我的網誌清單

2015年9月17日

忙忙忙~ ^^

太耐冇寫, 差d唔識上傳d 相 ^^

今年無啦啦織番o野, 所以超級忙~

比d今年織o既作品你地睇下 ^^ 織下織下原來織o左咁鬼多啊~





多得Miss 一句說話, 加強我信心埋尾~ ^^

                                            意外驚喜的包包~ 手柄我自己諗o架~ ^^

 

懵炳都有一件~

為o左參加9月總部週年party 而摩打手織的~!!   (係喎, 下一篇要寫下去日本出差記啦)

唔係唔見得人, o岩o岩手頭上得番呢張~ ^^
 


 諗住帶上飛機織的衫, 最後織針太尖上唔到飛機而改為返香港至織~ 一星期完成, 小童真係快 靚正~




 小毛豆好唔想試穿~ ^^





第一次織披肩, 仲未做定型,  做完定型會靚仔好多~ 有機會下次再show 比你地睇~ 


織完披肩, 尋晚開始織手套~ ^^ 希望星期六前完成, 因為要交功課呀!  


後補相~ 我居然烏下烏下織o左兩隻右手呀~ :P



                                    第一次織玻利維亞手套係咁o架啦,   下次要改善唔會有窿出現~ ^^


22 則留言:

  1. 哎呀﹗我吾記得點樣織啦>_<點解突然咁有興趣又織?COWCOW好FIT呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. BONBON 我都唔知發o左乜癲呀~~~~今年狂織呀~ 哈哈哈 fit?? 肥番啦...........橙橙橙, 就快140磅~

      刪除
  2. 嘩!!!高手呀~ 又間色又圖案, 真係眼都花....我今年都織左張BB被送俾朋友...都織左我差唔多成個月...@_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔高呀~ ^^
      我下次大試下織BB被先~ ^^

      刪除
  3. cowcow:
    ~你瘦咗好多呀!!!
    ~我到而家, 一樣都未織過, 你好勁呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. HELLO Vicky~ ^^ 我冇瘦到呀~ 最fit 係舊年單車環島o既時候, slim 好多o架,,,依家個人"厚"番好多啦, 可能正面睇唔出,側邊睇就好覺啦, 掛住織衫, 所以成日坐唔郁囉~

      刪除
  4. 好掂喎))))))乜原來你咁叻架
    粉紅果張相......最索呀,d線頭線尾好有創意~~~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔勁o架殷師奶~ ^^ 個件紅色特登織o黎去總部party 著, 織成功興奮得滯, 影都影唔切咋~ ^^

      刪除
  5. 咁耐無出現, 一出現就帶來傑作, 勁!

    回覆刪除
  6. D 衫仔咁細, 你拿去賣嗎? HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. d細路大得咁快, 我一路織佢一路大 :P (已後補上啦,件藍色好o岩身o架~ ^^)

      刪除
  7. 勁呀!我唔識織冷衫!佩服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔勁~ ^^ 諗定退休有咩勢藝做~ 哈哈哈

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~