我的網誌清單

2009年4月18日

失望的日出

失望的日出

  
    18.Apr.2009發佈
    2009年4月18日 星期六 阿里山
    3點半起身, 梳身一番就等車接我地去玉山睇日出.   其實可以搭小火車上"祝山"睇o既, 但local tour 已經包埋呢一程車, 所以就坐專車去睇玉山睇囉.不過我相信"祝山"睇日出會靚過"玉山"
    今日反而冇尋晚咁冬, 不過驚姨甥凍, 所以買o左d早點上車食.


    準時4點有車接我地走.

    未睇日出之前, 尋晚o既導遊又帶我地先去睇星星, 同尋晚講o既差不多.......但係呢......佢支超勁電筒一樣咁得人驚. 電筒一出, 在埸個個人都嘩一聲.仲有一樣勁.......居然連"人造衛星"都睇到(真係見到個粒"星"係氹氹轉咁移動緊o架).........個天真係清得好犀利...........


    個天越o黎越光,,,,,但導遊話仲未日出喎, 5點幾至會出太陽, 咁睇下雲海先.......現場睇一d都唔算靚.


    又帶我地去一去有門牌o既廁所



    又再上車去睇日出.  無幾耐就叫我地落車,,,,一睇日出地點....對住個山.......真係........唉........心諗,,,,個太陽唔係係個山走出o黎呀嘛.............?咁我洗乜o黎阿里山睇日出呀??
    呢個時候我已經失望o架啦.....

    光到咁都仲未見到個太陽..........



    唉~ 之前台灣朋友話.....阿里山個日出靚過富士山個日出, 所以我真係好期望o架.....因為我同佢係17年前爬過富士山, 當時我真係覺得富士山個日出好正o架.(正過黃山個個)
    總之今次係超失望o既失望. >_<


    睇完日出又車我地去睇另一棵神木.




    呢兩舊叫做夫妻樹. 

    攪到7點幾至回程食早餐.......又係唔好食o既一餐, 最好就係杯豆漿, 再飲多杯就唔妥, 唔知係咪涼得滯.....食完早餐以為睡魔急call, 8點瞓上床, 越瞓越頭暈. 11點要check out, 天旋地轉都要夾硬起身.

    check out 之後準備坐12點班火車返嘉義.
    附近有間郵局. 尋晚已經寄o左一張木製明信片比朋友, 唔知佢幾時會收到呢?


    我係呢檔買o左好多山豬肉片,,,,,,好好食,,,已經比我同姨甥食o左兩包...不過唔記得o左呢d脆片會好易碎.......攞到返香港可能已經碎晒.(依家已經碎o左好多啦)

    仲有間全台灣最高o既星巴克.

    夠鐘啦.........準備上車.



    影多兩張先. 應該唔會再o黎阿里山啦啩???????????又冇得睇櫻花......>_<







    回程都幾想係奮起湖落車行下.......但根本唔夠時間.


    奮起湖便當幾出名o架.....咁我地咪買個試下囉..........點知買錯o左........

    正牌奮起湖便當係有隻雞脾o架......做乜鬼變o左豬扒o架.....??

    食飽飯我就狂瞓,,,,,姨甥就狂睇鬼故小書...........
    好不容易坐o左4個鐘...............去到嘉義火車站,,,,,,,,,到埗已經4:18分......我同姨甥要狂奔去國光巴士站搭4:30分巴士回台北.

    心型薯片食過未??   係巴士上狂擦零食.


    咁樣睇日落都幾靚啦......


    返到台北已經差不多8點...........即係話我地今日由12:00開始坐小火車...再坐巴士...總共加埋坐o左7個幾8個鐘..............真係坐到蘿柚痛...........
    約o左春枝係hostel 等.


    因為要同亞嫂攞番2對鞋,,,,,,,,所以我同姨甥又要急急腳去西門町.9點幾再出門口......同春枝傾唔到15分鐘.........真係唔好意思...........唔緊要...........我估我唔洗好耐會再去台灣.

    聽日last 一日, 問姨甥去"貓空"定係"淡水",,,,,,,佢始終都係揀淡水..........淡水就淡水啦.雖然去過9仟幾次.......哈哈哈, 講笑o者....但睇怕都有7,8次啦啩.....

    刪除

    編輯

    +Comment


     
    • :
      千葉之
      你已經算好彩了..上次我去阿里山..少少太陽都睇唔到=口= 不過佢架木火車同睇日出既火車係幾有風味既.. 
       我都希望有機會再去係睇櫻花^^* 
        
      May 22, 2009 at 12:52 am
    • :
      Lau
      心型薯片 - 好得意 !  好有heart ! 真棒 !
      May 12, 2009 at 12:30 pm
    • :
      Leung
      心型薯片第一次見,嘻嘻
      April 22, 2009 at 04:56 pm
    • :
      逍遙浪人
      睇日出真係好睇天氣.....唔同地方....唔同月份都可能有影響.....所以你上次黃山同今次阿里山可能夾唔啱啫~~ 
       p.s.....雲都一樣....睇你d相....果日都唔多雲...呢個未算係雲海啦.....梗唔靚啦.......
      April 19, 2009 at 06:09 pm
    • :
      DavidBowie
      去淡水情人橋睇日落補番數
      April 19, 2009 at 04:32 pm
    • :
      Jennifer
      我o個次係o係祝山睇日出o既, 都唔覺好靚, 咁早起身捱眼瞓, 仲要凍到震晒, 唔值‧不過我地睇到櫻花(吉野櫻), 都算抵翻d

    沒有留言:

    張貼留言

    睇完求其實番兩隻字啦~