 門外鎖好d衣物先~



玻璃門入面就係個池啦,,,,,,,,唔比影相o架.......其實個池唔大, 我覺得浸9個人已經爆棚, 我入去時只係得兩母女~  之後佢地走o左, 我單單丁都浸o左好幾分鐘, 然後o黎o左幾個人, 我就夠晒皮走人lu~


左下尾二張相就係我浸個個池啦


浸夠就返上個室休息下, 有杯茶, 仲有串燒三兄弟你嘆~ ^^



大把時間, 睇下入浴術先~ 哈哈哈(浸完至o黎睇)








1550yen入場費仲包埋參觀日本名作家夏目潄石呢間房, 入面有寫佢係呢區住過o既事蹟& 佢o既逸事







1000yen上面的人物就係夏目潄石啦

(網上資料)
「道後溫泉本館」於1894年(明治27年)落成,至今已超過百年的歷史。落成當時,在溫泉中心部蓋這樣一棟近代和風建築是非常的嶄新的主意。開幕隔年1895年4月,當時在松山中學擔任英文老師的夏目漱石造訪道後溫泉本館,在其留下的書信還有小說「少爺」(坊つちやん)中都有留下對道後溫泉本館的讚美。
夏目漱石1905年的小說「少爺」(坊つちやん)一出版之後,使得此地成為愛媛縣松山市知名的觀光景點。










參觀完之後, 又去另一個景點參觀啦.............又要再落梯級, 仲有專人講解

本來冇打算影相, 見佢話不準拍照之後, 就好想影啦~   :P

原來係以前皇室專用的入浴池



呢個係以前皇室專用o既屎坑, 據講解員所講, 會有專人檢查天皇o既大便, 睇下佢健唔健康喎~(下面有一個木兜)


聽完講解就走人啦~ 又落番去地下走廊~ 終於見到千與千尋o既post啦~   戲入面的油屋就係參考道後溫泉o架啦





確實好有特色, 值得去呀~  夜晚仲靚



浸完再行下商店街~


點唔少得去龍貓店呀.......又諗起個行李箱根本冇位放~忍手啊




係咁易買o左個年曆先, 一陣吃完晚飯再o黎~











轉過頭返到酒店吃我地o既晚餐~仲未人齊



                                         



                          好豐富啊~ 不過嘆熱晒啦~








湯~








                                   團友請的日本唔知咩酒






有藝技表演~(有片o架...但我唔記得點樣放上o黎啦)~~~~~表演完仲可以同佢合照~ ^^










                                     餐飯係好睇唔好食之下,,,,,,,,完結~ ^^ (其實唔係嘆咁耐應該係好好味o既)



                                              落緊雨都照行, 又行番去商店街~







夜晚d燈影得好靚



係龍貓店行o左唔知幾耐~~~~~~~~~~哈哈哈


左邊係我個行李箱, 根本放唔落啦




今日o既手信~

飛天豬我9月去大阪時唔捨得買,,,,,,,,2500yen, 今次冇走雞,,,,,唔買又會好似上次咁後悔後悔又後悔











準備瞓覺時就發現唔對路啦,,,,,,,,,,,,,,,,,,間房~~ 下回分解

8 則留言:

  1. 我其實都好想試納豆,次次係超市都要三盆咁買就放棄
    哩個車團好正,有得踩有得買,仲有溫泉添~~正呀
    龍貓隻指都想買,不過最後都忍手無買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次食納豆唔知食法,,,,食唔掂3盒一齊掉晒落垃圾桶o架, 哈哈哈, 之後老師教落豉油, 蛋撈混來食, 就覺得納豆好好味啦~
      呢個單車團食肥我~ ^^

      刪除
  2. 好勁呀!到外國踩單車踩上癮呀?
    呢個團食宿都好好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我冇踩上癮呀~ 我係香港一年踩一次....只係覺得踩單車睇風景覺得好正咋~
      點滴是生命今年11月會攪去紐西蘭踩,,,,我都好想跟佢地去啊~
      2年前環台參加捷安特, 佢地o既安排都係好正o架, 今次都正~兩次都好正~

      刪除
  3. 踩單車旅行好好玩咁喎 :)
    請問有無乜資格才可參加呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 點滴是生命攪呢個團都冇乜要求咩資格, 佢有幾堂操練, 如果覺得你唔得就可能提你唔好參加, 會退團費, 同埋我地參加者除o左交hk$14,500 團費之外, 仲要籌hk$6500, 呢d錢係用o黎起塘霸.....
      http://www.pmmmedia.com/chi/ngo_news/229/view.php

      刪除
  4. 明白,多謝你回覆,
    等我都睇吓有無機會參加先 😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以參考呢度~ 2016年的活動~
      https://www.adropoflife.org/tw/charity-tours/2016

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~