我的網誌清單

2016年10月19日

那些年~中華牌

織o左10幾對襪............今次要再進步d, 自己畫圖~

事源每次織襪, 外觀太尖有d似支筆, 所以就靈機一觸,,,,,不如試下畫支中華牌出o黎, 試o左好幾個辦本, 點知都係要邊試邊拆~ 最後好攪笑地, 
真係織o左出o黎~ 我自己都覺得自己好勁~ 哈哈哈

(下圖個圖樣係錯o既, 因成邊織邊試邊拆, 唔好照住o黎織呀~ ^^ )


洗白白中





8 則留言:

  1. 好勁呀! 咁平均織一對要幾耐呀? (唔計呢對要邊織邊拆的話)

    回覆刪除
    回覆
    1. 普通唔識花, 平針計, 可以兩日就攪掂O架啦~ ^^

      刪除
  2. 牛牛好耐冇過黎探妳啦!耐唔耐都要出下post先得架,新年拜拜年先祝妳身體健康,工作順利,家肥屋潤,可以快快退体唔洗做啦!

    回覆刪除
  3. 我轉咗平台分享我生活點滴,快dclick入去條link,

    https://m.youtube.com/watch?v=7_I-RR9txZ4

    支持下我

    回覆刪除

睇完求其實番兩隻字啦~