我的網誌清單

2008年10月19日

大澳

大澳
2008年10月19日下午11:34朋友及親人累積瀏覽 0 8
2008年10月19日 星期日 天晴
今日同埋2個朋友去東涌行山, 目的地係大澳. 由東涌行去大澳大約要4個鐘.
我最初以為係來回4個鐘.
又o黎重溫黃山的西山大峽谷. 開頭真係有d擔心.

兩個美女做足防曬工夫.


最初唔識路問人, 佢地一聽到我地問:點樣行去大澳, 佢地都碌大對眼望住我地.
有一個亞伯仲點我地去搭巴士, 真係笑死我地.
我發覺係香港行山都好鬼辛苦, d天氣黐立立. 空氣又唔多好. 真係比行黃山仲要辛苦幾倍. 正如係香港識揸車, 去到全世界就變成無乜難度.
見到昂平纜車.
行到後段至見到個大海, 好正. 仲有涼風陣陣.

因為我地差不多2點至開始行, 所以可以睇到日落. 意料之外. 正正.

行o左4個幾鐘, 終於到達大澳.

問老媽要唔要買蝦醬, 點知得到一句::::: 唔好買呀~!!!!!
(收到收到, 唔洗咁大聲)

知唔知係乜? 10蚊12隻賴尿蝦乾.  係即烤即食呀....咁鬼為食o既我. 點會放過呀??

老細, 整10蚊o黎.

                         
老細, 整10蚊o黎.
比想像中好食~
食到面容扭曲咁樣衰, 就知幾正啦.

仲有魷魚燒呀~ 一d都唔貴喎

今次係第二次去大澳, 第一次去係16年前, 去日本之前朋友特登帶我去o既.
當時仲有"橫水渡" , 依家已經建o左一條橋.我記得好似有茶果賣, 但今次見
唔到呢.....

bye bye 大澳, 下次有機會再o黎過
今日由中午去到夜晚
回程坐巴士返東涌, 3條女只得我一上車就瞓.
佢地兩個就繼續bilibala, 真係佩服佩服.
下次又唔知去邊樹行?? 我就幾想行下東坪州.
  • 回應 (8)
  • 引用 (0)
  • 永久連結
  • kennes
    • 2008年10月21日下午11:02
  • 去行山仲咩吾叫埋我呀!D相映得幾靓喎! 下次去東坪州  記得預埋我!
  • 回覆
    • cowcow
      • 2008年10月22日上午1:20
    • 請問你係邊個呀?? 比D貼士至得o架. 估你唔到呀~!!!!下次去東坪州點搵你呀??
  • lau lau
    • 2008年10月20日下午9:37
  • 呢到系幾靚,都唔算辛苦 ~ 照片也影得不錯
  • 回覆
    • cowcow
      • 2008年10月21日下午1:38
    • PATRICK
    • 多謝你讚我影得唔錯呀~哇哈哈, 好o野~!!!!!! 打o左支強心針.
  • ivetuenmun
    • ivetuenmun
    • 2008年10月20日下午4:54
  • 天香樓喺尖沙咀柯士甸路 18 c

  • Phone:2368-9660
  • 回覆
    • cowcow
      • 2008年10月20日下午5:06
    • 柯士甸路?? 好似都行唔少, 點解唔多覺眼.
    • 不如你老細去食完, 話我知好唔好食.
    • 有難~!!
  • ade
    • 2008年10月20日下午1:57
  • 大澳 d 茶果好好食架~~~
  • 行山真係好健康..我以前都會..不過以家就懶過鬼
  • 回覆
    • cowcow
      • 2008年10月20日下午2:27
    • 哈哈 行山對好多人都係好健康, 但對我就可能唔係, 因為我鍾意一路行一路食,通常行完山我係會肥的. 以前爬富士山又係肥幾磅, 行黃山都係肥.
    • 尋日我準備一包麵包, 諗住3個人食. 點知佢地冇胃口, 但我就越行越想..
    • 哈哈 行山對好多人都係好健康, 但對我就可能唔係, 因為我鍾意一路行一路食,通常行完山我係會肥的. 以前爬富士山又係肥幾磅, 行黃山都係肥.
    • 尋日我準備一包麵包, 諗住3個人食. 點知佢地冇胃口, 但我就越行越想食, (行山唔食o野我會覺得好悶 )卒之係全部比我吔晒.
    • 你游水得o架啦. 又唔會游到小腿粗.
    • 尋日見唔到茶果呀~ 有點可惜.
  • ivetuenmun
    • ivetuenmun
    • 2008年10月20日下午1:18
  • 我問過鹿嗚春啦, 佢話要到11月先有大閘蟹食呀, 一諗起食, 我又諗起modyhk,
  • 佢好似講過天香樓啲大閘蟹正喎. 不過都多謝你回覆呀!


  • 回覆
    • cowcow
      • 2008年10月20日下午1:51
    • 亞啦都唔知天香樓係邊樹呢.....
    • 我真係好想食大閘蟹啦~不過我估我今年唔會破戒的.哈哈
  • ivetuenmun
    • ivetuenmun
    • 2008年10月20日下午12:16
  • 哎呀, 我老細問我食大閘蟹同埋北京填鴨邊度好食, 你知唔知道呀??

