我的網誌清單

2016年1月27日

出發~! 2015-12-08 日本四國單車籌款之旅


老啦~ 依家好怕搭早或夜機~ 
今日搭10:30 已經唔錯, 都係6點鐘起身o者~







有幾位團友帶埋私家車去~ 





 終於收到戰衣啦~ 最初覺得佢好大件, 好薄, 之後就覺得佢好方便~ 好過舊年環台送的單車衫^^

成團人分為3組, 我地係第一組, 當然要影番張合照啦~





行李16kgs~    




我今次史無前例咁帶o左好多衫褲鞋襪~   因為知道將會落雨, 可能怕有時間洗衫都冇時間乾透, 又凍, 又諗住無機會買手信, 所以就帶o左..................咁多o野啦.     ^^


 當我折騰一輪,(去o左廁所~ ) 以為仲未影大合照...................原來已經影晒啦~ 陰功


                    茅我份的大合照................-_____-


                                                 唔記得幾耐冇坐CX,,,,,飛機餐尚算OK~



                                        最怕坐飛機~ 帶定o野去織~

                     
                  坐幾粒鐘.....下午3點零就到大阪啦~ 影完呢張相比人警告no photo no photo

 

出o左外面繼續影~ ^^








主辦單位~ 點滴是生命已經提我地唔好帶大行李~ 但係都係係放唔落, 唯有部份行李放上坐位




                                                  教練講行程~








                                             又要坐幾粒鐘去尾道市(ONOMICHI)啊~~~~~~~











                                                 坐o左3粒鐘...........終於有中途站可以鬆下對腳放下水食下o野~








                                   一心諗住可以係日本完成的小披肩, 居然好失策地帶唔夠冷~





                                             
               20:20分......我地坐o左4個半鐘,,,,,,,,,終於到達今晚住的酒店~








一間好有特色的單車酒店, 可以將自己心愛o既單車放埋入自己間房o架~




(外面)
 






我地今晚住呢間房,,,,,
以前去日本出差,,,都係住d好細間房o既酒店, 今次o黎日本, 晚晚間房都唔細啊, 
 
 










 

準備食晚餐




                          認住我塊面..................第7日已經圓過個曲奇罐~(冇諗過又係好食好住o架....)












                                             
















食飽飯之後,      帶私家車的團友開始砌車~     





冇私家車的團友去外面試下陪我地5日o既戰車啦~  嘩............外面好鬼凍啊





                                       呢架就係我架戰車啦~ 拜托晒~ ^^明天開始踩5日共300公里~
















10 則留言:

  1. 好開心咁喎!估唔到你一年去成十次台灣,都話怕搭飛機。
    請比心機寫遊記,我會繼續追,我也是十二月去了轉四國,在四萬十川踏了 .............. 40km單車 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢7日真係冇諗過咁開心O架~
      我覺得迫係一個細細機位入面好辛苦, 可能我多數一條冷去旅行, 唔講O野唔郁幾粒鐘都咪話唔辛苦啊, 原來你都去O左日本四國踩單車呀~?? 租車嗎?? 一個人去??
      我會比心機寫, 希望寫得晒.......(心好想過年前寫埋個6日, 但應該唔易 :P )

      刪除
    2. 我每次一條友坐飛機,一定要坐窗,有野睇,冇咁悶嘛。
      我只是租了幾個鐘單車,因為見好多人都係四萬十川泊踏單車,所以跟下風,一條友踏,既寫意,又好辛苦。
      http://albertlawkk.blogspot.hk/2016/01/2015-trip_11.html
      我估上面遊記條路你可能曾經踏過。

      努力寫遊記。

      刪除
    3. 依家我老啦嘛....唔坐窗口要坐走廊, 方便去廁所嘛....哈哈
      我最後悔踩完單車冇留低係四國玩..去睇你個blog, 你plan 晒至去日本玩, 好正呀~

      刪除
  2. 間房都算大啦,不過日本都興透明洗手間?有簾都係吾係咁好﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係o架..塊窗簾布仲要係外面喎

      刪除
  3. 睇見你地個個都好開心,好興奮
    由其係砌車果一刻,明天就要出發,心情一定好high

    回覆刪除

睇完求其實番兩隻字啦~