  • 回覆
    • cowcow
      • 2008年10月20日下午12:31
    • 吓~?? 貴o野喎, 我呢啲未見過世面o既唔多識呀! ~!哈哈.
    • 食北京填鴨去尖沙咀"鹿鳴春"啦. 啲日本人成日去o架. 幾好味.
    • 大閘蟹呀????? 通常都係自己買番屋企煮的.....但試過一次去一品香食.......唔知執..
    • 吓~?? 貴o野喎, 我呢啲未見過世面o既唔多識呀! ~!哈哈.
    • 食北京填鴨去尖沙咀"鹿鳴春"啦. 啲日本人成日去o架. 幾好味.
    • 大閘蟹呀????? 通常都係自己買番屋企煮的.....但試過一次去一品香食.......唔知執o左未呢??
    • 你不如問鹿嗚春有冇大閘蟹.
  • Ivy
    • 2008年10月20日上午10:38
  • 好彩有巴士出返來。。。唔洗行多4個鐘。。。=.=" 喂,幅日落相好令呀,用什麽mode影gar? 我買0左架cheap cheap 地既半自動DC。。。好多function都唔識用呀!
  • 回覆
    • cowcow
      • 2008年10月20日上午10:52
    • 係呀~ 當初起步時行錯路, 向3個行山人士問路, 佢地勸我地唔好行去大澳~ 咁喎, 不過兩個朋友好似好堅貞不二咁.所以我地就行得好急, 因為驚天黑黑, 好難行.  咁我就只好跟住行. (以前係日本行日光呢個地方, 一條友..
    • 係呀~ 當初起步時行錯路, 向3個行山人士問路, 佢地勸我地唔好行去大澳~ 咁喎, 不過兩個朋友好似好堅貞不二咁.所以我地就行得好急, 因為驚天黑黑, 好難行.  咁我就只好跟住行. (以前係日本行日光呢個地方, 一條友行到日落都唔知, 嚇怕o左自己,所以以後都好驚行山行到唔知時間)
    • 我應該用AV個個MODE影的.........我都唔識影o架. 係上次同病友出o黎.佢教我的. 哈哈. 尋日日落個景真係幾靚o架, 下次可以去赤柱影. 赤柱個日落都係好正.

  • Henry L
    • 2008年10月20日上午3:37
  • 從東涌行去大奥有無難度呀?好似唔算行山啫!係唔係好似從旺角行去尖沙咀咁呀?我未去過大奥,值得一遊嗎? 你細個時就好仲意"掃街"呀,一D都無變! 不過比我身在其中都會涮一餐!
  • 回覆
    • cowcow
      • 2008年10月20日上午10:06
    • 係東涌起步會經過D屋村, 其餘就係""攀山越嶺o""架.你睇唔到我d相咩? 一陣加多幾張比你睇. (講笑) 但又唔似係旺角行去尖沙咀咁易, 都要上下斜o架. 有幾段路行到我索晒氣. 可能我地遲出發, 所以行得比較急.
    • 你..
    • 係東涌起步會經過D屋村, 其餘就係""攀山越嶺o""架.你睇唔到我d相咩? 一陣加多幾張比你睇. (講笑) 但又唔似係旺角行去尖沙咀咁易, 都要上下斜o架. 有幾段路行到我索晒氣. 可能我地遲出發, 所以行得比較急.
    • 你講大澳值唔值得遊呀??睇你點睇啦. 你特登搭飛機o黎, 就緊係唔值啦. 但我地係香港o既話, 都值o架. 同朋友一路行一路吹水,,,,,, 都幾寫意.  
    • 掃街簡直係我的強項. 去到邊食到邊.

13 則留言:

  1. 個時你都幾好肉地噃^_^現在好FIT呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 5年前.....個D係baby fat呀~ 哈哈哈, 依家老o左冇o左baby fat咪睇落fit o左囉~ 嘻嘻嘻~ 我以為冇人睇呢d舊blog tim. ^_^ 我依家慢慢得閒就搬番d舊旅行blog, 呢篇係測試篇~ 你正話睇唔完整, 依家係完整版啦.

      刪除
  2. cowcow點解搬搬下又用copy-and-paste?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我見到你有教用GOOGLE DOCUMENT嘛.........^_^, 其實2000幾篇BLOG, 我最想搬只係牛牛病個D blog, 所以我第一時間已經攪掂, 而其他blog之中, 有好多都係發嗡風嘛.......見到你有教copy & paste, 所以我咪手動搬旅行blog囉, ^^
      (我搬唔成功呀, 唔知回解, 跟你以前d方法, 只可以搬到diyphotoshop 個個blog)


      コーさん, 其實我有O野想問你, 但又搵唔番你教個篇BLOG, 我將YAHOO o既blog搬去google doucemnt入面, 如果呢d文章冇晒. 我google d blog 又會唔會唔見晒呢??

      刪除
    2. 呢篇?

      如果你用copy去google doc,佢會save一份相片在google入面,你要keep呢D google doc,d相先可確保留在google。(google doc唔計quota)。

      刪除
    3. 係呢篇啦~! ^^其實我唔知點樣save 係google doc, 我唔知係邊度打file名呢~ save完又唔知係邊度搵佢番出o黎~
      :P , 教下我呀, 唔該~

      刪除
    4. 我都吾知點樣搵番出來,教吓我啦﹗

      刪除
    5. 不過我都好似成功搬咗好多旅行blog(唔好話我知其實唔成功就屎啦)

      刪除
  3. 行四個鐘,我諗我識既人都一定耍手擰頭,俾個like你.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到條路都幾多人揸大機影蝴蝶o架.....4粒鐘行山, 唔算辛苦啦. 人老o左病痛多, 唔做運動就o黎唔切啦. ^^

      刪除

睇完求其實番兩隻字啦~